娛樂滿紛 26FUN's Archiver

oz2 發表於 2008-9-20 08:53 PM

百佳惠康停售子母牌奶品

轉至 (明報)9月20日 星期六 14:30
,Se&s6ez{
b2q Ds$d2` 兩間連鎖超級市場"[color=#000000]百佳 "[/color]和"[color=#000000]惠康"%g;S8C7`1CE"y0[4~W
[/color]宣布,停售子母牌牛奶產品。
)@H"P/[,]@sm!r [color=#000000]新加坡[/color]驗出中國製的子母牌草莓味牛奶含三聚氰胺,雖然香港只出售子母牌的朱古力味及純牛奶味牛奶,但百佳和惠康決定回收。
f PBW@^l$n'} 其中惠康全面回收子母牌奶品,而百佳就回收內地製的子母牌奶品。
5aZeF:RW.IF
3b/?%RrK[H
({9aBgA8mqm cj 連"子母奶"都有.....:yy28: 6o9@3j:J.y'G,c0G
真係迫所有[奶民]戒[size=7][color=blue][b]奶[/b][/color][/size]:yy30:
a&K!~ h-Em!B 6d'fO*^&Gb/n
[[i] 本帖最後由 oz2 於 2008-9-20 08:59 PM 編輯 [/i]]

admin 發表於 2008-9-20 09:33 PM

呢隻牌子細個成日飲:redface: 7}NKi],G#J
果時好似係標榜澳洲製造:giveup:

infjlam 發表於 2008-9-20 10:24 PM

子母牌好似係荷蘭
j*L [5[UcHZ 保利至係澳洲...
IVcLE Z \0|,k w]5s
無論子母定保利,賣咁多年品質都冇出事,5f$S'uq4zr*S
但一搬到內地製造,就出事:yy28:
m)HgmJ2Mx
3|+Gw$AS*jQ [url=http://hk.youtube.com/watch?v=3kTNasTwUz4&feature=related]http://hk.youtube.com/watch?v=3kTNasTwUz4&feature=related[/url](a'oQ;En

_*MB\ V,XE [url=http://hk.youtube.com/watch?v=fziDEwP5gh8]http://hk.youtube.com/watch?v=fziDEwP5gh8[/url]
o8l1N&yTHb~\
m_.Q8r]1IQ8D9`f [[i] 本帖最後由 infjlam 於 2008-9-20 11:38 PM 編輯 [/i]]

dawander3r 發表於 2008-9-21 01:40 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2008-9-21 01:30 PM

看來跨國企業也好,它們的corporate culture亦不能發揮什麼效用...
m|/[!c^ lg 只要一到大陸設廠,就會被「毒」文化入侵,被同化成為毒企業之一...
:ODY1Qq w%I{
^%e^ ~'b!t h-z?P-e2q

yS)h T7L6](x 7m6l:t v8xEiT
p.s.$pB f5{ R5Z"E x+i"y:h
那些自稱「愛國」(為免混淆,請加上括號)人士,每逢呢D場合當然潛晒水:yy22:
d Tva,[D [img]http://siawa.net/blog/wp-content/uploads/2007/04/sany0258.jpg[/img]

him1113 發表於 2008-9-21 04:11 PM

依家涉及ge野  愈黎愈大}1|8k^H k~xD
今日蘋果  都有講英國同美國  回收中國製ge傢俱~~
!J(s7b]{#i 達到4萬件~~~會令人全身出紅疹~~

et7311tw 發表於 2008-9-25 12:17 AM

毒奶事件至今,發現其實重點並不是產地,最重要的是"原料產地"!!!+\0n d3Q2L-},B)s
很多各家廠牌,雖然產地不是中國,但也有驗出三聚氰胺...`ix4z:h)|
實在是很恐佈!讓人只要看到和奶有關的,都怯步了!

123456yyyYYY 發表於 2008-9-26 06:04 PM

中國真係幾恐怖..
0k [(A.}0R*g-\i` 假野多,壞野多....好失望..:hitwall:

clkgtr 發表於 2008-9-26 11:19 PM

我日日最少都飲一盒維記奶, 如果有事我就大檸樂 :yy29: &sR)f7y*~fd
(l0Fn.^T
不過好似係果d UHT 奶先有出事 :yy25:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.