娛樂滿紛 26FUN's Archiver

makin 發表於 2008-9-11 08:03 PM

男士們點保養皮膚?

我自己就咩都唔做..唔用洗面肥洗面膏等洗面C!Ke,|x(D B6|;|+C:Uy
清水也不用..本來咩事都無..宜家個鼻上面*e.pJCcT
出左好多黑頭..好想解決佢..聽講用d黑頭貼會仲衰AW&]-Anybh%L#Rf
貼完可能好d..但係毛孔會大左..好容易又有黑頭
;S*S9HjcI,W,J&G}-p 如果淨係用洗面產品會唔會解決到黑頭?
]ixsVt1Fl\,or 有咩牌子介紹下??

kakeidevil 發表於 2008-9-11 09:49 PM

用磨沙膏試下...

makin 發表於 2008-9-11 11:04 PM

其實磨石會唔會痛#uTk o8cQ
聽講沖涼磨沙會好痛@@

極樂 發表於 2008-9-11 11:19 PM

無論你用磨砂/ 黑頭貼...
|%~[:M~:kk 都會令毛孔變大....
_8Q|_h 唯有係用完之後搽返d爽膚水去收細毛孔...
KX7c$\%f#O&nL 市面上好多隻都講到自已好掂...
^`g(xT8J&@ 本人用左咁多年, 咁多隻牌子...都唔覺邊隻真係掂... ^)e6CG2J%_
但係我相信用左好過無用....
0s `HJ pH)k.YRB wl7M%p7H.X:oo
磨砂係唔痛既~~無人叫佢用力磨...
J"n"wwC2gO C 你用力磨唔代表磨得乾淨~~W.|D3w^ b_U s
只會係磨傷皮膚...
2^ x|;Bw Itw GK#g*zEG
黑頭貼就真係痛啦!
_I^*\.cZ"Py(}#g 但係比較明顯係貼左黑頭出黎囉...+f;L2Q)ZH HQ)w8Z
當然同時係比較傷皮膚...

kuru 發表於 2008-9-11 11:39 PM

試下做facial

makin 發表於 2008-9-11 11:51 PM

黑頭貼唔係好敢用..
~3E9?B_ 見我阿哥本來得好少黑頭..
dT`J-[)Ic e(wz [ G 用完就勁多-.-""即係磨沙好似普通洗面咁就得?
Q{,W+n,EU9{ facial..叫人做果d?咁貴-.-唔做..

igniz 發表於 2008-9-11 11:55 PM

cleaning products基本上你一用開就唔可以停架喇[yAgN*C
黑頭貼或者磨砂就一定會整大d毛孔架喇
2Pc,~ ?}&q8F&B4c%y 緊記每次用完整番d toner啦8g(g~$z{2p;VN"i]
以上兩種係就係有用d, 不過個人感覺上啦, 真係會傷少少囉LAc&urN1J2TjL
;E Fy ed5W;@
你不如搵一隻岩你自己皮膚既洗面5[Br"U#w]~"T
勤少少每日最少一次4m i_i7?+fMG,kl
落番toner, 同mois
+k%]-\C ? 咁至少唔會去得快黎得快丫
#oNX/\'|D ]Q;lA`
同埋最緊要一樣野, 睡眠:good:

勇勇 發表於 2008-9-12 05:03 AM

我就用啊嫣d屎做面莫:yy08: :yy08:

benny1219 發表於 2008-9-12 06:40 PM

樓主皮膚質素本身差唔差呢 又或暗瘡嚴唔嚴重5?gB9ytQ
0f9^my8d2PX5I w,m!UE
最佳方法去皮膚科醫生果度搞 因為市面上的護膚品太多 未必適合用 在醫生講解下 護膚更佳
&htemP:dA.^;} 如期花錢買一些不合用的產品 我會選去睇皮膚科醫生 雖然係貴啲 但效果真係好好 勝過你買一大堆產品
.N!ia)Z+@5g
ct&el"PF%] [[i] 本帖最後由 benny1219 於 2008-9-12 06:41 PM 編輯 [/i]]

makin 發表於 2008-9-12 07:43 PM

THX~咁我搵隻洗面用用先..我本身塊面就無暗瘡
1DO]qeVd Kg 又唔知敏唔敏感..因為由細到大都唔用skin care..!g%w s7t+|iF Amt
你點知我訓好少架-.-最近好嚴重..對我黎講d @[si B oQ
平均訓5,6個鐘咋@@慣左2,3點訓..yIz4O$C)PDp
早d落床都係訓唔著-.-
P$D7b/V+|Z 搵醫生睇咁大件事@@"我諗唔洗住..M$w%zFx5zQeB(@
但如果情況不斷惡化我會諗諗..ANYWAY ~THX!!

極樂 發表於 2008-9-12 11:19 PM

使乜搵皮膚醫生丫........%Zx'?&_*{a3}%L|$@S
我果陣d皮膚差到要搵專科(暗瘡問題)...,M@+z0@H!G
佢咪又係俾d抗生素我食......*f8DV#V*hU7p6F-Zs
仲試過開左d令我敏感既藥膏添......
6e5U D7K}9W9~"yVw 佢開過幾種都敏感丫~~佢都話: 只係每隻試下....
sa5t9X{?J 我每次睇$450...仲話試下喎!!2B*u [M*S4V
:angry: 2Bpa#t-tB'y
@nkXM-J8e
如果乜都無做開, 就用最base果d...
-HU1\+M@y*G9~1y S![X 例如 x巴5.5 , sxmple 呢d牌子丫...4_H#x p(]$R.S*{B
不過mainpoint係早d瞓....
| vN'| Z:Hx 你依家就話未出粒粒唧...
|:enb%?7Ob#| z 呢d野係一觸即發架!!
2cU.@#V/V O c!~(P1b 小心小心!!!

kakeidevil 發表於 2008-9-13 12:21 AM

[quote]原帖由 [i]makin[/i] 於 2008-9-11 11:04 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2854183&ptid=190338][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][|E:J ~,DI
其實磨石會唔會痛
G`@4v+xLX ~;t8L 聽講沖涼磨沙會好痛@@ [/quote],E@A FKJ
)d&|0C*x*H|kj+H
磨石:yy31: %`1[3m RH? F

[%}Re+hdI/O8U!Dh.ac 咁唔爭在磨埋柱...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.