娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sage 發表於 2008-9-19 02:24 PM

做咩工最易結識異性?

anyone can share?~

maksim2046 發表於 2008-9-19 02:32 PM

空姐/空少
Z lFN)U |St3j 我個fd係空少, 佢識左好多winsome既空姐而且發生左relationshipm+V'g+W b5H F
又可以接觸到唔同既乘客\0?qiX X$D
又可以去唔同既國家V(R!\ c-D
all in all, 做空少絕對可以結識massive既異性

sage 發表於 2008-9-19 02:40 PM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2008-9-19 02:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2864129&ptid=190774][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
&E:X0F:kq] 空姐/空少
%K1Pxmd4Cfr5xf9W&g 我個fd係空少, 佢識左好多winsome既空姐而且發生左relationshipC s/l!\m6r.U7D
又可以接觸到唔同既乘客
6u^ x&x?+nj 又可以去唔同既國家
@ z,{/` G'Q&E"M%l%T`6G all in all, 做空少絕對可以結識massive既異性 ... [/quote]
h"N J:pm:L4U1k8aY5F,o &A&z3y*_V:bQ4{
但係工作唔定時
ESx`Ej*Vlu 同埋要靚仔先得..
)~ Ekbb*?&HVM :(

makin 發表於 2008-9-19 02:40 PM

假如你個樣係掂既..靚仔索女..
(q#f]r'\'L@ 做咩工都識到啦-.-"返工為左識異性會唔會怪怪地!Z"s'pm _:z
要識去酒吧disco吧/_\

benny1219 發表於 2008-9-19 02:54 PM

[quote]原帖由 [i]sage[/i] 於 2008-9-19 02:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2864138&ptid=190774][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
0e-KcdT s3LL}$ls|2_:A
3@ ~z`n vr
但係工作唔定時
}r&e$F ?N 同埋要靚仔先得..
W5TZ3Ve] p|g4P |LV Y :( [/quote]
%K4l M[$[6mC N#wKG^ 同埋唔做得長 有年齡限制W0eT lQ9cQ4u
)Y*` [)b {$|X"c
做老闆搵到錢 有咩女仔會識唔到呀
"O%J5ylrD.I 事實擺在眼前 唔好話我用錢咁市儈u6q0I4b L
&o(I;sX2k]i'_^
[[i] 本帖最後由 benny1219 於 2008-9-19 02:55 PM 編輯 [/i]]

ch.chak 發表於 2008-9-19 02:59 PM

空少/空姐呢份工太難入行喇i"H4@ |t
其實想易識人既
#qC6xPrWy,S 服務性行業,好似sales就已經好易識到人:v#]-ha/| t I
除左識到自己舖既人之外&Y[OH+e
附近既舖頭都好易識到

kakeidevil 發表於 2008-9-19 03:14 PM

鴨:yy03:

andyho 發表於 2008-9-19 03:40 PM

你可以去老人中心做義工,女人比男人長命,
~ }Z)O.gk/I 所以老人中心以阿婆居多,咁你就可以如你所願。

infjlam 發表於 2008-9-19 06:34 PM

男人揀工作,主要係為錢同事業(除非你一早已經有晒)Q}-V!{-A'g lv
志在打風流工,咁我冇說話好講:drool:
RmV&p&AA%d3O *uI:v+ltP3AB
正如其他版友講,
9Ih W#V(nJvS 放o左工,大把地方可以識女仔o拉,9[L0TLzEe8I0v&^
只要俾人感覺你nice,外表、錢同事業又唔算太差,'Q@/mXW7lHu
女仔自然會走埋o黎:naughty:{2d9o)h*rm_~c^t!f

J Og[H&u [[i] 本帖最後由 infjlam 於 2008-9-19 07:10 PM 編輯 [/i]]

譚生 發表於 2008-9-19 06:46 PM

男人有錢要咩女人都得

譚生 發表於 2008-9-19 06:48 PM

就算你無錢但靚仔,俾你做飛機司都無用啦,唔通要條女同你一起窮咩,你估d女人傻嫁.依家無呢隻歌仔唱嫁啦

jen01二世 發表於 2008-9-19 06:58 PM

[quote]原帖由 [i]譚生[/i] 於 2008-9-19 06:48 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2864251&ptid=190774][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
;g8a:B7k_W 就算你無錢但靚仔,俾你做飛機司都無用啦,唔通要條女同你一起窮咩,你估d女人傻嫁.依家無呢隻歌仔唱嫁啦 [/quote]*l;y6fwh$f1@!Zv
yc/xW1CAb-E\D
咁呢個社會風氣好唔好:o  ??

infjlam 發表於 2008-9-19 07:09 PM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-9-19 06:58 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2864253&ptid=190774][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
.vFga7tv b c%f 咁呢個社會風氣好唔好:o  ?? [/quote]&x.}T$P x{-F6H0AP

L4evx%`S
{e]m-E)^ 關乜社會風氣事呀?
3S4vD.rwk5T 你冇錢,蕉都冇條你食呀:hitwall: ,仲話溝女?

terryng2 發表於 2008-9-19 07:42 PM

酒吧 !!!!

Zeus_001 發表於 2008-9-19 07:56 PM

[size=4][color=purple][b]專業攝影師 / 星級化妝師 / 專業髮形師[/b][/color][/size]2y D3PB]}{8a)E'm#D
[size=4][color=#800080][b]呢三類經常接觸女性、而且多數靚女都一定貪靚:P [/b][/color][/size]L!PjAyN`w?.AZ
[b][size=4][color=#800080][/color][/size][/b] 'lc4}&E\2t
[b][size=4][color=#800080][/color][/size][/b]
*_)w&?]Ot [size=4][color=magenta][/color][/size]

d228216 發表於 2008-9-19 08:12 PM

酒樓--------大把洗碗掃地呀嬸:P

SCM 發表於 2008-9-19 08:24 PM

[size=7][b]究竟大家知唔知樓主係要識男仔[/b]:naughty: :naughty: :naughty: [/size]

jen01二世 發表於 2008-9-19 09:55 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2008-9-19 07:09 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2864261&ptid=190774][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]W0Q~?7k#Yc.~F3qB
tf!Thahuv
]D Z,kUm A

#[8}6CG)E7h;E&k 關乜社會風氣事呀?
9srP;`.oTJk 你冇錢,蕉都冇條你食呀:hitwall: ,仲話溝女? [/quote]
s;? i8k ET
R1D-F@.Ras 咁一個咩都講錢嘅社會又好唔好:o  ??

infjlam 發表於 2008-9-19 10:42 PM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-9-19 09:55 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2864332&ptid=190774][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]~:Si}P'H Nx6FD)[

$YC^a | wt^/IR@(D
咁一個咩都講錢嘅社會又好唔好:o  ?? [/quote]
*oZf:^!Drww$p'A 1ej u&k9k1b.N0?7m
[color=red]用一個資本家嘅角度去睇,
nyI aI!hAn ls2{,H 我一d都唔覺自己有錯 !!![/color]!usx7wU

r8^5^ I \O8[|/I 今晚係思覺失調,定係精神分裂:yy04:
*V5k7l'E7I m'S3u _V;t3|?R
i&P9C)}v
[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-9-15 09:55 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2858560&ptid=190549][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]C!Y&E*r+V:d
用一個資本家嘅角度去睇,a BJ_Kq6wkO
我一d都唔覺自己有錯 !!!I'F7UV&W2A k
]![8J siD
在商言商,有利益嘅事一定做,
5OzX&C@taV-B$Cp 無利益/對自己公司有害,立即斷鑬 !!!)~;B[9w V.evj&B7V

1l3Q/BQf t i%z 所有生意佬都會咁樣答你 !!!!
t,c"?'Z!}bY X$sN/F
&?"B\GP!P3i F 行為無賴兼無恥 ?? 係...所有資本家都係 !!!  [/quote]

q@@p 發表於 2008-9-19 10:45 PM

:clap: 緊係做吉野家喇~!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.