娛樂滿紛 26FUN's Archiver

奧井雅美 發表於 2008-9-5 11:03 PM

[轉貼]多一點關心,少一點問候...

多一點關心,少一點問候...:haha:

ch.chak 發表於 2008-9-5 11:49 PM

唔問候母親
/m-QUw#HU9HV 主力問候當時人!b"hcDLH3aG
yeah!!!!:yy24: :yy24: :yy24: :yy24: :yy24:

自由神 發表於 2008-9-5 11:57 PM

:lol: 大家睇下作家個名!!!
)J{]+xwe T-\1g.V{g*N _[
同阿扁有無關既呢?:dev:

SCM 發表於 2008-9-8 09:10 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2008-9-5 11:57 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2848330&ptid=190004][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]Jp1} P/MY5g
:lol: 大家睇下作家個名!!!ktIJ1^)L[v,X

{.tjYg2j$G 同阿扁有無關既呢?:dev: [/quote],` x#a4a Zf'c jK
姨仔:naughty:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.