娛樂滿紛 26FUN's Archiver

dawander3r 發表於 2008-8-22 04:42 PM

各位不滿今天電腦節的安排失當入來講下。

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Zeus_001 發表於 2008-8-22 05:09 PM

[size=5][color=purple][b]10號風球照開,真係聞所未聞[/b][/color][/size]:D :D

Juninho 發表於 2008-8-22 05:42 PM

我都有去,問過話風雨不改,點知去到先話唔開,認真不知所謂。

probe308 發表於 2008-8-22 07:02 PM

[size=4][color=navy]學咩人做攪手, 完全唔掂, 正垃圾[/color][/size]  :angry: :mad: :nogood:

ATX-828 發表於 2008-8-22 07:15 PM

[quote]原帖由 [i]probe308[/i] 於 2008-8-22 07:02 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2830135&ptid=189099][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
@X_AS 學咩人做攪手, 完全唔掂, 正垃圾  :angry: :mad: :nogood: [/quote]
(N_r!q^Dp
R} el;?%OGQJkq 同期舊翼婚紗展公佈哂一掛8號全日唔開兼順延1天... ~ Xsb4w'rqa)N:hh

3Jy/V-h0G$RQKqAY 不過我估新翼無期順延1天, 或要做開幕俾Press影相宣傳先硬照開~*vX9xc;vF

b Y_L[fP ......另今晚新翼2230 [color=black]Gucci時裝表演都係一樣話10號波都照舉行:yy04: d.f#ip8T,b*K%KncFT
[/color]uyg:k&[k]&E
2Hai6k h|r;^2T%_$l
[[i] 本帖最後由 ATX-828 於 2008-8-22 07:18 PM 編輯 [/i]]

hung414 發表於 2008-8-22 07:42 PM

"10號風球照開"...咁都信真係天真1t(E/p6i:a+rQ
3pj[+I2` tYT
就算d野點平...都唔應該咁傻出街l\`a;luG"`+f
M9NaU9ox A D'G#r
冇人迫你去架...
D+J#A|^]2Sd 唔好怪人...要怪就怪你自己想貪小便宜啫

ch.chak 發表於 2008-8-22 07:56 PM

咁樓主明知8號波
mJ5p:fX 點解你又今日去呢

sos9407sos 發表於 2008-8-22 08:43 PM

:yy13: :yy13: :yy13: 好彩無去 !! 原本都心思思想去 , 但諗落改曬路, 咁大風又要行落海皮過去 !!+G[i(G,L'b V
真係估佢唔到 , 8號照開 , 但9號就要拉閘 !! :yy25: :yy25: :yy25:

leonlei 發表於 2008-8-22 09:03 PM

咪係lor, 朝上話照開同免費,一陣就話閉門。
/{7s,i.lx#t%U} 係安全就八號都閉。
t;P5eM2UK(u(e.S ^ ===================================
3yypN\1K#V1}\*b:q 電腦節開幕風雨不改| Sw&k]8}-{`+s
(星島)8月22日 星期五 05:30
6gjj U~ n-J7{,[ -XtJv g%G5l
(綜合報道)
1Qll0U7v QS (星島日報    報道)颱風襲港下,「香港電腦通訊節」將如期在灣仔會展舉行。主辦單位表示,若今日天文台    掛八號風球或發出黑色暴雨警告,在有關訊號生效期間,市民可免費入場參觀,周六及周日會延長開放時間至晚上十一時三十分。

Zeus_001 發表於 2008-8-22 09:29 PM

;) [size=5][color=purple][b]可惜當時係改掛[size=7][color=red]九[/color][/size]號風球(Typhoon Signal No. 9)[/b][/color][/size]2\4r6Iow7U f;R
[size=5][color=#800080][b]人哋講得好清楚,只係話八號風球繼續[/b],[b]完全冇講過[size=7][color=red]九[/color][/size]號風球[/b](Typhoon Signal No. 9)[b]會繼續。:D :D [/b][/color][/size]hvV"R2K"~
[size=5][color=#800080][b]一小撮人自己一廂情願、理解錯,重好意思反過來鬧人:sleep: :sleep: :sleep: [/b][/color][/size]d[.j&v ?8b3r(q.gKDJ
[color=#800080][size=5][b][color=purple][/color][/b][/size][/color]
9Q q0YRF:hT#z [b][size=5][color=#800080][/color][/size][/b]

kinz 發表於 2008-8-22 09:36 PM

[color=red][size=4][b]連主辦機構係邊個都未知就出嚟呱呱嘈 :nogood:
PU m%zy Zw/f+{#t2J 唔好乜都賴政府, 賴高官 :mad:  [/b][/size][/color]
g dm0T&ZTu1j/[ P [aH3Oe hJ V
[[i] 本帖最後由 kinz 於 2008-8-22 09:38 PM 編輯 [/i]]

Zeus_001 發表於 2008-8-22 09:56 PM

[size=5][color=purple][b]計我話諗住十號風號都繼續開嘅人,你哋應該去錯咗,唔應該嚟電腦展:eek: [/b][/color][/size]
.pG;u nN7C{2l [size=5][color=purple][b]應該去"[color=red]驗腦展[/color]"先啱;)[/b][/color][/size]

極樂 發表於 2008-8-22 10:07 PM

[quote]原帖由 [i]ATX-828[/i] 於 2008-8-22 07:15 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2830151&ptid=189099][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] ]D?%X5h`s4M2yo
[^E&H/[~;x

.J9@"d m1]W!T 同期舊翼婚紗展公佈哂一掛8號全日唔開兼順延1天... }Y T_@'Q']

x/S'@#udW&`(N@zqj 不過我估新翼無期順延1天, 或要做開幕俾Press影相宣傳先硬照開~MB#A1X:z~;M

i4f(y|P ......另今晚新翼2230 Gucci時裝表演都係一樣話10號波都照舉行:yy04: M Z]:IJ$TLEe
... [/quote]
o`:Fn1B1q$t\1G(F 7R#Khb nSg$N N
gucci 應該會照開喎!!因為識人係會展做...佢話GUCCI有SHOW, 所以要返工.....
it6rs#B(E(Ug :haha:

supsup 發表於 2008-8-22 10:55 PM

我今日上網睇過話風雨不改,嚮12點仲打過去會問.個職員仲話9號10號都係照開,結果我大約一點半.當時仲偽8號風球.我好好彩仲入到,但入到去無幾奈就知轉左9號,之後講播就隨即叫人30分鐘內離開,我睇都未睇晒,又未格價,不過總算比其他人好彩入到場,仲執到少少平貨,我覺得佢地原先講話風雨不改,之後又話趕人走又唔比人入場真係好大問題囉,出爾反爾,毫無誠信!!!好鄧入唔到場既人唔抵囉打住8,9號風都黎支持你,咁樣對d客,唉!!!展覽界之恥!!!

BeachBoy 發表於 2008-8-22 11:46 PM

[quote]原帖由 [i]極樂[/i] 於 2008-8-22 10:07 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2830382&ptid=189099][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
(bQ IpwM7j L,y?%] w9s"y
QO#Q+nPs.X
gucci 應該會照開喎!!因為識人係會展做...佢話GUCCI有SHOW, 所以要返工.....0x+He"S A+@
:haha: [/quote]q,Z3mrL

9v3kS NL'H :yy16: :yy16:

jimjim12 發表於 2008-8-23 01:43 AM

[quote]原帖由 [i]Zeus_001[/i] 於 2008-8-22 09:56 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2830371&ptid=189099][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]8D_i'wA6`;?Y
計我話諗住十號風號都繼續開嘅人,你哋應該去錯咗,唔應該嚟電腦展:eek: "Uv U$q$R
應該去"驗腦展"先啱;) [/quote]TuBq`S
乜唔係精神病院咩~:D :D

Zeus_001 發表於 2008-8-23 02:02 AM

[quote]原帖由 [i]jimjim12[/i] 於 2008-8-23 01:43 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2830707&ptid=189099][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
`r c'lVZ:K O)j
7J @?,KRvh 乜唔係精神病院咩~:D :D [/quote]
"IN)M9PBd
BED@!c'| [size=5][color=purple][b]要證明咗有問題先可轉介過去[/b][/color][/size]

dawander3r 發表於 2008-8-23 03:13 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

dawander3r 發表於 2008-8-23 03:15 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

dawander3r 發表於 2008-8-23 03:16 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.