侯選議員加分提議
今日停止宣傳, 到世界殯儀館送別陳兆龍, 定成為焦點.a@e0{pG:Xp可惜, 此時此刻, 他們沒有這顆心. 真係出現既
只會比人話借死人宣傳
到時咪重衰 [quote]原帖由 [i]ch.chak[/i] 於 2008-9-5 11:13 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2847646&ptid=189970][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]kXH;QR_
真係出現既-_9P!NlN6Y/iM
只會比人話借死人宣傳f,k(P[cOBN
到時咪重衰 [/quote]
/Bk*HwR1u+?U8|+R
我都係咁話E` q6Rf"B3z\
去左一定會俾傳媒寫成係搏宣傳+} B*{#Jls X%{`y
無謂製造不必要麻煩啦 邊D應該做,邊D唔應該做,好明顯o拉,hjUs@Qz8_
立會候選人又唔係政府官員,同已故陳兆龍毫無聯係,
邊個候選人出席呢D場合,/fL,vk-A.H4m\'X.s
我只會扣佢分 [quote]原帖由 [i]dondon[/i] 於 2008-9-5 10:16 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2847615&ptid=189970][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]6Rb*I1~E4QG
今日停止宣傳, 到世界殯儀館送別陳兆龍, 定成為焦點.$]n3R P:Q
u Hngy/[j&hnC W
可惜, 此時此刻, 他們沒有這顆心. [/quote]2G!se7Q"^
除非班侯選議員同陳兆龍生前係認識 那去一去就無妨
g&RN/Ac1N
相反一啲交情認識都無 去黎都唔知做乜 無意思的
只會給人說博宣傳 這更不專重陳兆龍及他的家人 晕呀真是的
!kqd/F+d j'I0t B
F*N0J!WH X6L!^7R1f
!K7Mu.DH'd~