娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 股災 - 請發表或發洩意見
jamesleung2667
發表於 2008-9-18 07:51 PM
股災 - 請發表或發洩意見
今天的大奇跡日都冇上次的驚喜。希望今晚美国生性啲啦:haha: 如果唔係就麻煩啦!!!
benny1219
發表於 2008-9-18 08:45 PM
:o :o 香港經濟睇黎前景好差.....無實業
:Y^(y8e5}x
特首民望紛紛鐘仲衰過董生事代
ys6s `%Q,I s2X
1Y7kbv7V ZA
我年頭之後巳沒再炒 經歷過九八樓價大跌之後
D7Sf;~.s+@
都知任何國家樓市一衰十居其九之後的經濟.......:crybye: 如果啲人仲未學精 那真係唔適合玩炒賣
kaing
發表於 2008-9-18 09:02 PM
今次lee 鍋野...真係金...估計真係唔係幾耐先可以回氣....