有無人識人特許經營7仔
各位巴打我係BU讀新聞L#vz(J;_8O
依家做緊一份新聞Qj$G&TMOo
想採訪有特許經營7-11的老闆
因為我見依家7-11愈開愈多$F k'} K$}I0xaV
但唔係間間都係特許經營
新開的都係公司鋪'T:_3w&tr
因為特許經營簽5年約
我想睇下特許經營個d生意會因為新鋪有幾大影響3R%~bA1J9P3b)oWU
我今日初步問左我屋企附近的7-11G`.y't%Ymj4mj
無人肯接受訪問
我想睇下有無巴打識人開7仔而又肯接受訪問的Hde? o7z!l
可以幫下我手等我可以交功課
唔該晒
有ge可以留msn/電話/email:T%Uj.It$Q{`w6}
我msn [[email protected]][email protected][/email] 你係咪yr2?? 你係邊個? [quote]原帖由 [i]sls17199[/i] 於 2008-9-13 10:16 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2856240&ptid=190434][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
你係邊個? [/quote]\2DJu,Mw'J8r
我識人係讀bu 傳理yr2 邊個先?讀咩科先? 有無人識人特許經營4仔 ? :confused:
我都想開番間...益下d 兄弟...(N9s~e4Jh?[%Eg
等佢地唔駛周度搵正片睇... :love: [quote]原帖由 [i]f.barthez[/i] 於 2008-9-13 10:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2856290&ptid=190434][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
有無人識人特許經營4仔 ? :confused:
我都想開番間...益下d 兄弟...
等佢地唔駛周度搵正片睇... :love: [/quote]@.V,cW7Y @-u
唔好玩啦巴打FE\:z'i6M]%_
交功課呀要 怒我講句= =
10成10 你訪問唔到E8\EmQSs
本日之前做個間7仔就係私人鋪 姐係你講既 特許xxx4B'zfA3G8|yZ
但係根據7仔上頭既規條 7仔係唔會幫任何人做呢d訪問
除非向到總公司申請 (姐係電視拍劇入去搵景個d)jW%[nv!? z%j
有次有學生想係到格價 老細即刻叫我趕佢走4u1sC ^+S(B
如果你同個老細有交情 姐係好似你舅父係開7仔就另計
頁:
[1]