娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hung414 發表於 2008-8-22 07:13 PM

又衰一次...打風又有人滑浪出事

又衰一次...聽新聞話有人打風時候死出去玩滑浪?0r6_~V8n7v-Pl w3w
結果又出事啦
1\;m2NPU&o GkL 仲要d拯救佢既人...冒生命危險去救呢d自私精 :mad: 4u%J'{7\ i1p
呢d人只為咗唔駛到外地玩...:nogood: T @\^|:W.Z ]

&EG w6{8b 其實幾年前已經有位工程師見義勇為咁拯救呢d人就出事
IIfTk)Q 結果去救人既人反而死咗...%p,sKH-D

%pTF K-an 正衰人...你自己死就好啦...唔好累人嘛 :hitwall: :hitwall: :hitwall:
0@6k(Z$G~Vd+B'U !oyrK H4g @V~:kW
[[i] 本帖最後由 hung414 於 2008-8-22 08:35 PM 編輯 [/i]]

ch.chak 發表於 2008-8-22 07:54 PM

呢種人真係死左都阻住地球轉0hG|T*x pv
一路以黎都有講打風就唔好出去滑浪ga啦
/R{&VJ I)c(A%Z 佢要死就唔好阻住佢喇

garyww 發表於 2008-8-22 08:05 PM

應該要收回成本價,救佢時當面講,唔比唔救:angry: :angry: :angry:

supreme12 發表於 2008-8-22 08:11 PM

自己拿来衰```明知甘大风就唔好玩滑浪啦```贪大风咩真系 ```:yy13:

hung414 發表於 2008-8-22 08:23 PM

[quote]原帖由 [i]supreme12[/i] 於 2008-8-22 08:11 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2830232&ptid=189110][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
5IgNUY9~YP&Z 自己拿来衰```明知甘大风就唔好玩滑浪啦```贪大风咩真系 ```:yy13: [/quote]
O/GTy7?T Jy1{ m)HrHS0h
佢地真係貪風大..浪都大D啦...
!?N8um D 唔係咁做...點可以唔駛$到外地玩都可以玩滑浪呀S3E_G#u/}

4o"E6t5q:? jSs 4A?5~Q3F9| c:j u3Hv
但係外地玩2U/q)Z2xS,u[ K
外國d滑浪區係有d專業拯救人員...9`0|a3gLy
香港o個d...sorry...消防員+水警咋F.|}-]RA

M9wO7?%c [[i] 本帖最後由 hung414 於 2008-8-22 08:34 PM 編輯 [/i]]

wcchan886 發表於 2008-8-22 08:42 PM

呢D咁既人
"hC#mZyLJ/v#s-_ 唔死都冇用:angry: :mad:
:s1x O8Ip\9m 希望拯救人員平平安安
D$\ Z1~1R4y!]{YF 唔好為左救一個自殺既人而出事

beingkilled 發表於 2008-8-22 08:48 PM

我覺得唔應該救, 等落左波環境安全先去救又好執又好, 冇理由送救援人員去死

ychj 發表於 2008-8-22 08:52 PM

咁不負責任既人:mad:
phb yf 希望唔好連累我地既救人英雄有事呀

sos9407sos 發表於 2008-8-22 09:05 PM

:yy25: :yy25: :yy25: 有事嘅時候真係唔知救佢好定唔救佢去 !!

勇勇 發表於 2008-8-22 11:22 PM

同"約克"o個次一樣,D人真係"生就累人,死就害街坊":angry: :angry: :mad: :mad:

sage 發表於 2008-8-23 12:20 AM

ys, 蛙人都認為太危險
7\ } r)V&\b 冇落去救

hongshiu 發表於 2008-8-23 12:20 AM

同d出海d人聲明#fp3qt7T^&]&a
8號風球或以上嚴禁出海拯救
u*RB:B/}8w;vlZQ 直至所有風球除下先出去救人.等佢浮屍..哈哈

dawander3r 發表於 2008-8-23 02:58 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

dawander3r 發表於 2008-8-23 03:10 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Jk 發表於 2008-8-23 03:21 AM

自私自利累街坊 -------
o-pJe-xe
1S:vq&u|$kc T:P [size=5]死不足惜!!![/size]

tonykwl 發表於 2008-8-23 08:29 AM

(轉) 九號風球仍下海游泳失蹤的男子麥海昌、三十六歲,於一間銀行任高層職位,半年前結婚,妻子姓何,同為三十六歲,為著名中醫何樹勛的女兒。
.`$t.HX"yr6k5R}
+V7l4pc8@#qU 結婚半年, 又有固定職業, 仲去玩命, 真係對身邊人唔負責任, 又可以怪邊果呢~!

hung414 發表於 2008-8-23 11:49 AM

[quote]原帖由 [i]dawander3r[/i] 於 2008-8-23 03:10 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2830808&ptid=189110][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
6[^+IP ~!RRTK,| p
e z9k0s,aLk{ y -{,[ r w\4TMy;e
I don't agree of you, it doesn't matter of the rescue team is professional or not. Even our 消防員+水警 are professional as they do meet certain standards. Divers are elites and even they feel it is ... [/quote]
f^N8e,D$E
l6]~&]c 唔好誤會...我既意思係呢班打風仲出去滑浪既人e opD)j\ I
佢地部份人既心態係...唔駛到外國就可以玩滑浪JF;` se }

N*G.cqmB ^ 但係外國唔係每一個地方都可以玩滑浪
3]]+c*l\xN 可以俾人玩滑浪的地方...
W/b*_P/p+` 人地先有專家作風險評估...
6f7OG\u 再者負責安全既拯救人員會有相關知識
Wy Ec8^)S:lF[ 認為冇問題先開放俾人玩...唔係的話...政府賠錢都賠到手軟啦,`.U*]i-\;{$Yl

3b@i,]_ 香港d大浪既地方...因為有礁石......絕對不適宜玩滑浪
)g+N4S,CJ"~ 佢地玩(命)係佢地既事...不過唔應該出事要d拯救人員攞條命陪佢囉

藍熊 發表於 2008-8-26 09:11 AM

真唔敢想像若多個颱風高蓮呢類巴辣颱風殺黎會死幾多人, 以現時香港人之防風意識睇分分鐘死過萬

Zeus_001 發表於 2008-8-26 12:52 PM

[quote]原帖由 [i]藍熊[/i] 於 2008-8-26 09:11 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2834218&ptid=189110][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]XI"\+U!~AD]
真唔敢想像若多個颱風高蓮呢類巴辣颱風殺黎會死幾多人, 以現時香港人之防風意識睇分分鐘死過萬 [/quote]
OZIG4f6w 5X)@`9cQW
[size=4][color=purple][b]你經常喺到危言聳聽,死都係你呢啲粉腸死先:nogood: [/b][/color][/size]

勇勇 發表於 2008-8-26 02:42 PM

已經証實這男子係睇浪被浪沖走,不是玩滑浪而死,希望大家唔好再亂講喇:) :) :)

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.