娛樂滿紛 26FUN's Archiver

infjlam 發表於 2008-9-18 12:58 AM

[quote]原帖由 [i]阿感[/i] 於 2008-9-17 10:19 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2861928&ptid=190448][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
h9f"E,E!ct)l6_5j 以為自己入錯forum,個標題好似某論壇o的甜故 [/quote]
d9h`6W;w t :C@ `q'd2jj~#[g
絕對有誤導成份...
qhb-{}8F:| 今日比條港女(個硬身化粧箱型手袋)撞親我下體.:yy24:$NPZ~)X,b_K1WW
YSS-a%iC
不過都戥你好痛:yy26:%Ej!l/a5u_W-Y U

8q1cnf{ [[i] 本帖最後由 infjlam 於 2008-9-18 01:00 AM 編輯 [/i]]

打狗棒 發表於 2008-9-18 01:03 AM

從另一個角度推算, 這兩個女人一定唔靚, 而且個樣仲好黑人憎, 所以樓主才有細佬受難的感覺;
hh}bk;^2fHZ 如果換了兩名靚女(宅男性幻想對象: stephy & Theresa), 故事可能變為..........
oy~2H;E
7K8U_#uW]x 今日比條靚女撞親我下體今日比條靚女撞親我下體.....我係月台到等港鐵
H+SP|!M8Z]?(z3B 到有車到時咁我就行埋車門啦
3F3c-Q p0Xm(D;G 車門打開,突然有條女打橫衝過來,
.tK ~#GN[ 仲要比佢個硬身化粧箱型手袋撞到我下體,
+I7j^3i8x*V4|n 撞到我的小弟好鬼死痛~
,J {1J m6Yq 我咪問條八婆有冇睇到有人企先啦,
~Be&Sp$v ] 跟住我由腳望返上來睇條女~6qMm\z8Z
唔睇尤自可,一睇嚇呆咗, 原來係我朝思暮想嘅stephy,BS'B5in9E9FV
咁我咪好客氣咁問佢有冇畀我撞親?
%yutK3N1g 原來仲同Theresa一齊~5Oa/B$B9L
呢2條索女,我係到望佢地~~雖然佢地當自己冇錯~~但冇所謂
9K/fw c{%x;x\1MH^-Q 可幸的我就比stephy撞到細佬應一應*Lw4v5[n
到依家都仲回味緊
E @8Jq6~ Hs_n/Y :Q9nU&}&]3c1l2Lu+Y^q
[[i] 本帖最後由 打狗棒 於 2008-9-18 01:05 AM 編輯 [/i]]

abc123sa 發表於 2008-9-18 05:30 PM

[quote]原帖由 [i]SWK[/i] 於 2008-9-14 02:27 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2856596&ptid=190448][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url],od-qm%JL6t_qA
今日比條港女撞親我下體.....我係月台到等港鐵3ku#beV'^&r4mr WP0C,L
到有車到時咁我就行埋車門啦
~4a&K9X yK 車門打開,突然有條港女打橫衝過來,
Y*{?vjp4g 仲要比佢個硬身化粧箱型手袋撞到我下體,l^i7H?-ZB:o s _K5x
撞到我的小弟好鬼死痛~n/RDBm]H
我咪鬧條八婆有冇睇到有人企先啦,
g/f*G1C*Gao 跟住 ... [/quote]jWVp0u%caX
小弟對事件深感遺憾
.J|~^Nf"X 唉..都唔知睇世界
4L:\9|_q` L 人地撞到佢對一定話性show妖,Q H(my*}H$?#i9_
世界上根本冇男女平等

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.