娛樂滿紛 26FUN's Archiver

SWK 發表於 2008-9-14 02:27 AM

今日比條港女撞親我下體

今日比條港女撞親我下體.....我係月台到等港鐵 h;A C}3y9C
到有車到時咁我就行埋車門啦
{:r Ro c/w 車門打開,突然有條港女打橫衝過來,
Wv^9wG5@e8Di7z 仲要比佢個硬身化粧箱型手袋撞到我下體,
;O8^Re`T W 撞到我的小弟好鬼死痛~ @2wP n;h8m
我咪鬧條八婆有冇睇到有人企先啦,G"p:A%Wr&@'I B
跟住條八婆由腳望返上來睇我~E"AV)E;eT
呢的八婆雞眼,一句sorry到冇
#_0q#d ],I l I-L 咁我咪好唔客氣咁問佢有冇病啦,
Q7wW+C]:[4~ N!I#a$| k 條八婆仲同另一個港女一齊~
Cb'V$U ~N~ ];M 呢2條八婆,我係到罵佢地~~佢地當自己冇錯~~)X&j0GL+B
可憐的我就比條八婆撞到細佬應一應e6YY6sqt
到依家都仲痛緊 :mad: :angry: :cry:

小小康 發表於 2008-9-14 02:40 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wcchan886 發表於 2008-9-14 03:21 AM

如果調番轉你撞到條死八婆 ~i;O-VYATmq8V
佢報警話你非禮都似:haha:

solonely 發表於 2008-9-14 03:47 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Triangel 發表於 2008-9-14 08:38 AM

[quote]原帖由 [i]SWK[/i] 於 2008-9-14 02:27 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2856596&ptid=190448][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] p"w\`i9z
今日比條港女撞親我下體.....我係月台到等港鐵
\5l-A cQ4QN!a 到有車到時咁我就行埋車門啦+u:k!AktH-y$H?.T
車門打開,突然有條港女打橫衝過來,
UH)Lx/a6Yh 仲要比佢個硬身化粧箱型手袋撞到我下體,
&_O/lu6K1\ 撞到我的小弟好鬼死痛~
;Pha:S8C'zLC 我咪鬧條八婆有冇睇到有人企先啦,F Z7V%p)U$|7q pT"z7F
跟住 ... [/quote]#[%G\n#^b
,U_ jk$z?
你係第一次比人撞, *v;V(I#?L
我都吾知比人撞過N咁多次a@5{ V3?q9|
鬼叫自已有j 眯,
f+\Y'@(M 有D仲係特登 tim, 係咁架啦,:giveup:

e_e 發表於 2008-9-14 10:41 AM

[quote]原帖由 [i]SWK[/i] 於 2008-9-14 02:27 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2856596&ptid=190448][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
UL}y M5j 今日比條港女撞親我下體.....我係月台到等港鐵
+O#fF!Xmf.IB$P 到有車到時咁我就行埋車門啦U_fim HcK
車門打開,突然有條港女打橫衝過來,)G1D#@)LGf)j
仲要比佢個硬身化粧箱型手袋撞到我下體,
)v H-ZV1o 撞到我的小弟好鬼死痛~:x:q:g1J hE;W
我咪鬧條八婆有冇睇到有人企先啦,(g QZ#d$M1j!p
跟住 ... [/quote]
wti&b#c/`2F:b!R 咁你有無痛到 囧樣 ???:dev:

Lee3 發表於 2008-9-14 11:04 AM

下次留下一句“x你老母的smellllly smelllllly 鮑魚“就走啦,費事遲到

iknow 發表於 2008-9-14 11:19 AM

搵佢入廁所姦左佢lor

chung11 發表於 2008-9-14 12:13 PM

下次一眼關七 !! 若果避唔到 " 爆粗 " 小佢一輪 " 走 " !!

e_e 發表於 2008-9-14 01:44 PM

[quote]原帖由 [i]iknow[/i] 於 2008-9-14 11:19 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2856870&ptid=190448][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]'A/cO,v)jQF,?
搵佢入廁所姦左佢lor [/quote]賣佢落火坑:dev:

head 發表於 2008-9-14 03:07 PM

你應該攞你細佬出黎 叫佢地當面同你細佬道歉:mad::dev:

makin 發表於 2008-9-14 04:47 PM

要練習多d..遲d仲有好多風吹雨打要擋@V@

YUEN_LOUIS 發表於 2008-9-14 11:13 PM

[quote]原帖由 [i]head[/i] 於 2008-9-14 03:07 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2857069&ptid=190448][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] v/?7x!R']*A#_L Phz
你應該攞你細佬出黎 叫佢地當面同你細佬道歉:mad::dev: [/quote]
b\Vl9b7Q :dev: 要唔要姐姐錫番?

him1113 發表於 2008-9-14 11:37 PM

睇個標題仲以位點撞tin-.-!B4VJ5em,xJ
原來咁痛.....樓主真係頂得住-.-

SWK 發表於 2008-9-15 01:49 AM

[quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2008-9-14 02:40 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2856615&ptid=190448][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]0q sq5b3XRuM7T

-u*a;OuG{ 5Ec^O*c
:P :P 呢隻歌形容到你宜家嘅情況:dev:
1UI4k)Y ogM [url]http://hk.youtube.com/watch?v=EmNI1WIKAHE[/url] [/quote]:O(qs7|D|T-z{
k1qTq n&kU4SM7I
康哥都唔關心人既 :noway: 仲笑人添 :mad:

hung414 發表於 2008-9-15 08:10 AM

其實你可以話
&b'Ap7R*Bs6P | ?l KxF
"以前我唔信真係有港女架...之家我信啦"fD.w]G:y.]2H{

ZM-q`4K%a 我估佢地會尷尬d

ch.chak 發表於 2008-9-15 12:54 PM

其實樓主都算有少少好彩*f sF+T8?
兩個女人都冇乜出聲-RY#oWD
大家知港女鬧人唔駛本%l!u6c#W&B-T2IAw
兩個港女一齊鬧人
0hL*M!Ey {3h 原告都會變被告
.vo5_ZH 最好就扮晒野話要搵港鐵職員黎-Vl&RKnP9|
抄低佢地既資料,保留返民事起訴既權利
:V+]m-}[3D 再用手機拍低過程(呢個係為左滿足我地大家八卦既心態先做既)

benny1219 發表於 2008-9-15 06:07 PM

[quote]原帖由 [i]SWK[/i] 於 2008-9-14 02:27 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2856596&ptid=190448][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
(l R:u5H^,i 今日比條港女撞親我下體.....我係月台到等港鐵8Crc,H|
到有車到時咁我就行埋車門啦#W'm C^c9iU?
車門打開,突然有條港女打橫衝過來,
#V uBLE c 仲要比佢個硬身化粧箱型手袋撞到我下體,;Ul+s$x0vLP&P
撞到我的小弟好鬼死痛~%}a | h U%j8?(G
我咪鬧條八婆有冇睇到有人企先啦,
&}6dmf5r 跟住 ... [/quote],Bn J%Oj[5er2a
咁你有冇大聲叫唔好 同埋話俾你身邊最信任的人聽:naughty:

ke307 發表於 2008-9-16 08:22 PM

咁你下次搭地鐵睇路喇

阿感 發表於 2008-9-17 10:19 PM

以為自己入錯forum,個標題好似某論壇o的甜故

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.