娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hung414 發表於 2008-8-22 07:13 PM

又衰一次...打風又有人滑浪出事

又衰一次...聽新聞話有人打風時候死出去玩滑浪
nB:_?n5PR 結果又出事啦
cH8^vt]g 仲要d拯救佢既人...冒生命危險去救呢d自私精 :mad:
ty7jc7q%S&y 呢d人只為咗唔駛到外地玩...:nogood:
N1Q2Cc"w~
hi"`2t-Q6c1bD 其實幾年前已經有位工程師見義勇為咁拯救呢d人就出事
Y-ZZTnh `oo 結果去救人既人反而死咗...8nd^P~^ l

#I:V\\'mK 正衰人...你自己死就好啦...唔好累人嘛 :hitwall: :hitwall: :hitwall:U&|lA)ic
8wps{QX4l
[[i] 本帖最後由 hung414 於 2008-8-22 08:35 PM 編輯 [/i]]

ch.chak 發表於 2008-8-22 07:54 PM

呢種人真係死左都阻住地球轉
r8j#oF)J2}A4Z 一路以黎都有講打風就唔好出去滑浪ga啦
:f+? }(CV1O2k"g.w {%\ 佢要死就唔好阻住佢喇

garyww 發表於 2008-8-22 08:05 PM

應該要收回成本價,救佢時當面講,唔比唔救:angry: :angry: :angry:

supreme12 發表於 2008-8-22 08:11 PM

自己拿来衰```明知甘大风就唔好玩滑浪啦```贪大风咩真系 ```:yy13:

hung414 發表於 2008-8-22 08:23 PM

[quote]原帖由 [i]supreme12[/i] 於 2008-8-22 08:11 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2830232&ptid=189110][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
E4F@qScY0d 自己拿来衰```明知甘大风就唔好玩滑浪啦```贪大风咩真系 ```:yy13: [/quote]
VMX'|+jv+}9n3V
]b&l ?|m i ] 佢地真係貪風大..浪都大D啦....r1KSZ6^
唔係咁做...點可以唔駛$到外地玩都可以玩滑浪呀
'jlt%R?9u;X%^
Hl8FB]:lV^S
B,q q5N6S*Xg"[ 但係外地玩
A6YKtY4iR+]w 外國d滑浪區係有d專業拯救人員...#oW2E+SlR7ttbVD
香港o個d...sorry...消防員+水警咋
*w8co.?*Z]7k GM%C;PI#Mz6V`/a
[[i] 本帖最後由 hung414 於 2008-8-22 08:34 PM 編輯 [/i]]

wcchan886 發表於 2008-8-22 08:42 PM

呢D咁既人
.Ie{^'~ Q2vv,G 唔死都冇用:angry: :mad:
1A]V-f A)s^T/S 希望拯救人員平平安安]8[w(I!I6m zS7J
唔好為左救一個自殺既人而出事

beingkilled 發表於 2008-8-22 08:48 PM

我覺得唔應該救, 等落左波環境安全先去救又好執又好, 冇理由送救援人員去死

ychj 發表於 2008-8-22 08:52 PM

咁不負責任既人:mad: (`0zoMeX3B:x|
希望唔好連累我地既救人英雄有事呀

sos9407sos 發表於 2008-8-22 09:05 PM

:yy25: :yy25: :yy25: 有事嘅時候真係唔知救佢好定唔救佢去 !!

勇勇 發表於 2008-8-22 11:22 PM

同"約克"o個次一樣,D人真係"生就累人,死就害街坊":angry: :angry: :mad: :mad:

sage 發表於 2008-8-23 12:20 AM

ys, 蛙人都認為太危險
Q:vu:P0@2c[ 冇落去救

hongshiu 發表於 2008-8-23 12:20 AM

同d出海d人聲明
}!qZLK._!s5P#J 8號風球或以上嚴禁出海拯救
&B9KZ Z3`z&qG.W 直至所有風球除下先出去救人.等佢浮屍..哈哈

dawander3r 發表於 2008-8-23 02:58 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

dawander3r 發表於 2008-8-23 03:10 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Jk 發表於 2008-8-23 03:21 AM

自私自利累街坊 ------- "pM/Uf|N? l&me{"vE~
.Gxb EMc!m my{6PO
[size=5]死不足惜!!![/size]

tonykwl 發表於 2008-8-23 08:29 AM

(轉) 九號風球仍下海游泳失蹤的男子麥海昌、三十六歲,於一間銀行任高層職位,半年前結婚,妻子姓何,同為三十六歲,為著名中醫何樹勛的女兒。
7?*~YnJA RO Vj"J'E;Eb
結婚半年, 又有固定職業, 仲去玩命, 真係對身邊人唔負責任, 又可以怪邊果呢~!

hung414 發表於 2008-8-23 11:49 AM

[quote]原帖由 [i]dawander3r[/i] 於 2008-8-23 03:10 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2830808&ptid=189110][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
H)KmTS nr |R
*V(B1e4kKBYe
'[I5dI0H$X I don't agree of you, it doesn't matter of the rescue team is professional or not. Even our 消防員+水警 are professional as they do meet certain standards. Divers are elites and even they feel it is ... [/quote]
;mB3{ }+w.uBF1~ w
V!RB H,T/D E.A0db#D 唔好誤會...我既意思係呢班打風仲出去滑浪既人?Nu)A ] wZ:[ a
佢地部份人既心態係...唔駛到外國就可以玩滑浪]%Rj1`?a1K

#LE cm._E 但係外國唔係每一個地方都可以玩滑浪;Ge,Nd-f+Y
可以俾人玩滑浪的地方...
u dZ$x$K1BZ?IF f 人地先有專家作風險評估...ED QNj ^
再者負責安全既拯救人員會有相關知識k*^9zySYnc;f.d
認為冇問題先開放俾人玩...唔係的話...政府賠錢都賠到手軟啦
Xe%my[\8? #[0JD_MVg,G
香港d大浪既地方...因為有礁石......絕對不適宜玩滑浪km9U#] H"W3Cd1i
佢地玩(命)係佢地既事...不過唔應該出事要d拯救人員攞條命陪佢囉

藍熊 發表於 2008-8-26 09:11 AM

真唔敢想像若多個颱風高蓮呢類巴辣颱風殺黎會死幾多人, 以現時香港人之防風意識睇分分鐘死過萬

Zeus_001 發表於 2008-8-26 12:52 PM

[quote]原帖由 [i]藍熊[/i] 於 2008-8-26 09:11 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2834218&ptid=189110][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
@8]9N4?D/xAW 真唔敢想像若多個颱風高蓮呢類巴辣颱風殺黎會死幾多人, 以現時香港人之防風意識睇分分鐘死過萬 [/quote]1a8r \ ~]Mdl

Fd g{-G9d4@Y [size=4][color=purple][b]你經常喺到危言聳聽,死都係你呢啲粉腸死先:nogood: [/b][/color][/size]

勇勇 發表於 2008-8-26 02:42 PM

已經証實這男子係睇浪被浪沖走,不是玩滑浪而死,希望大家唔好再亂講喇:) :) :)

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.