娛樂滿紛 26FUN's Archiver

solonely 發表於 2008-8-23 07:08 AM

打風的士係未雙計???

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ckyckk 發表於 2008-8-23 07:20 AM

[quote]原帖由 [i]solonely[/i] 於 2008-8-23 07:08 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2830881&ptid=189162][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
%WIi'G'd G7xA 事源尋晚9號風球~'@b)^&FG/y4hY
當我響朋友家打完牌之後(12點半左右)
"X-YNj^ SD 一班人到樓下打的
*g6YaF;Hi4? 上車時個的士佬無講有關任何雙計既事
[7pJq-t%q?l 最後剩下我既時候佢竟然話因為打風要雙計
&?2r)o/^!r5vMN 我覺得不太合理所以無畀
_z+dQ \!n 我想問問係未真係有打風雙計呢回事?? ... [/quote]H.g7P~n(]O%oH

Ba}OPx+^u.V(?)DdFc 係 ! 係一個的士業內盛行己久的不成文規矩'}2Q4yR[k7z
因為就算你架車買左保險
Hba^ N$?W 但係 8 號或以上風球駛出路面S+SW^#B8m(vM?V
有乜損傷都冇得賠 :agree:!\w;X;m-U!A)M

U1O `E8GR [[i] 本帖最後由 ckyckk 於 2008-8-23 07:22 AM 編輯 [/i]]

edwinlky 發表於 2008-8-23 10:24 AM

一時時啦, 好多時司機會照跟錶再 + $50,o`8k a LZe2q^
不過都會一上車就同你講, 唔會唔出聲

hung414 發表於 2008-8-23 11:06 AM

[quote]原帖由 [i]solonely[/i] 於 2008-8-23 07:08 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2830881&ptid=189162][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]5A/nV+R!jp$\+G
事源尋晚9號風球~z.]/wZq9TNjj
當我響朋友家打完牌之後(12點半左右)
*A5`.mN4vE:e1b!] 一班人到樓下打的
E?"c+p(M,g$}L^m7Y~ 上車時個的士佬無講有關任何雙計既事|'}-s.N'r-|]
最後剩下我既時候佢竟然話因為打風要雙計
r+v6p3X!c$B#l9Y*{g 我覺得不太合理所以無畀
.i0`;T{)B M UAB 我想問問係未真係有打風雙計呢回事?? ... [/quote]/q?)k~MV k
3AW@3f(a3^
...你唔知係因為你年輕啫...
@hA0gd[5_3hI 人地打風都開工...搵命博架...R^Xh~L XCV
有d人可以話...
0Rn4U3K4Mr?x 既然打風冇保險賠...d的士可以唔開工架...|i U't9M
但係人地屋企d人唔會因為打風而唔駛開飯/交租
Sr.sx9D2C(A
} Ki8qF}w5XUf 所以...你有所要求(返屋企)...人地有所得($)...難得一次算啦

solonely 發表於 2008-8-23 05:41 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ckyckk 發表於 2008-8-23 06:43 PM

[quote]原帖由 [i]solonely[/i] 於 2008-8-23 05:41 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2831366&ptid=189162][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
~t9M0pa a3~ :haha: :haha: 可能真係我少搭的士
G1O+w-|#[4^i"[                            如果係不成文既規則即係唔講無人知啦
#iE b9B2f                            不過我好確定上車果時佢係無講過雙計~ VSRH J1O?
                    唔係我地一定唔會上車 ... [/quote]
Y b$Y+B'S ~;y :f)hd1j!N
算啦!兄弟 :D $N.ak IL
唔座都座左咯8E S ~a6E0g QQP5Tzw
仲諗住黎令自己谷鬼氣有乜謂喎
)ujdHw1w\C 始終對方搵食之餘都要冒上一定風險
2H6h iGc%[)Hk 俾多左果 d 咪當打麻雀蠃少舖囉 :D :agree:

費事高 發表於 2008-8-25 03:14 PM

[quote]原帖由 [i]solonely[/i] 於 2008-8-23 05:41 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2831366&ptid=189162][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]*x1Iq |3j&\9pP}%wi
:haha: :haha: 可能真係我少搭的士
?QDr*] W                            如果係不成文既規則即係唔講無人知啦w&a$Z n-o%x4l6q%md
                           不過我好確定上車果時佢係無講過雙計~g4bj p8o~)A
                    唔係我地一定唔會上車 ... [/quote]/[kA"k0X:V([
H)I+Ha(]#x
呢個不成文既規則其實大部份30零歲或以上既人都知道:D 不過個司機就老套一點,咩環境都好,客人上車前,應該同個客講一聲,真係好似老溤咁樣:angry:

chanchuen 發表於 2008-8-25 05:52 PM

沒有明文規定:)

chung11 發表於 2008-8-26 11:47 PM

應該上車前講好價錢 !!

大浣熊 發表於 2008-8-27 06:11 PM

多數都係+$$,雙計..耐唔耐先會遇到

13hahaha 發表於 2008-8-27 07:45 PM

就算係冇保險賠,不成文既規定都好啦,
|QC)h:d 上車後應該要講清楚,唔鐘意既都可以唔坐ma5so3nv?`@6j s+X
搭完先講,點都係司機唔岩啦,
i0CvLNs8@)G 仲有點講左係不成文既規定,唔係個個人都知

cbhc 發表於 2008-8-29 03:59 PM

係咩??? 我而家先知有d咁ge 事...

二米 發表於 2008-8-29 05:10 PM

打風時的士司機通常會咁做lor..
gVd(V-?.CW9O,o@X 但果時都係冇計啦..

trunks 發表於 2008-8-30 08:28 PM

如果上車時, 司機唔講明要收雙倍就點都唔比啦, 最多比一百....
5`7E"oLrj d 不過身為乘客都要醒目d問清楚, 廢時嘈...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.