日本首相福田康夫辭職....
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 難得有佢將中日關係改善少少/G UH#n0KY`'w#c3rXk)X
可惜民望唔高USk4U'n0C2e(a.e8_
依家佢唔撈 都唔知會搵咩人做 希望唔好係石原 ,麻生呢d **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 兜兜轉轉,睇怕又輪到鷹派o既麻生太郎...
講真,日本政壇和經濟都係一池死水,
除左小泉叫做有D成績外,之後的安倍、福田,就算將會接手的麻生也好,)y;Ne z"`g
呢個爛攤子,都好難搞得掂:yy30: (fiX+}'L0Uka9s6]
1u R8I0l-Z{K4T ^
自民黨唔爭氣,唔能夠完全控制國會參眾議席,
民主黨又未夠power踢走佢,搞到這幾年都係停滯不前WN,cIWTr
[[i] 本帖最後由 infjlam 於 2008-9-1 11:15 PM 編輯 [/i]] [quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2008-9-1 11:13 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2843385&ptid=189778][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]$t9Ftu(Tk2L5r
兜兜轉轉,睇怕又輪到鷹派o既麻生太郎... a(R_!W g~ nj
講真,日本政壇和經濟都係一池死水,{:o3L3L|t1Q&a
除左小泉叫做有D成績外,之後的安倍、福田,就算將會接手的麻生也好,
呢個爛攤子,都好難搞得掂:yy30: knv)Y`%\ T;r}
_h:R:c7PJE:Pq
自民黨唔爭氣,唔能夠完全控制國會參眾議席,*TyV*].sl$[4^/\2[{
民 ... [/quote]輸入中美政治人才:dev: :dev: :dev: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2008-9-1 11:13 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2843385&ptid=189778][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
兜兜轉轉,睇怕又輪到鷹派o既麻生太郎...|%d`l%F-u%g(u
講真,日本政壇和經濟都係一池死水,X)v ]ZYR'C
除左小泉叫做有D成績外,之後的安倍、福田,就算將會接手的麻生也好,&pF R%}_ a7f_
呢個爛攤子,都好難搞得掂:yy30: `vinp3J,W"n
Jtwl8Y!L`7a
自民黨唔爭氣,唔能夠完全控制國會參眾議席,
民 ... [/quote]
搵日本共產黨上台 :clap: [quote]原帖由 [i]tam040046890[/i] 於 2008-9-1 08:47 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2843081&ptid=189778][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
好似又未夠半年就唔do [/quote]
KW@F:i5OW
[url=http://www.asahi.com/politics/update/0901/TKY200809010317.html]http://www.asahi.com/politics/update/0901/TKY200809010317.html[/url]
做左11個月...
福田自己辭職,為的是延續自民黨執政,避免提前大選,s:GW;bw:S0j/UF
不過加埋一年前安倍那次,這已經是連續第二次換首相,
在野民主黨當然嘈到拆天~ [quote]原帖由 [i]LU[/i] 於 2008-9-1 11:21 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2843401&ptid=189778][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
搵日本共產黨上台 :clap: [/quote]共都冇咩分別la6h+fn_ u0d_ p8[B
依家大多數共產黨既國家都行資本主義制!wL#`-{s@[
係睇佢會唔會好似中共咁一黨轉政冇選舉姐 麻生太狠又可坐正做首相, 再跟中國對著幹. [quote]原帖由 [i]dawander3r[/i] 於 2008-9-1 11:19 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2843398&ptid=189778][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url];B pB],s(NG
He doesn't get too many supports is mainly due to he's approaching for a better relationship with China./Um%~#zV%Y$OZ
It is always hard for a good politician to last unless you have an unaffected steel hard mind ... [/quote]4Ge3sW6v J.o
X\oBtBB
親中政策冇錯係其中一個因素,但非主因...&O x,mS!TtN,J V
講到尾都係經濟問題,日本受美國次按危機拖累,VF"^g,W1u)j
股市下滑,福田內閣無力救市所致 vS`\L7R|6S@
算福田唔好彩,政治好現實,PBB%f,]5u"IRkC
馬英九搞唔掂台灣經濟,一樣都被人罵到九彩:yy29:O:b.usIk8W.}S
[[i] 本帖最後由 infjlam 於 2008-9-1 11:34 PM 編輯 [/i]] 如果好似日劇 CHANGE 咁
換到個做到嘢民望又好既就好囉d0s0{/~ eo
唉:yy30:
真係唔想見到中日問題又惡化:yy13: 美英法日韓台 ... 全部領導都民意仆直~~ [quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2008-9-2 12:30 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2843540&ptid=189778][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
美英法日韓台 ... 全部領導都民意仆直~~ [/quote]
仲有香港都係啦; 根本美國本身經濟一唔好, 其他地區都會好受影響 日本的政治環境很過癮的 [quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2008-9-2 12:30 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2843540&ptid=189778][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]0I4Hz+h#x C
美英法日韓台 ... 全部領導都民意仆直~~ [/quote]"^t@!F~7jS+r#aK1V/@
仲有泰國呢 [quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2008-9-2 09:11 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2844360&ptid=189778][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
仲有泰國呢 [/quote] iSz,J'z:U!? bR
話口未完,睇下我地偉大o既曾特首領導下o既香港特區政府.......
X0S7V\o|G+G \
[b]特區政府信任度大跌十七點[/b] {4gcZ LKs
(明報)9月2日 星期二 17:35NT9X7ZI%|$c eV1Qg
港大民意研究計劃發表最新的民意調查顯示,受訪者信任特區政府的比率較兩個月前大跌17個百分點。9?+pUSH&G
民意研究計劃在8月25至26日,以隨機抽樣方式,成功以電話訪問1,065名香港巿民,發現對比兩個月前,巿民對特區政府、中央政府及台,a Q}"ee3T9k
灣 政府的信任程度都明顯下跌,其中信任特區政府的比率更加大幅下跌17個百分點,跌至2006年底的水平,並且是繼2005年2月以來, C/b)GC2~Z$q*a1c
巿民對中央政府的信任程度再次高於特區政府。 uBU u&f Z
不過,巿民對香港前途、中國前途和一國兩制的信心就保持高企,而且略有上升。
民研計劃主任鍾庭耀認為,兩個月來,中國成功舉辦奧運會,巿民理應增加對中央政府的信任程度。有關數字不升反跌,可能是受到特區
政府民望下跌拖累。5?| jXI C
|NG,E5_
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/080902/4/80jp.html]http://hk.news.yahoo.com/article/080902/4/80jp.html[/url]3Zl$N9h.g
bGwgCS/W:S
[[i] 本帖最後由 infjlam 於 2008-9-2 11:26 PM 編輯 [/i]]
頁:
[1]