娛樂滿紛 26FUN's Archiver

17317328 發表於 2008-8-22 11:31 AM

颱風津貼

大家如果8號風球都要返工 會唔會有颱風津貼?5w _[/gP3]
我返7仔係私人鋪 所以唔知有冇颱風津貼 (公司鋪有)
:@]9|U#dt*t8F 我又唔敢問   如果佢話冇 我係咪都冇計   但係我行返工都幾危險 #?[?|nx-Q
要過一條好大風雨既橋

ktwu2007 發表於 2008-8-22 12:27 PM

[quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2008-8-22 11:31 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2829601&ptid=189074][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
1u^(j]SS` 大家如果8號風球都要返工 會唔會有颱風津貼?bwK%A%\tZ
我返7仔係私人鋪 所以唔知有冇颱風津貼 (公司鋪有)
d`;[yo BG 我又唔敢問   如果佢話冇 我係咪都冇計   但係我行返工都幾危險 /r(tc-b;p y g\ B`
要過一條好大風雨既橋 ... [/quote]o\V)gB&~

9I1A-\ _/T| 係無架! :yy10:
6bjG M!e5?H(H 因為我都做過 7 仔:yy30:

小小康 發表於 2008-8-22 01:00 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

17317328 發表於 2008-8-22 01:21 PM

[quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2008-8-22 01:00 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2829714&ptid=189074][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]$~ ZT_ H

ZL&W!Q9S!} 8^8b)l7Z8L_

2N4U7VkD_"Qy 如果佢話冇,當然係冇計啦......因為勞工處呢方面都無指引:( R'V1[*s7E*d$e,AQd3w
有的都只係叫啲內受雇人士留喺安全地方暫避咋u3vy9Oz:D+B1Ko
8Lg5eBVz
其實呢樣嘢都唔一定有,只視乎公司策略。
D#?5D M6h~{ 不過以宜家嘅經濟環境,多數都冇:nogood: 1?Ij nnt:@\q)W
但情理我覺得一定要有,因 ... [/quote]
M~-P s\&Z.]/r6zb!TV 我老細係一個超計算既人- -一定冇啦咁...
/C7K$?J5n%s~ 7仔公司鋪 一定有!!  我都做過公司鋪 係有
d/o j*f(F/D6S 但私人鋪就真係冇計

小小康 發表於 2008-8-22 01:31 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ktwu2007 發表於 2008-8-22 01:32 PM

[quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2008-8-22 01:21 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2829733&ptid=189074][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]`,J4g*GD6~#s"w

'T"F(e5tmc 我老細係一個超計算既人- -一定冇啦咁.../N(N S_/n
7仔公司鋪 一定有!!  我都做過公司鋪 係有
$IoB%LC&o#I 但私人鋪就真係冇計 [/quote]/q `e fX#}A MG
Ta^/IC{$J)N
唉........
#\2c|3Q5tRb3J 萬一有咩時, 真係死左都無人可憐:yy21:

rogertu 發表於 2008-8-22 02:18 PM

没有,唉,只有taxi钱可以报销罢了。

hongshiu 發表於 2008-8-23 12:24 AM

問下啦.依d係你福利(i.i&s d{J%r6C {
公司都應該同你解釋清楚..間間公司做法都5同

ThomasKoon 發表於 2008-8-23 12:35 AM

我公司8號或以上唔使返工........

chanchuen 發表於 2008-8-23 06:49 PM

看行業而定吧:kiss:

loklovexxx 發表於 2008-8-24 01:50 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.