娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2008-9-5 01:22 AM

其實成龍同高比有咩分別呢 ??

:haha:  講到最簡單
-J#i'nb0g1C e1v 咪又一樣係衰鹹濕
p&u&f f9H0tw2S:x 咁點解成龍就做咩天大[善]事
!N-Y#hT/Ci 都一樣俾人串 俾人笑 *h I,wP1|*k6hT
t.Q.R$rO'@yN:JWaK
但高比打緊好 波:N\}(Z.\9lnY7e
就個個唔記得件事
r5pe1~Gi 仲個個用佢嚟同波神佐敦比
ej9Du.]nS:P2[Y~
X6w.sy4D3t 成龍同其他成功動作演員比較呢
~ l^4W5f{+~ 就個個叫佢收皮.h.q$zt&^w,\e6S$U
+F r7g2I_Et:J T;gT
其實................ 最大分別咪就係年齡囉!Ru5EU1sn`JVd
[color=black]''寧欺白鬚翁,莫欺少年窮''[/color]
Y-m8hr-EF0T(}4Ni!D _#s4z#Q bw*B
高比仲後生 , 可以再創高峰
5Q)} X,I1t|E?CK 但成龍五十多了, 點會再有咩新嘢吖e6O8lq%G.Y{d+B4d-U&N

} ?-i%Ec!vA"TV2b 所以你哋都睇到 鬧得成龍最多就十幾歲靚仔
"g$xbJ y9Cuw @#x6H#z'{ esq5k
也就是最睇少年紀大的年齡人仕
8` [?,? jk "j FO0nu,]c B U5J%M
所以其實笑成龍係淫蟲時
)x^,Y8mCU(?'e 根本一樣笑緊高比同其他一樣鹹濕的人

-仔仔仔- 發表於 2008-9-5 01:28 AM

問題係成蟲一直都無認過自己衰咸濕6rD`)AMC,\&R
而且佢仲係廣大既人面前扮哂好好先生呀:nogood:

大優勢 發表於 2008-9-5 01:33 AM

:angry: :angry: 啲人跟紅頂白(I3mS e"||O j+l

`8FAt)^B 見人仲有話題性 (仲打緊波)hV N!y]

R^@.k1{1D^ 仲可以破咩紀錄  攞咩冠軍
|3`8vl$b+k{ 就乜都可以算
&p | MYT 但年長人仕[w9KzY'Q
    無嘢可以再有特破
&eM#` Y H nu"qWkZB 就永遠記住佢可能一生的唯一 錯處
S$i:m X p 由後生到自己老死前都只係記住佢係淫蟲 v`]K4r%]{
  人只識記住 同佢無關痛癢的一件錯事
@R#n li8N4x 但又鬧人鬧到自己老死
&rCBdcI)b(fI"N3? 其實呢啲 人都幾可憐e0};eV v W T9C
只記得他人錯處 :\ TX[5nT'`
自己又咩好事又唔識做 :crybye: :crybye:

大優勢 發表於 2008-9-5 01:33 AM

[quote]原帖由 [i]-仔仔仔-[/i] 於 2008-9-5 01:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2847359&ptid=189955][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
\0J0f2D/ve2L 問題係成蟲一直都無認過自己衰咸濕
1Q4_xs(W#S+q Bl 而且佢仲係廣大既人面前扮哂好好先生呀:nogood: [/quote]
3Z'b S].v:V0o [em [r i(UV
佢成時無 ?????;a2xCUVf
都話咗自己衰咗啦ExX.ay-x
唔係吓吓要人講嗰兩個字先係認錯既
;QB']r'RR v N%oL`a+c
又邊個唔會 話自己好人先 ?????
%S5c#X%\eD O(l0p0~&Xg&ca
註 : 再講       就算成龍當時做左你所講的事
?:N0X@p+d]
~G] rHB} 啲人咪見佢一次就話佢一次淫蟲(D(fU'~+Ap/~7`
就算係咩大善事都好et,egq6E vy

%sQiu$K&B Ep5P [[i] 本帖最後由 大優勢 於 2008-9-5 01:47 AM 編輯 [/i]]

chicken 發表於 2008-9-5 09:34 AM

成龍話係男人都會滾大肚喎, :mad: $~_U$@ HO D1K o
高比無話係男人都會強姦呀...

自由神 發表於 2008-9-5 10:32 AM

有咩分別?
1I5@5i"qM,]5[7^0z 大得多啦:D 8t.BM ^4}U&Q w:R7~
高比果單好大機會同好多英超球星中既局一樣E(Cv!^ d
不過.....至少,高比願意堂堂正正行出黎出庭應訊2X.hj)KsX
仲同自己老婆承認自己所做過既野 ~1az4BoN
之後佢俾大家見到佢知錯知改
.?7T`*Uo-^a$d 收起年少果陣既高傲,墨墨去改進自己既球技S{"[_4{
到而家,有睇波既球迷見到Kobe既技術、心理同體能都達到一個籃球員最高級水平 S0]*J7oePy~D;J
而上季度仲以歷史上最大年資既球員得到MVP殊榮
,L(qo-m8BC
3k9R3[/G&? _2lk)p 而家“大哥”...... T? p1K2e
除左大家叫聲佢“大哥”之外
qL#n8J'X 根本大部份香港人都無當過佢係香港“大哥” _Bm(w+V#|3pwrWi
有時D國際場面見到佢好似代表緊香港咁,我就覺得好可恥6C!| qE4I7m p:U
已經除去果D無俾人爆出黎/無人出黎指證既女星
6Sx&TS cH:P:_cP-L 淨講一個吳姓女士呀
0M ^i;p-y8pdg(m0Vg “大哥”唔單止無去承擔責任E,{3wJ4dd!bn1Se
仲話呢D係男人通常犯既錯a Ye8@){DDN
Wt?“大哥”!你有老婆有仔嫁喎.I;Z~N(p1s
出去偷已經為不忠p1{Rdld/l Z
偷完仲要對自己出既骨肉唔承認為不義
v5BK&J K8xc"f
bU|{4o*hP 一個不忠不義之徒同一個知錯能改既人有咩分別?[t9SR9z&n
除左年紀、膚色、國籍、身高之外.e IeJ!]L:^}
咪就係一個覺得自己惡曬大曬5^1X,Ft'|(FfsP
另一個雖然地位都超然但依然盡番一個人應該盡既責任
Z!K-Z1d5U (F/^9B9]3Z]I l
[quote]原帖由 [i]chicken[/i] 於 2008-9-5 09:34 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2847605&ptid=189955][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
xnKP Q8P 成龍話係男人都會滾大肚喎, :mad: "P ?~n/j ` d
高比無話係男人都會強姦呀... [/quote] wHQ Qt T.l6n0\.Z
一個會為自己所做既錯事找籍口的人(K#W%p*g xlo
不是一個真正既男人#P7\5p UF3m"OQ
]K-pJ-GpXF
[[i] 本帖最後由 自由神 於 2008-9-5 10:34 AM 編輯 [/i]]

12d3 發表於 2008-9-5 10:54 AM

用兩位出色的人士都犯了淫, 探討對事業的影響. 呢個對比好有意思.
I"D~5T5O o pU
/MY4R+q"TN,~z 成龍的成就不只拍好自己的戲, 仲帶起左一大班幫手, 正式打入美國市場. 令整個業界帶來正面作用; 高比只是打好自己的波, 未能令自己的球隊創下豐功偉績, 亦未能令nba更受歡迎. 論成就, 成龍高一等.
^R^ G6a+z
IU Jw|rh 滾大肚不是刑事, 強姦絕對是. 待遇落差這樣大, 就只怪成龍是中國人.*s8R5n~S%Q)R
1F;x;]/kf*]@q{
不過未知高比強姦判了沒有?

ch.chak 發表於 2008-9-5 11:16 AM

1錯:v)J] W)Q ]
話自己犯左係男人都會犯既事z_$h O;t(y-~)u$O4~B
唔係所有男人都好似佢咁賤$Q%_.k;x1U_Mv
2錯
H.crod$}If 話所有人當佢聖人
4sA:F3oL 好明顯冇咩人會咁覺得,明屈8|[S V8B%i&r
3錯
Y}.j$L/{Y 攪大人個肚唔認數 bH|[n} c"[
賤到冇人有

打狗棒 發表於 2008-9-5 01:05 PM

真小人同偽君子嘅分別.............

benny1219 發表於 2008-9-5 05:33 PM

佢自己做錯事 就拉晒天下男人落水  自己衰咪衰lor 咩天下男人都會犯的錯 :yy34:
$`7\4Mx9v"s@` V)X "{.aU@,P
當年楊生本雜誌搞左單女星封面祼照事件  他有當面大大聲指住楊生嗎 無喎 仲同佢好fd添 UQc9k L)Zn"Gq
成日學人扮公正 自己咪又係咁 啲fd做錯又唔見佢出聲 賴係正義之士

leeleelee2005 發表於 2008-9-5 08:39 PM

兩個都係下體指揮腦袋:agree:

terryng2 發表於 2008-9-5 09:11 PM

淫蟲大哥  生左2個仔女2個老婆i_z V Kl

1UZh _8h 高比   1 個老婆,一個仔女

奧井雅美 發表於 2008-9-5 09:55 PM

我對於成龍的緋聞事,我沒有什麼感覺(因為我冇興趣知):yy19: @o$NNtB;\
0RP3| D[d g(Jf
反而成龍有一事是令我很反感的,就是離開(嘉和),到(英皇)。
3zbH ^!ca B S 當年鄒文懷一手提拔他,不念知遇之恩話走就走,太不懂[飲水思源]及太冇道義啦!

大優勢 發表於 2008-9-5 10:48 PM

[quote]原帖由 [i]terryng2[/i] 於 2008-9-5 09:11 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2848101&ptid=189955][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]Y$I.?l [(h$T1gs(K
淫蟲大哥  生左2個仔女2個老婆shg_ @,}.q l$];w%{

o#Q\l1zN r bI7` 高比   1 個老婆,一個仔女
-g4^wvJQ*K0{ [/quote]
%khM:y _*W@faV%c 2h Z-}ibx
Y2v6B8R9rxC
:naughty: :naughty: :naughty:  但女朋友就多到 ........  名都無人知呀

大優勢 發表於 2008-9-5 10:49 PM

[quote]原帖由 [i]奧井雅美[/i] 於 2008-9-5 09:55 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2848165&ptid=189955][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]yT[\b
我對於成龍的緋聞事,我沒有什麼感覺(因為我冇興趣知):yy19:
u)`%fg&d;CHT jI6S%a4E
反而成龍有一事是令我很反感的,就是離開(嘉和),到(英皇)。
|?q[2T*X6L 當年鄒文懷一手提拔他,不念知遇之恩話走就走,太不懂[飲水思源]及太冇道義啦! ... [/quote]}vL(]6aN6lv }H

TGhe-f"G o :crybye: :crybye: 你無嘢呀
}M,GvL8Oe6u Y7? 英咩皇呀z GZ&oT
^CS4NA&e-Y
英皇有咩能力揾成龍大哥呀
L"`9?`k,Tu8b
#GA.}7o$GF.v 你邊度聽番嚟嫁 ????????

ch.chak 發表於 2008-9-5 11:44 PM

[quote]原帖由 [i]大優勢[/i] 於 2008-9-5 10:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2848229&ptid=189955][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
rSW$y YU5H0g 4r4c*P#s(@G!c
:`Bd9l6Sp*^
:crybye: :crybye: 你無嘢呀
j-~4j5T {ugKm 英咩皇呀 J;}*f#f _} y

)R2_*Q!C(EN 英皇有咩能力揾成龍大哥呀
!kWeiK (L9l!C$b*["Eu1x
你邊度聽番嚟嫁 ???????? [/quote]
S\(s4p|d@(q 楊受成同成龍係娛樂圈已經出左名fd底
&Sp%[*yTn6b 而且成龍近年係香港的確冇再同嘉禾拍戲
,`K+l/AKu 反而英皇既戲成龍就經常出現:@o#^{r_L@s)op
好似千機變,飛龍再生,新警察故事,功夫之王都係英皇電影

小小種子 發表於 2008-9-8 10:21 PM

你個論點冇乜說服力[)z wr%Oa4P"|
}c%] Y\*y \
年齡根本不足以講出兩者既分別
)n6]%c2] f ?Nk5gmOCY@
我係唔妥成龍1]Nu+}Uz T}:Q8b
)E-f)sF$DL&j,A$M
雖然高比都衰過風化罪e`jGjK{6K|e
7t4tGdA @g
但我對高比依然熱愛
(`"Sk+U7N#pB *qQ4LkM$T[
呢種感覺可以話係出於崇洋媚外1f2_&~WE]@oF
)g\Zn'H sxt g
我敢講, 當今籃壇  高比係一哥s\2M6[|bj

H2S F R]JU,^P 李小龍都好咸濕嫁]?!Ra,V'_k,N
(js"_!e m3n
但點解咁多人鍾意佢姐.Q#? J0V)q:Y9T8|4m

2y;}UzV&w#k:T@ f,e 佢係真正既武打巨星
v)XY4lXB y W?)w$Z
zj*kx_$\ 唔單止係武打鏡頭上xP B Pv&p#C\(rq

JvY$|"sy4PUc 佢一句  唔係東亞病夫已經令到唔少人著迷

sumng_0428 發表於 2008-9-10 06:54 PM

男人都係衰咸燙:drool:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.