今日比條港女撞親我下體
今日比條港女撞親我下體.....我係月台到等港鐵 Ri?*P o0O?V到有車到時咁我就行埋車門啦xj}6MQF0U
車門打開,突然有條港女打橫衝過來,
仲要比佢個硬身化粧箱型手袋撞到我下體,^!t.|,x$c!VV#@
撞到我的小弟好鬼死痛~
我咪鬧條八婆有冇睇到有人企先啦,fRvC,@&GY%d|4F
跟住條八婆由腳望返上來睇我~;uwt)yli vc
呢的八婆雞眼,一句sorry到冇D,D&qS6S5Ghbm`
咁我咪好唔客氣咁問佢有冇病啦,
條八婆仲同另一個港女一齊~
呢2條八婆,我係到罵佢地~~佢地當自己冇錯~~
可憐的我就比條八婆撞到細佬應一應%CJ&Fj \^;t;n:s"T
到依家都仲痛緊 :mad: :angry: :cry: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 如果調番轉你撞到條死八婆
佢報警話你非禮都似:haha: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]原帖由 [i]SWK[/i] 於 2008-9-14 02:27 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2856596&ptid=190448][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
今日比條港女撞親我下體.....我係月台到等港鐵m7Q?3o(\D
到有車到時咁我就行埋車門啦
車門打開,突然有條港女打橫衝過來,
仲要比佢個硬身化粧箱型手袋撞到我下體,
撞到我的小弟好鬼死痛~]~9osG4H }
我咪鬧條八婆有冇睇到有人企先啦, M0DX@*b&ibAx
跟住 ... [/quote]
cG/}M7Q0c'^7Yi2[
你係第一次比人撞,
我都吾知比人撞過N咁多次Og5h4c-lhD
鬼叫自已有j 眯, 9s4~`(Y}:o-V
有D仲係特登 tim, 係咁架啦,:giveup: [quote]原帖由 [i]SWK[/i] 於 2008-9-14 02:27 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2856596&ptid=190448][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]:x2b{kN5kh
今日比條港女撞親我下體.....我係月台到等港鐵 n7Ky5r g\Zj)o_V
到有車到時咁我就行埋車門啦0s!U)b;W#kF0[T c
車門打開,突然有條港女打橫衝過來,m2C!d,U^
仲要比佢個硬身化粧箱型手袋撞到我下體,
撞到我的小弟好鬼死痛~
我咪鬧條八婆有冇睇到有人企先啦,
跟住 ... [/quote](kU9v#uzE7l8]5N-E0_M
咁你有無痛到 囧樣 ???:dev: 下次留下一句“x你老母的smellllly smelllllly 鮑魚“就走啦,費事遲到 搵佢入廁所姦左佢lor 下次一眼關七 !! 若果避唔到 " 爆粗 " 小佢一輪 " 走 " !! [quote]原帖由 [i]iknow[/i] 於 2008-9-14 11:19 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2856870&ptid=190448][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]};w_(YZa
搵佢入廁所姦左佢lor [/quote]賣佢落火坑:dev: 你應該攞你細佬出黎 叫佢地當面同你細佬道歉:mad::dev: 要練習多d..遲d仲有好多風吹雨打要擋@V@ [quote]原帖由 [i]head[/i] 於 2008-9-14 03:07 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2857069&ptid=190448][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
你應該攞你細佬出黎 叫佢地當面同你細佬道歉:mad::dev: [/quote]
:dev: 要唔要姐姐錫番? 睇個標題仲以位點撞tin-.-
原來咁痛.....樓主真係頂得住-.- [quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2008-9-14 02:40 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2856615&ptid=190448][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]kn1}5Mn0m&S0b
UBW5A Q9mu u~
+Km;f9u%Q%m
:P :P 呢隻歌形容到你宜家嘅情況:dev:
[url]http://hk.youtube.com/watch?v=EmNI1WIKAHE[/url] [/quote]*j}8aLH#|m O
康哥都唔關心人既 :noway: 仲笑人添 :mad: 其實你可以話
HNi!W;Y*?
"以前我唔信真係有港女架...之家我信啦"U?$W,ifo
我估佢地會尷尬d 其實樓主都算有少少好彩:Bo@&J#eed
兩個女人都冇乜出聲P0BwCY"b4o
大家知港女鬧人唔駛本
兩個港女一齊鬧人3zFP eQ
原告都會變被告
最好就扮晒野話要搵港鐵職員黎3r]M0L,KB
抄低佢地既資料,保留返民事起訴既權利q)D9T;Z? v ~)I I
再用手機拍低過程(呢個係為左滿足我地大家八卦既心態先做既) [quote]原帖由 [i]SWK[/i] 於 2008-9-14 02:27 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2856596&ptid=190448][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]8n2{E/@'\`'{|:[
今日比條港女撞親我下體.....我係月台到等港鐵