娛樂滿紛 26FUN's Archiver

SWK 發表於 2008-9-14 02:27 AM

今日比條港女撞親我下體

今日比條港女撞親我下體.....我係月台到等港鐵 Ri?*P o0O?V
到有車到時咁我就行埋車門啦x j}6MQF0U
車門打開,突然有條港女打橫衝過來,
g I []{ 仲要比佢個硬身化粧箱型手袋撞到我下體,^!t.|,x$c!VV#@
撞到我的小弟好鬼死痛~
vhjt^p)kj7~ 我咪鬧條八婆有冇睇到有人企先啦,fRv C,@&GY%d|4F
跟住條八婆由腳望返上來睇我~;uwt)yli v c
呢的八婆雞眼,一句sorry到冇D,D&qS6S5Ghbm`
咁我咪好唔客氣咁問佢有冇病啦,
*y1F b mRl"yq7k U 條八婆仲同另一個港女一齊~
;Z#n/_Y-C.Twk-Md 呢2條八婆,我係到罵佢地~~佢地當自己冇錯~~
y,H T(E%R X:l.n 可憐的我就比條八婆撞到細佬應一應%CJ&Fj \^;t;n:s"T
到依家都仲痛緊 :mad: :angry: :cry:

小小康 發表於 2008-9-14 02:40 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wcchan886 發表於 2008-9-14 03:21 AM

如果調番轉你撞到條死八婆
3{X~j-Nh+^U 佢報警話你非禮都似:haha:

solonely 發表於 2008-9-14 03:47 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Triangel 發表於 2008-9-14 08:38 AM

[quote]原帖由 [i]SWK[/i] 於 2008-9-14 02:27 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2856596&ptid=190448][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
V$M VD'z BB 今日比條港女撞親我下體.....我係月台到等港鐵m7Q?3o(\D
到有車到時咁我就行埋車門啦
l1^ hNy/cMIq)e"^ 車門打開,突然有條港女打橫衝過來,
:d5f xR+O&Z~ 仲要比佢個硬身化粧箱型手袋撞到我下體,
(jBW&c nA;c 撞到我的小弟好鬼死痛~]~9os G4H }
我咪鬧條八婆有冇睇到有人企先啦, M0DX@*b&ibA x
跟住 ... [/quote]
0{k X/|ZY[{I,r+j,j cG/}M7Q0c'^7Yi2[
你係第一次比人撞,
C:iR"U)Hj#gU~ 我都吾知比人撞過N咁多次Og5h4c-lhD
鬼叫自已有j 眯, 9s4~`(Y}:o-V
有D仲係特登 tim, 係咁架啦,:giveup:

e_e 發表於 2008-9-14 10:41 AM

[quote]原帖由 [i]SWK[/i] 於 2008-9-14 02:27 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2856596&ptid=190448][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]:x2b{kN5kh
今日比條港女撞親我下體.....我係月台到等港鐵 n7Ky5rg\ Zj)o_V
到有車到時咁我就行埋車門啦0s!U)b;W#k F0[T c
車門打開,突然有條港女打橫衝過來,m2C!d,U^
仲要比佢個硬身化粧箱型手袋撞到我下體,
_#U+I5ae~.| 撞到我的小弟好鬼死痛~
2vIc(r%KuY 我咪鬧條八婆有冇睇到有人企先啦,
U)j6B(hJ.WZbE 跟住 ... [/quote](kU9v#uzE7l8]5N-E0_M
咁你有無痛到 囧樣 ???:dev:

Lee3 發表於 2008-9-14 11:04 AM

下次留下一句“x你老母的smellllly smelllllly 鮑魚“就走啦,費事遲到

iknow 發表於 2008-9-14 11:19 AM

搵佢入廁所姦左佢lor

chung11 發表於 2008-9-14 12:13 PM

下次一眼關七 !! 若果避唔到 " 爆粗 " 小佢一輪 " 走 " !!

e_e 發表於 2008-9-14 01:44 PM

[quote]原帖由 [i]iknow[/i] 於 2008-9-14 11:19 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2856870&ptid=190448][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]};w_(YZa
搵佢入廁所姦左佢lor [/quote]賣佢落火坑:dev:

head 發表於 2008-9-14 03:07 PM

你應該攞你細佬出黎 叫佢地當面同你細佬道歉:mad::dev:

makin 發表於 2008-9-14 04:47 PM

要練習多d..遲d仲有好多風吹雨打要擋@V@

YUEN_LOUIS 發表於 2008-9-14 11:13 PM

[quote]原帖由 [i]head[/i] 於 2008-9-14 03:07 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2857069&ptid=190448][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
)gxa"ZuV 你應該攞你細佬出黎 叫佢地當面同你細佬道歉:mad::dev: [/quote]
(A? E#TRhq(]3{8~\g)` :dev: 要唔要姐姐錫番?

him1113 發表於 2008-9-14 11:37 PM

睇個標題仲以位點撞tin-.-
m.Z(yH;k%Q4k[B 原來咁痛.....樓主真係頂得住-.-

SWK 發表於 2008-9-15 01:49 AM

[quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2008-9-14 02:40 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2856615&ptid=190448][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]kn1}5Mn0m&S0b
UB W5A Q9mu u~
+Km;f9u%Q%m
:P :P 呢隻歌形容到你宜家嘅情況:dev:
\*U$k'fUx8Agx [url]http://hk.youtube.com/watch?v=EmNI1WIKAHE[/url] [/quote]*j}8aLH#|mO

.P:Z2mxTr&a r 康哥都唔關心人既 :noway: 仲笑人添 :mad:

hung414 發表於 2008-9-15 08:10 AM

其實你可以話
Z,Xs8L IM*LaX,[ HNi!W;Y*?
"以前我唔信真係有港女架...之家我信啦"U?$W,if o

_g*U%k7n.U 我估佢地會尷尬d

ch.chak 發表於 2008-9-15 12:54 PM

其實樓主都算有少少好彩:Bo@&J#eed
兩個女人都冇乜出聲P0BwCY"b4o
大家知港女鬧人唔駛本
.^F]'uvN*T 兩個港女一齊鬧人3zFP eQ
原告都會變被告
cS {(X6jRY"m5M P 最好就扮晒野話要搵港鐵職員黎3r]M0L,KB
抄低佢地既資料,保留返民事起訴既權利q)D9T;Z? v ~)I I
再用手機拍低過程(呢個係為左滿足我地大家八卦既心態先做既)

benny1219 發表於 2008-9-15 06:07 PM

[quote]原帖由 [i]SWK[/i] 於 2008-9-14 02:27 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2856596&ptid=190448][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]8n2{E/@'\`'{|:[
今日比條港女撞親我下體.....我係月台到等港鐵nXW^1Q)]{
到有車到時咁我就行埋車門啦#HH,Z5Bwr2v@f
車門打開,突然有條港女打橫衝過來,wn/uV|
仲要比佢個硬身化粧箱型手袋撞到我下體,
dE2e6O;e#N 撞到我的小弟好鬼死痛~
1oZQky gG+q 我咪鬧條八婆有冇睇到有人企先啦,
-J x9V{D |+DA 跟住 ... [/quote]m"fmb0`Urg
咁你有冇大聲叫唔好 同埋話俾你身邊最信任的人聽:naughty:

ke307 發表於 2008-9-16 08:22 PM

咁你下次搭地鐵睇路喇

阿感 發表於 2008-9-17 10:19 PM

以為自己入錯forum,個標題好似某論壇o的甜故

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.