娛樂滿紛 26FUN's Archiver

苗澤 發表於 2008-9-14 04:36 PM

[詢問]請問自拍<<大四喜>>首映相在邊度?

如題~唔該話俾我知~:love:

SWK 發表於 2008-9-14 04:52 PM

[img]http://lh5.ggpht.com/_zBNUyOXjUSk/Rb1wbsJdZeI/AAAAAAAAAyE/wOFmy4qcXIw/IMG_3902.JPG[/img]%Pz9}6I:gm'jf
bE8s2GYn N9V8H
[img]http://weblog.2-d.jp/images/mahjong/r2_00007.jpg[/img]
{D/\)csrRC1d 1Z@dR7zu,Je
[img]http://www29.atwiki.jp/0846?cmd=upload&act=open&pageid=12&file=%E5%A4%A7%E5%9B%9B%E5%96%9C%E5%92%8C.jpg[/img]
{z/e^]8c])Q#t)^2q @ t~2P2\f7Gld
[img]http://image02.wiki.livedoor.jp/r/j/radiomj/1b3928e62abbe9a3.jpg[/img]
ud%rvx*f m{ F Em
6@N yz6t _&J [url]http://static11.photo.sina.com.cn/orignal/5452eff1f22d70bb2361a[/url]2x{)g vBaVI
-T:FYO5]o#r
:good: :good: :good:

hks00001 發表於 2008-9-14 05:22 PM

:yy01: 東莞:yy01:

苗澤 發表於 2008-9-14 07:24 PM

唔系..我系話相!!!!!!!!!!系我地娛樂滿分自己影嘎~擺到論壇上的帖子~

SCM 發表於 2008-9-14 09:22 PM

[quote]原帖由 [i]苗澤[/i] 於 2008-9-14 07:24 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2857230&ptid=190476][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]&u-m9svb(c/Y
唔系..我系話相!!!!!!!!!!系我地娛樂滿分自己影嘎~擺到論壇上的帖子~ [/quote]3mR dZU&o\+y
你咁樣求相係咩意思先u:Y-b(E4k[!\Qox+H
係咪即係話人地post上黎比你睇係應份7y&W&G{*o \O
呢度唔一定有人會去影 影左唔定要post上黎

ch.chak 發表於 2008-9-14 09:44 PM

現在d新手新真.....h8I e;JH2r#Q^k_J
好似自己大x晒咁7M&J;G}n U [+O
:yy29: :yy29: :yy29: :yy29:

苗澤 發表於 2008-9-14 11:51 PM

唔系果個意思呀~
7[6A*~4b Zo 我在網上見到一張,水印印娛樂滿分,肯定系貼貼,我想問下果個貼在邊?點穩喳~:crybye:

ckyckk 發表於 2008-9-15 01:44 AM

[quote]原帖由 [i]苗澤[/i] 於 2008-9-14 11:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2857396&ptid=190476][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
%Bx+T"E4Rk0Z 唔系果個意思呀~
C(E`1x@h[ c:N 我在網上見到一張,水印印娛樂滿分,肯定系貼貼,我想問下果個貼在邊?點穩喳~:crybye: [/quote]DZ.G V%XD[#[

0pL E}S{)X 有咩 ? 邊張 ? post 黎睇睇 :naughty:

SCM 發表於 2008-9-15 08:09 PM

[quote]原帖由 [i]苗澤[/i] 於 2008-9-14 11:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2857396&ptid=190476][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] V#k s-Ke/b*?q
唔系果個意思呀~
i6e3](y8t 我在網上見到一張,水印印娛樂滿分,肯定系貼貼,我想問下果個貼在邊?點穩喳~:crybye: [/quote] ~?]W\"A-iB2I
用搜尋功能

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.