娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ez8hmc 發表於 2008-8-30 09:06 AM

GRAPHIC WORLD : 拍 烏 蠅 要 智 取

「 拍 烏 蠅 」 大 有 學 問 。 美 國 加 州 理 工 學 院 專 家 , 經 研 究 後 發 現 蒼 蠅 遇 威 脅 時 反 應 敏 捷 , 只 要 約 200 毫 秒 就 會 擺 甫 士 一 躍 飛 走 : 當 威 脅 從 後 而 至 , 牠 們 中 間 一 對 腳 會 稍 為 前 移 令 身 體 後 傾 , 準 備 跳 向 前 飛 走 ; 威 脅 迎 面 而 來 , 腳 會 後 移 , 並 向 後 飛 走 ; 若 襲 擊 來 自 兩 側 其 中 一 方 , 身 體 側 向 另 一 邊 , 準 備 向 側 飛 走 。 所 以 「 拍 烏 蠅 」 不 應 該 力 敵 , 應 要 智 取 , 起 手 就 應 拍 擊 蒼 蠅 將 會 飛 往 的 位 置 。 9B`Nu0z {!WB
英 國 《 泰 晤 士 報 》 / 《 獨 立 報 》:yy14:[attach]1282127[/attach]

魅影~ 發表於 2008-8-30 09:55 AM

又幾有趣喎...:)

發表於 2008-8-30 02:19 PM

超!搵樣大既野拍佢點飛都死啦:kicking:

f.barthez 發表於 2008-8-30 10:24 PM

係唔駛用野拍佢既... 用個膠袋仔... 慢慢對住佢個頭既位置... 佢係唔知你想用野活捉佢既...
O4B#P.b&IV 當你動手既時候... 佢以為你會用手攻擊佢... 點知道就係咁, 佢就飛左入去你果個膠袋仔度... U^N9Oq'Vg
呢招萬試萬靈... 我之前做sales果陣... 成日都咁樣既... 話晒做sales既都唔想拍烏蠅啦...
&f aylI-l"uo2@ 活捉佢會好d......

darkensun 發表於 2008-8-31 08:40 PM

[quote]原帖由 [i]f.barthez[/i] 於 2008-8-30 10:24 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2839942&ptid=189629][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
\o ?+R$~k1R.a)B 係唔駛用野拍佢既... 用個膠袋仔... 慢慢對住佢個頭既位置... 佢係唔知你想用野活捉佢既...
"}a.Ga1mi)k 當你動手既時候... 佢以為你會用手攻擊佢... 點知道就係咁, 佢就飛左入去你果個膠袋仔度... ;}"k _ t:~6^N8z
呢招萬試萬靈... 我之前做sa ... [/quote]
#VD n bc:bi O2H 入左個袋之後都要打結封住個袋口, 烏蠅一樣會飛走喎

Lee3 發表於 2008-9-6 03:38 PM

用一只glock, 我不相信他快過我的子彈

infjlam 發表於 2008-9-6 05:26 PM

[quote]原帖由 [i]darkensun[/i] 於 2008-8-31 08:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2840829&ptid=189629][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
GPSLe*Ft7v8D xDs q+V{y]/x
入左個袋之後都要打結封住個袋口, 烏蠅一樣會飛走喎 [/quote]2Nz$yL-Jr)hkC?}1m,\

~&ZI] dw1j ~x 我細個時,住過短時期徙置區(即樂富),
msXA;h!P 當時環境衞生好差,周圍好多烏蠅,
9j {w7w0[0]| 我只用膠袋逐隻捉,一個鐘可以捉到十幾隻...

slwong3 發表於 2008-9-6 06:41 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2008-9-6 05:26 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2849128&ptid=189629][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]J~tXozD3|_1n
D.LbT0[C.r&TOs

8{v3Ok3i$? 我細個時,住過短時期徙置區(即樂富),
NYE6L R^Ht 當時環境衞生好差,周圍好多烏蠅,g^0?'Us7P*~
我只用膠袋逐隻捉,一個鐘可以捉到十幾隻... [/quote]`brU(q,Ng

L8MD?v oh my god... 1 hour....:yy29:

infjlam 發表於 2008-9-6 07:41 PM

[quote]原帖由 [i]slwong3[/i] 於 2008-9-6 06:41 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2849182&ptid=189629][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]ww+Aeg}V
EX'S3`R7X{
D$G-vY,q5A-v!f
oh my god... 1 hour....:yy29: [/quote][f%t!Vt;x
(t4G r bc ~t#Z
果時邊有咁多野玩,無聊捉烏蠅打發時間:yy09:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.