娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sls17199 發表於 2008-9-13 10:02 PM

有無人識人特許經營7仔

各位巴打
i!|"c-d;~|e 我係BU讀新聞L#vz(J;_8O
依家做緊一份新聞 Qj$G&TMOo
想採訪有特許經營7-11的老闆
\gT!G+n/[v 因為我見依家7-11愈開愈多$F k'} K$}I0xaV
但唔係間間都係特許經營
2Z(nE~'V.z3]JT 新開的都係公司鋪'T:_3w&tr
因為特許經營簽5年約
A%?4Z2r-M 我想睇下特許經營個d生意會因為新鋪有幾大影響3R%~ bA1J9P3b)oWU
我今日初步問左我屋企附近的7-11G`.y't%Ym j4mj
無人肯接受訪問
*A1n1xc ?r 我想睇下有無巴打識人開7仔而又肯接受訪問的Hd e? o7z!l
可以幫下我手等我可以交功課
-zzq:Cc1pd 唔該晒
1Kx T1p|5VU5@0J 有ge可以留msn/電話/email:T%Uj.It$Q{`w6}
我msn [[email protected]][email protected][/email]

seafireson2 發表於 2008-9-13 10:03 PM

你係咪yr2??

sls17199 發表於 2008-9-13 10:16 PM

你係邊個?

seafireson2 發表於 2008-9-13 10:32 PM

[quote]原帖由 [i]sls17199[/i] 於 2008-9-13 10:16 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2856240&ptid=190434][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
6\ wJa H 你係邊個? [/quote]\2DJu,Mw'J8r
我識人係讀bu 傳理yr2

sls17199 發表於 2008-9-13 10:36 PM

邊個先?讀咩科先?

f.barthez 發表於 2008-9-13 10:51 PM

有無人識人特許經營4仔 ? :confused:
LWf p"}#R 我都想開番間...益下d 兄弟...(N9s~e4Jh?[%Eg
等佢地唔駛周度搵正片睇... :love:

sls17199 發表於 2008-9-13 11:05 PM

[quote]原帖由 [i]f.barthez[/i] 於 2008-9-13 10:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2856290&ptid=190434][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
iYUD.q 有無人識人特許經營4仔 ? :confused:
1`u.GjF} 我都想開番間...益下d 兄弟...
Q\4} A E v%l 等佢地唔駛周度搵正片睇... :love: [/quote]@.V,cW7Y @-u
唔好玩啦巴打F E\:z'i6M]%_
交功課呀要

17317328 發表於 2008-9-14 02:11 PM

怒我講句= =
F+G2Tv r\!CB2Wd 10成10 你訪問唔到E8\E mQSs
本日之前做個間7仔就係私人鋪 姐係你講既 特許xxx4B'z fA3G8|yZ
但係根據7仔上頭既規條   7仔係唔會幫任何人做呢d訪問
Hy f$REG0bX:\x 除非向到總公司申請 (姐係電視拍劇入去搵景個d)j W%[nv!? z%j
有次有學生想係到格價   老細即刻叫我趕佢走4u1sC ^+S(B
如果你同個老細有交情  姐係好似你舅父係開7仔就另計

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.