娛樂滿紛 26FUN's Archiver

冷奴 發表於 2008-9-8 03:23 PM

我還有什麼選擇 ?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

自由神 發表於 2008-9-8 04:12 PM

[quote]原帖由 [i]冷奴[/i] 於 2008-9-8 03:23 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2850912&ptid=190178][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]7j XyX5c#a*u!E G%v
貓貓與我相處了快四年了)B%|:Z"tKso
我視牠如親人, 好朋友 ...9I Cu#I:cf8[
送走了牠, 我的內心感到十分悲痛-HR/iA,zF%vV(i%F
這是自從我的父親去世後, 最大的一次悲痛
%MJSezU/G;~_
:V!p'{J/Tr$X 在 2007 年
;]&YAWUH@iS u 我的母親便告訴我不想再養牠了
qktLoF)N
D/yT8pgj;c 在 2008 年二月
8yESvye#}&o(? 我便積極的在網上的貓貓討 ... [/quote]試下去問下愛護動物協會
){,PKY,i ogN 你若果真係理由充份,佢地可以幫你養住一段時間先同時等待領養

冷奴 發表於 2008-9-8 04:20 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

自由神 發表於 2008-9-8 04:23 PM

[quote]原帖由 [i]冷奴[/i] 於 2008-9-8 04:20 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2850942&ptid=190178][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]GpHj+[AdS
在開始養牠的時候, 我做錯了兩件事 :X5|Ng4fL

r,a*uY8k&B 一) 沒有為牠做人工絶育, 因為我不想傷害牠%q3u `f"}

.tI'c?0c [9ahG"K 二) 為了令牠快樂, 我只供給魚肉的濕糧給牠吃&D0]*k&Fb7K2z$?

(RJO%MmhD 由於濕糧不可能長期擺放*m;K8N*cFp:^Q
而且貓貓吃得很開心:~3lM8p @8m
所以當牠飢餓時
%j.h5f8]i+w2[6z)KL 牠便會叫個不停
G _(R[&j b$M 令我 ... [/quote]我從來唔認為對佢好係錯
/[6`f#N,z,|A)k 香港社會既貓,都無咩幾多可以有幸食到新鮮魚肉J$Z+]1o2qQ
你對佢點,佢好清楚R bc0eq1z
唔使自責,你都唔想既:)

冷奴 發表於 2008-9-8 04:34 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ch.chak 發表於 2008-9-8 04:38 PM

阿媽始終係阿媽
+A5zVH-T 佢既說話你點都要聽既2dl|;X W;Ef
不過試下問一問你d朋友
3\$s)E5BlB 可唔可以暫時寄養住你隻貓先"N5J XV c\0pk,f8v
之後再同你阿媽傾下kAz9Mms `!^:W
唔得既先送去愛護動物協會啦

自由神 發表於 2008-9-8 04:38 PM

[quote]原帖由 [i]冷奴[/i] 於 2008-9-8 04:34 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2850952&ptid=190178][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
6{0K zp E d/L:["Pi0~^

Y bCq!] hh u 感謝你的安慰 [/quote]:) 大家都係愛動物既人呀

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.