娛樂滿紛 26FUN's Archiver

dondon 發表於 2008-9-5 10:16 AM

侯選議員加分提議

今日停止宣傳, 到世界殯儀館送別陳兆龍, 定成為焦點.a@ e0{pG:Xp

1~5Fn:wg*H 可惜, 此時此刻, 他們沒有這顆心.

ch.chak 發表於 2008-9-5 11:13 AM

真係出現既
Wv6v3m\rT \9V%w ? 只會比人話借死人宣傳
:eB8z hvt#t 到時咪重衰

RNRSKY 發表於 2008-9-5 02:02 PM

[quote]原帖由 [i]ch.chak[/i] 於 2008-9-5 11:13 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2847646&ptid=189970][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]kX H;QR_
真係出現既-_9P!NlN6Y/iM
只會比人話借死人宣傳 f,k(P[cOBN
到時咪重衰 [/quote]
+JS}0D|-h /B k*HwR1u+?U8|+R
我都係咁話E`q6Rf"B3z\
去左一定會俾傳媒寫成係搏宣傳+}B*{#Jls X%{`y
無謂製造不必要麻煩啦

infjlam 發表於 2008-9-5 02:16 PM

邊D應該做,邊D唔應該做,好明顯o拉,hjUs@Qz8_
立會候選人又唔係政府官員,同已故陳兆龍毫無聯係,
k%R;O1dK#c1[)~ 邊個候選人出席呢D場合,/fL,vk-A.H4m\'X.s
我只會扣佢分

benny1219 發表於 2008-9-5 05:38 PM

[quote]原帖由 [i]dondon[/i] 於 2008-9-5 10:16 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2847615&ptid=189970][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]6Rb*I1~E4QG
今日停止宣傳, 到世界殯儀館送別陳兆龍, 定成為焦點.$]n3R P:Q
uHngy/[j&hnC W
可惜, 此時此刻, 他們沒有這顆心. [/quote]2G!se7Q"^
除非班侯選議員同陳兆龍生前係認識 那去一去就無妨
QL4Icb:d4_#W s g&RN/Ac1N
相反一啲交情認識都無 去黎都唔知做乜 無意思的
bu$Z:QI'nr/] 只會給人說博宣傳 這更不專重陳兆龍及他的家人

yan24519 發表於 2008-9-5 05:52 PM

晕呀真是的
v"t$Ew:_ |
jE!e@ d)\:p5D w !kq d/F+d j'I0t B
F*N0J!WH X6L!^7R1f
!K7Mu.DH'd~

o_:Z WX:nq
} Kh s.J rg
V#T;P q|1~5b(e
d j0p;^+tC1[ 'tX1e`.Sp d q
v-O t&k-k y

X!n'@2N Vu`YEn$] D+p4Ifxqa\a
]/e/ZbH,g ly

N S5qEI [img]http://p8.images22.51img1.com/6000/qwb654/852fad10dd443bb0292fff0ca514f90d.gif[/img]
KWE2o/~XM [url=http://www.511h.com/0/469/]魔师逆天[/url] [url=http://www.511h.com/0/460/]不灭星辰诀[/url] [url=www.511h.com]玄幻小说[/url]

YUEN_LOUIS 發表於 2008-9-6 12:04 AM

:hitwall: 最慘係真心去都比人當博上鏡

dondon 發表於 2008-9-6 09:23 AM

[quote]原帖由 [i]RNRSKY[/i] 於 2008-9-5 02:02 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2847798&ptid=189970][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
M V_Dd@ ,` A0r9t1GDW6ES"d
?C#k'C%C S%s9d
我都係咁話 G%b1x M}|(f-u5v'L
去左一定會俾傳媒寫成係搏宣傳e5u[ ?3c:aWB\
無謂製造不必要麻煩啦 [/quote]
/{D sD5s|4U%wP
7_+u/^(F:J%j-? 個人低調入場, 致敬, 離場. (別有用心者, 逗留至老記発見)*h:S2rl8l
直到投票結束為止(或永遠), 対此行不作任何回應.!EmlY6` f4o#g#o
傳媒也作唔到野出來. 總好過去玩駡戦大辨論, 醜!

ch.chak 發表於 2008-9-6 04:39 PM

[quote]原帖由 [i]dondon[/i] 於 2008-9-6 09:23 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2848836&ptid=189970][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]ff3U9M Vv
?x*{n7p \#K

'[$K'thC'a 個人低調入場, 致敬, 離場. (別有用心者, 逗留至老記発見)E(S%D[*k@3L
直到投票結束為止(或永遠), 対此行不作任何回應.VB7o/B e5|u
傳媒也作唔到野出來. 總好過去玩駡戦大辨論, 醜! ... [/quote]
J%zH4CGk 樓主又教人去做焦點l0{EK5f5i5[
又話要低調
Kg E[a am'^ 好矛盾boC1Buo9a1N0h?;M4T
選舉其間做宣傳係無可厚非既事
b z ^ip8]"^2w 不過唔駛借死人過橋咁低裝law
%c`+O T|U?@/O{&g 6P4w]]9y ]`6B%[&_
同埋樓主真係唔好睇少香港傳媒既創作能力
(lr7QNZd 香港記者可以唔識做訪問,可以唔識影相(p#|v;M}4F.BVV
但係冇乜邊個唔識作故仔

infjlam 發表於 2008-9-6 05:19 PM

[quote]原帖由 [i]ch.chak[/i] 於 2008-9-6 04:39 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2849107&ptid=189970][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]pOa^$At7\
#~ P6O1a}a|
樓主又教人去做焦點+S,f1|!x2Z5O
又話要低調
]5z[L%_E?R 好矛盾bo O8q:w\Bg
選舉其間做宣傳係無可厚非既事
u hq2?Q5w In 不過唔駛借死人過橋咁低裝law
)d$dd:sI'v
O~{|}g}2RmD 同埋樓主真係唔好睇少香港傳媒既創作能力
!{A:xh-q V.|z 香港記者可以唔識做訪問,可以唔識影相&R2s't,^q
但係冇乜邊個唔識作故仔 ... [/quote]
bHS.ULg}
x-Z1k@.P0HF 冇錯,
Wa,`D;X5fH XXL~E 選舉工程大把野好做,{JaQBc!pa-@+c2~
連死人都唔放過,
#r@ g-Y&d;x&M,h 唔夠光明磊落

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.