其實成龍同高比有咩分別呢 ??
:haha: 講到最簡單咪又一樣係衰鹹濕
咁點解成龍就做咩天大[善]事
都一樣俾人串 俾人笑 *h I,w P1|*k6hT
t.Q.R$rO'@yN:JWaK
但高比打緊好 波:N\}(Z.\9ln Y7e
就個個唔記得件事
仲個個用佢嚟同波神佐敦比
成龍同其他成功動作演員比較呢
就個個叫佢收皮.h.q$zt&^w,\ e6S$U
+F r7g2I_Et:J T;gT
其實................ 最大分別咪就係年齡囉!Ru5EU1sn`JVd
[color=black]''寧欺白鬚翁,莫欺少年窮''[/color]
_#s4z#Qbw*B
高比仲後生 , 可以再創高峰
但成龍五十多了, 點會再有咩新嘢吖