娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jamesleung2667 發表於 2008-9-18 07:51 PM

股災 - 請發表或發洩意見

今天的大奇跡日都冇上次的驚喜。希望今晚美国生性啲啦:haha: 如果唔係就麻煩啦!!!

benny1219 發表於 2008-9-18 08:45 PM

:o :o 香港經濟睇黎前景好差.....無實業
:Y^(y8e5}x 特首民望紛紛鐘仲衰過董生事代ys6s `%Q,I s2X

1Y7kbv7VZA 我年頭之後巳沒再炒  經歷過九八樓價大跌之後
D7Sf;~.s+@ 都知任何國家樓市一衰十居其九之後的經濟.......:crybye: 如果啲人仲未學精 那真係唔適合玩炒賣

kaing 發表於 2008-9-18 09:02 PM

今次lee 鍋野...真係金...估計真係唔係幾耐先可以回氣....
j}tS!PlL 一間兄弟公司都可以最後結算欠下5萬億港幣...諗起都腳震....
-a6hBD~eE*H4gT] lee 次相信比起10年前既風暴....真係金好多...

infjlam 發表於 2008-9-18 11:12 PM

資不抵債,投資衍生工具泛濫,過份玩弄財技,終於出事:(
~o7r6Z\K sGu
i(q,Tv(a1__ 金融業發展得太快,+t'Re/m4Go M&V\0v
世界上很多產品/服務,根本供過於求,
PgC9Un 投機心態又遠多於投資, r,I9HB Z^ _q]
經濟發展不健全(甚至畸形),
+H i%_'J4j4b5u8MOy 你問我未來兩三年全球經濟會點?
U6N+~t$qZ8] 絕對有理由唔睇好...

jamesleung2667 發表於 2008-9-18 11:15 PM

Dow Jones seems to be ok at the moment, let see the rest of the day.

打狗棒 發表於 2008-9-19 12:09 AM

每當六婆、三姑、Sa姨、荷媽、嫻姐、葉太.........................等C9每天聚在銀行內按股票機, 就是大跌市股災的前奏!!!

him1113 發表於 2008-9-21 04:14 PM

年頭已經好多人講話出事
M D8U7v5Q T bbc ge財經台係年中都up過  要到下年 年頭先復甦

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.