娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sage 發表於 2008-8-31 06:09 PM

如果你得一個獨生女

第時你會唔會將成副身家俾哂佢?
*h O%\0czf ?"Oo
/XI xC!NxUf 定係等男友養佢?

ch.chak 發表於 2008-8-31 06:26 PM

講緊欣宜??
BD_0L,}!Rih,Ot-}
-?4NhY Xg"Sp"D 如果比我,唔理仔囡都好(L v I&}q2G
死之前玩得既玩,捐得既捐DX S7JCd-o)U
留返少部份比佢就算

費事高 發表於 2008-8-31 07:09 PM

我會睇佢表現,壞唔壞...若太壞的話,我會留返少許比佢揮霍,跟手捐晒去,如果乖女的話,就會部留返比佢...

jen01二世 發表於 2008-8-31 08:18 PM

唉....難怪中國人傳統都希望生子不生女....'R"M`r m
講嘅,就係呢個問題,死嗰時,應唔應該比左副身家佢.....
n4|Q;z@n;K4l1N 女兒雖然天天相伴,但承繼家業,傳宗接代的,始終要靠兒子.....
(n"]!D,jRK;s ,] C3j fv
如果我生的是女,而且要是獨生的話,
3kfU@|*|}i/Nc[7C 我不會成副身家比左佢.....rK'pR$] l*m
我希望佢有老公養, ^4eK9o9y3B
咁我就可以將d錢捐比d慈善機構.....sE"O7Y)dP j v
5J!]6L1UC ? Vk/sv
不過咁,知人口面不知心,我都怕自己睇錯人,
zG)lgfrKX/Y 怕自己個女會比人蝦,
,N M s K{.S 咁嗰時自己死左,個女可以靠邊個呢 ??
:UmHv2v1^ s"^i7v7T1a(Q
[color=red]所以,我會成立一個基金比佢....} u E|&aW7q1bA
錢只有佢自己可以攞,T'CI K.Nl4n;m K9J&F
咁就唔怕佢第時有起事上黎都無錢係手啦 !!!![/color]lx)R+AX{
[color=#ff0000][/color] 9nc(zE P{\#E8?
[color=black]p.s.個人覺得呢個係最好嘅方法 !![/color]

阿感 發表於 2008-8-31 10:07 PM

無論係仔定係女,我都會成副身家畀晒佢地
H f'b#J#n5d%V+@;I,VV R 2| L7|fc YB`"Y

k!^(r&p7J.K 得雞碎咁多,辦身後事都唔夠啦:yy29:

easy_man 發表於 2008-8-31 10:39 PM

若果係我ge 話,
{ SSb8p!])LQ 我會睇下個女係咩類野ge 人,)CXya(lE+@0H?
若果係女強人個d ge,d%t(D%F3f
咁就自己老年個陣快快樂樂同老伴過d 豪d ge 生活啦,:P
4]d%sE k8}"vm8ttD Z2l 若果係平平凡凡ge,4s#}Q8Cb
就會想係老年個陣幫佢搵一d 可以長久生財ge 野, 等佢唔駛憂生活, e.g. 樓,鋪 呢類可以固定逐月有收入ge 野.:good:
}2S#A*u!B.^(VF@ 若果個女係阿斗個類ge,G.sO v6h"h;pb
咁就... 應該會好似 jen 01 咁講, 叫律師搞個基金or something else, 總之係要佢可以每個月拎番少少幫補下生活咁.:crybye:
nx7e5WO zq,f#LIX5P6It
但係講到最後...
#_S*[Cc'i 都要我呢個做老豆ge 有番d 家底先得 :haha:

大優勢 發表於 2008-9-1 01:14 AM

如果係我@{v2{a@"e+W b
8Z%a7v6F-bN
俾佢嚟做咩 ??"^"t&d ^AO

\B8?]:w'c+N}+c 西方人習慣
E4vZ Q-~\M
W*i h}c6a 男女 各有各
F|q xe!M.r0rwf *r-gIt'D8V Ys
好公道 吖

sage 發表於 2008-9-1 01:19 AM

hk始終都係有d傳男不傳女既思想

chanchuen 發表於 2008-9-2 05:56 PM

一定叫佢入娛樂圈:naughty:

fourleaf 發表於 2008-9-4 06:12 AM

點解要專登標明係獨生女gVVk5b7J?
獨生女同獨生仔有咩分別, -icIb gQ
都有可能將自己留比佢份身家比曬另一半 }\9JA'm_n)r(n\
唔通比個仔敗曬你副身家就心甘情願 fj0Lh B W1~;D
個女敗曬你副身家就"dup"心口?`1{ {*Vm2o

%j.n'Q#cb8A 我諗我就會留一筆錢比仔女, 維持佢地我在生時既生活水平, 其他捐曬去慈善機構~

benny1219 發表於 2008-9-5 05:42 PM

我就無咁偉大 捐出去做慈善   
,VPt$qGXiXkL$f 因為無論仔女都好 我都愛 係親生 一定全數留番俾佢地

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.