如果你得一個獨生女
第時你會唔會將成副身家俾哂佢?定係等男友養佢? 講緊欣宜??
如果比我,唔理仔囡都好(L v I&}q2G
死之前玩得既玩,捐得既捐DXS7JCd-o)U
留返少部份比佢就算 我會睇佢表現,壞唔壞...若太壞的話,我會留返少許比佢揮霍,跟手捐晒去,如果乖女的話,就會部留返比佢... 唉....難怪中國人傳統都希望生子不生女....'R"M`r m
講嘅,就係呢個問題,死嗰時,應唔應該比左副身家佢.....
女兒雖然天天相伴,但承繼家業,傳宗接代的,始終要靠兒子.....
,] C3j fv
如果我生的是女,而且要是獨生的話,
我不會成副身家比左佢.....rK'pR$] l*m
我希望佢有老公養, ^4eK9o9y3B
咁我就可以將d錢捐比d慈善機構.....sE"O7Y)dP j v
5J!]6L1UC? Vk/sv
不過咁,知人口面不知心,我都怕自己睇錯人,