做咩工最易結識異性?
anyone can share?~ 空姐/空少.O:R#i+?,`v我個fd係空少, 佢識左好多winsome既空姐而且發生左relationship
又可以接觸到唔同既乘客
又可以去唔同既國家1\`:?E0Ks{S6M
all in all, 做空少絕對可以結識massive既異性 [quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2008-9-19 02:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2864129&ptid=190774][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
空姐/空少
我個fd係空少, 佢識左好多winsome既空姐而且發生左relationship
又可以接觸到唔同既乘客 }0sA7p5h/n%z r{
又可以去唔同既國家RRbSefT
all in all, 做空少絕對可以結識massive既異性 ... [/quote]
但係工作唔定時
同埋要靚仔先得..
:( 假如你個樣係掂既..靚仔索女.. ]%r&Q%vt;y#rm0cZi
做咩工都識到啦-.-"返工為左識異性會唔會怪怪地*m4VN%C'dg
要識去酒吧disco吧/_\ [quote]原帖由 [i]sage[/i] 於 2008-9-19 02:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2864138&ptid=190774][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
$Z!NT$E?S1~ zx
但係工作唔定時
同埋要靚仔先得...p;\cui{ Y
:( [/quote]"yXO"h5XC!f
同埋唔做得長 有年齡限制
@$eB"v+l{zL#O
做老闆搵到錢 有咩女仔會識唔到呀 'r5pG5j'r\A
事實擺在眼前 唔好話我用錢咁市儈
[[i] 本帖最後由 benny1219 於 2008-9-19 02:55 PM 編輯 [/i]] 空少/空姐呢份工太難入行喇
其實想易識人既-g/dy\9fp!x
服務性行業,好似sales就已經好易識到人
除左識到自己舖既人之外 U\0e&q VaQ
附近既舖頭都好易識到 鴨:yy03: 你可以去老人中心做義工,女人比男人長命,?PrDjp.lJB+j:Q
所以老人中心以阿婆居多,咁你就可以如你所願。 男人揀工作,主要係為錢同事業(除非你一早已經有晒)
志在打風流工,咁我冇說話好講:drool:
正如其他版友講,/r w5r [ _?T
放o左工,大把地方可以識女仔o拉,a:AQ;a7@?m
只要俾人感覺你nice,外表、錢同事業又唔算太差,
女仔自然會走埋o黎:naughty:"j{B.F(fc#Sz
[[i] 本帖最後由 infjlam 於 2008-9-19 07:10 PM 編輯 [/i]] 男人有錢要咩女人都得 就算你無錢但靚仔,俾你做飛機司都無用啦,唔通要條女同你一起窮咩,你估d女人傻嫁.依家無呢隻歌仔唱嫁啦 [quote]原帖由 [i]譚生[/i] 於 2008-9-19 06:48 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2864251&ptid=190774][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]N?7BT]I
就算你無錢但靚仔,俾你做飛機司都無用啦,唔通要條女同你一起窮咩,你估d女人傻嫁.依家無呢隻歌仔唱嫁啦 [/quote]\!L*L Uk
咁呢個社會風氣好唔好:o ?? [quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-9-19 06:58 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2864253&ptid=190774][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
咁呢個社會風氣好唔好:o ?? [/quote]2mg%x2j } g
關乜社會風氣事呀?
你冇錢,蕉都冇條你食呀:hitwall: ,仲話溝女? 酒吧 !!!! [size=4][color=purple][b]專業攝影師 / 星級化妝師 / 專業髮形師[/b][/color][/size]y&{ b&PVJ
[size=4][color=#800080][b]呢三類經常接觸女性、而且多數靚女都一定貪靚:P [/b][/color][/size]
[b][size=4][color=#800080][/color][/size][/b]
[b][size=4][color=#800080][/color][/size][/b]
[size=4][color=magenta][/color][/size] 酒樓--------大把洗碗掃地呀嬸:P [size=7][b]究竟大家知唔知樓主係要識男仔[/b]:naughty: :naughty: :naughty: [/size] [quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2008-9-19 07:09 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2864261&ptid=190774][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] o/t3@o H*q$]0W
YR _&A| p
R3g"H-gI;SONl Yq
關乜社會風氣事呀?u3?+GaC`$G\
你冇錢,蕉都冇條你食呀:hitwall: ,仲話溝女? [/quote]0[&wD1Z.o"Y
)XCj6hIdX'[hB,e g
咁一個咩都講錢嘅社會又好唔好:o ?? [quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-9-19 09:55 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2864332&ptid=190774][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
3To*eQ,WA:z:D f2W
咁一個咩都講錢嘅社會又好唔好:o ?? [/quote]
[color=red]用一個資本家嘅角度去睇,&Zw9v'r la
我一d都唔覺自己有錯 !!![/color]R^F9t6IJ7e8\,Oe
T*Z` ~yh%_;E e6p
今晚係思覺失調,定係精神分裂:yy04:
;Yx#j:aP"Xl%S4U
`-mlPr;b$UC q
[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-9-15 09:55 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2858560&ptid=190549][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]BiL^ Wb@
用一個資本家嘅角度去睇, vo*G'm'n?0_
我一d都唔覺自己有錯 !!!m |y6@tIK"R
在商言商,有利益嘅事一定做, [:~.[M&_l4~tt
無利益/對自己公司有害,立即斷鑬 !!!3TSG&x EX
+| ZAUM:aB x)E
所有生意佬都會咁樣答你 !!!!
行為無賴兼無恥 ?? 係...所有資本家都係 !!! [/quote] :clap: 緊係做吉野家喇~!
頁:
[1]
2