娛樂滿紛 26FUN's Archiver

費事高 發表於 2008-8-26 03:50 PM

[quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2008-8-26 02:42 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2834520&ptid=189110][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]~(xEZ h)Q'g2D
已經証實這男子係睇浪被浪沖走,不是玩滑浪而死,希望大家唔好再亂講喇:) :) :) [/quote]
qk pu ZP2D u-t!l
:h_0r2T&P'El&}Z 報紙佬又講大話:angry: cCrn1g"T#m
?1x(Z.FjsU5{0z u
件事係點架:redface:

勇勇 發表於 2008-8-26 05:20 PM

[quote]原帖由 [i]費事高[/i] 於 2008-8-26 03:50 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2834599&ptid=189110][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]X)B-Ck;w+~&r6Hui{
x y,e R8cv q
O UK3H qt
報紙佬又講大話:angry:
l2NJR? _$lO,Hvh(f
件事係點架:redface: [/quote]pMk y/rk/KO
[color=blue]我都係睇琴晚tvb新聞,話條屍已經o係柴灣搵到:yy27: :yy33: :yy33: :yy33: [/color]

藍熊 發表於 2008-8-26 07:30 PM

[quote]原帖由 [i]Zeus_001[/i] 於 2008-8-26 12:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2834384&ptid=189110][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]$KLkG ^I8pk3_^
\3liG[f,\ \B!a

7U^ a r hl 你經常喺到危言聳聽,死都係你呢啲粉腸死先:nogood:  [/quote]
F/y Oodr T
;h a-t;xZ*d0~\Q0m+w 我點講又關你咩事呢! 況且打風呢d我冇必要呃人, 你認為係危言聳聽可以唔理.

ktwu2007 發表於 2008-8-26 09:23 PM

[quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2008-8-26 05:20 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2834661&ptid=189110][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]hixQ$jr |)V
ya%o"v_+GX/_a
我都係睇琴晚tvb新聞,話條屍已經o係柴灣搵到:yy27: :yy33: :yy33: :yy33:  [/quote]PD0O0^wEN x
xOG(RNpO4c
好彩個風走左之後, 無咩強風吹, 唔係都唔會只吹到一兩里附近,
Ol P;Ik^ 今次的教訓, 希望可以提醒香港人唔好再玩命:yy18:

Zeus_001 發表於 2008-8-27 12:47 PM

[quote]原帖由 [i]藍熊[/i] 於 2008-8-26 07:30 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2834751&ptid=189110][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
5@8V*mZ!|a;C;J
5I)Fe"Vu
"}#Cm)U,mK!? ZZ"e 我點講又關你咩事呢! 況且打風呢d我冇必要呃人, 你認為係危言聳聽可以唔理. [/quote]
0p R n E;k#B
T6P~(g)F#I4t [size=4][color=purple][b]當然稍為智商正常少少嘅人,都唔會信你呢啲白痴謊言(一個風,死萬幾人,重要喺香港) :D :D 請勿高估自己的"能力":lol: [/b][/color][/size]
4},w0h&YJ | F [size=4][color=purple][b]你還是趕快去看精神科醫生吧;) !!!![/b][/color][/size] [size=4][color=purple][b]我都是真心為你家人著想:agree: [/b][/color][/size]

hung414 發表於 2008-8-27 01:44 PM

[quote]原帖由 [i]Zeus_001[/i] 於 2008-8-27 12:47 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2835594&ptid=189110][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
f t+RKm 1?p7H)oPx
?)n6F1\Ak JA(sZc
當然稍為智商正常少少嘅人,都唔會信你呢啲白痴謊言(一個風,死萬幾人,重要喺香港) :D :D 請勿高估自己的"能力":lol:
!^6JLd5S9N$dq 你還是趕快去看精神科醫生吧;) !!!! 我都是真心為你家人著想:agree:  ... [/quote]0awUSvbQ
-KC2dhxJ
唔好咁講...佢可能係用錯時代啫...
Zfe4Xxz 五/六十年代...咁多山邊木屋, 又冇依家d屏風樓...真係有可能架...只不過係幾十年前
'{9G!C7pg$G#z 唯一不變既係...a9g qM7j!b/N
打風仲到海邊睇浪/滑浪...點都係危險...出咗事仲要d拯救人員冒死救你添

勇勇 發表於 2008-8-27 03:07 PM

[quote]原帖由 [i]hung414[/i] 於 2008-8-27 01:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2835636&ptid=189110][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url];hs:kLSY
O_1d.E(YU&nZ:i
^yf1RY3e
唔好咁講...佢可能係用錯時代啫...
o8U1{'[/ufm [size=3][color=red]五/六十年代...咁多山邊木屋[/color][/size], 又冇依家d屏風樓...真係有可能架...只不過係幾十年前"{$Bq/O+}i k0b m3S5g/\
唯一不變既係...
-[N0d`uY%| 打風仲到海邊睇浪/滑浪...點都係危險...出咗事仲要d拯救人員冒死救你添 ... [/quote]#Lf5B#^2Pr4v
:good: :good: :good: :good:

藍熊 發表於 2008-8-27 11:32 PM

[quote]原帖由 [i]Zeus_001[/i] 於 2008-8-27 12:47 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2835594&ptid=189110][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
C h:@&z aJ6|
yL)J8J3yv ,?&E txH
當然稍為智商正常少少嘅人,都唔會信你呢啲白痴謊言(一個風,死萬幾人,重要喺香港) :D :D 請勿高估自己的"能力":lol:
]`2?&atvwm 你還是趕快去看精神科醫生吧;) !!!! 我都是真心為你家人著想:agree:  ... [/quote]
3\(gvu,}_eLA`0X
w5l)v'r0J0a9{_T%ca 你話我白痴唔緊要, 我白痴都唔關你事, 況且我只係做情況最壞既假設. 實際D講依家打八號都出街既豈止萬幾人呢? 萬一八號波時出現難以置信風力(陣風220KM/H上以)時在街上既人命運會點就真係堪虞, 出現呢種情況雖然機會微, 但唔可以完全抹煞. 打風風力及破壞係點我會自己觀察, 唔會人講乜我信乜, 我玩開風暴攝影, 對不同風級之不同現象基本明瞭. #y!AThvo)E
*n2J!j$Q{2l2^#`
今次鸚鵡襲港香港已經算好彩, 環流南強北弱, 令到香港冇吹颶風, 若當時南海垂直風切減弱的話個颱風環流變得對稱之餘仲會不斷增強直至登陸為止, 到時香港一定有十號, 而且係非常猛烈一型, 唔好話行人被強風捲走, 對駕車人士, 消防員救護員等同樣非常危險.QP(h1ANv~ pq,f

hrYk-e7w&H [[i] 本帖最後由 藍熊 於 2008-8-28 12:04 AM 編輯 [/i]]

Zeus_001 發表於 2008-8-28 07:25 PM

[quote]原帖由 [i]藍熊[/i] 於 2008-8-27 11:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2836086&ptid=189110][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url].e d[8M/g~+fL

T` R6N fM ;N1v3N nl+Dg*a4B)A
你話我白痴唔緊要, 我白痴都唔關你事, 況且我只係做情況最壞既假設. 實際D講依家打八號都出街既豈止萬幾人呢? 萬一八號波時出現難以置信風力(陣風220KM/H上以)時在街上既人命運會點就真係堪虞, 出現呢種情況雖然機 ... [/quote]
ZW)fG ~'r8x 9^]HJ*yy
:yy19: :yy19: :yy19:

12d3 發表於 2008-8-29 10:51 AM

[quote]原帖由 [i]Zeus_001[/i] 於 2008-8-27 12:47 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2835594&ptid=189110][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
8z\Yvz ~Fn-p F(RTt

E m.cUX 當然稍為智商正常少少嘅人,都唔會信你呢啲白痴謊言(一個風,死萬幾人,重要喺香港) :D :D 請勿高估自己的"能力":lol: 1^ y+JxN8Y
你還是趕快去看精神科醫生吧;) !!!! 我都是真心為你家人著想:agree:  ... [/quote]
(j[7O:}wv
{,hd5}P#mV's 藍熊只是基於市民安全著想, 作一個壞的打算, 點解要插佢?
9QAg{M3lrY
W S[(g5s kSq 你自己又講出什麼有建設性的說話?

勇勇 發表於 2008-8-29 02:49 PM

大家唔好再嘈交啦,2個會員都有自己嘅理句:good: :good: 更何況個台風都走左好耐啦,事情都應該告一段落喇:) :) :) )f[1F8vd,a/dpL`j
大家不如等下一個台風再出手啦:dev: :dev: :dev:

cbhc 發表於 2008-8-29 03:56 PM

講真...真係唔知佢係咪咁睇唔開~

藍熊 發表於 2008-8-29 09:58 PM

[quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2008-8-29 02:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2838018&ptid=189110][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
*e5A t @)N"m6@ 大家唔好再嘈交啦,2個會員都有自己嘅理句:good: :good: 更何況個台風都走左好耐啦,事情都應該告一段落喇:) :) :) $Ds%_ c{/N;l2D"f
大家不如等下一個台風再出手啦:dev: :dev: :dev: ... [/quote]m'rhV4P^B#JF^!X

;PF lvb 下次有八號或以上風球我會再留意風力變化及破壞程度, 況且我有風速計可以錄風速(當然要視乎安全), 到時大派用場. 鸚鵡過後我入過西貢影相, 已證實平均風力十級, 陣風十二級可打甩少數瓦仔
6t:C5f)@%vhk *~ K:j B4E!n/N1yy
以下圖片係我入西貢自動氣象站附近所拍攝, 不過已經係風暴過後數日, 好多殘枝都清理左. 另外西貢區塌樹最多係科大一帶.

darkensun 發表於 2008-8-31 08:45 PM

[quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2008-8-26 02:42 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2834520&ptid=189110][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]:js@9WJ3P
已經証實這男子係睇浪被浪沖走,不是玩滑浪而死,希望大家唔好再亂講喇:) :) :) [/quote]
5M7i8I/W:orJ9m4Q 佢唔係睇浪, 係想係老婆面前威, 仲想影幾張相威俾同事睇, 點知未擺POSE就俾浪捲走, 請大家唔好猜測
:UfgC _4i1[3p9h 如果佢企開少少, 等老婆擺定相機先落水半秒, 應該都有機會影完張威水相再上水

ch.chak 發表於 2008-9-2 12:33 AM

點講呢條友都係抵死既x,S_;@A!T\
去滑水都重話有原因
.q9W ~ H,n+J 只係想影幾張相黎威;Iz5` sL'U9]n
就真係抵x死

alvinnnn 發表於 2008-9-2 05:44 PM

明知有危險都去玩..:nogood:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.