娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tony529 發表於 2008-9-1 02:32 PM

有無人有留意在 7,8月份, 中環地鐵站內成日都有條UPS仔?

真係好白痴Zpp$Tft
日日企定定ja住籃球架扮型...
7`T&LGRx d人行過佢就講"hello...早晨"0ZFni!D2Mi(qy
RE8D}4F2Gr
不過佢又好野, 企足成日~
"K8^1_cd.]8N 我番工見到佢, 放工都仲見到;r"`T&s.m8EF2OoFd!i8w
'YH I3C;q%S S#y(U~
係今日9月1終於無左lu~ :cheers:

12d3 發表於 2008-9-1 02:51 PM

之前仲有UPS女TIM, 都唔知佢地係度做乜

cpowan 發表於 2008-9-2 01:22 AM

我都見到..on on地懶型

Lee3 發表於 2008-9-2 05:06 AM

活人廣告?:yy25:

c神 發表於 2008-9-2 12:21 PM

佢都算好野啦…朝朝日日如是咁同人講早晨hello#Ir B9Q[%g
但係冇一個酥佢,幾無癮…又勁多人望
t-L+Sw#}t:E'e 呢d簡直係精神折磨

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.