百佳惠康停售子母牌奶品
轉至 (明報)9月20日 星期六 14:30兩間連鎖超級市場"[color=#000000]百佳 "[/color]和"[color=#000000]惠康"%g;S8C7`1CE"y0[4~W
[/color]宣布,停售子母牌牛奶產品。
[color=#000000]新加坡[/color]驗出中國製的子母牌草莓味牛奶含三聚氰胺,雖然香港只出售子母牌的朱古力味及純牛奶味牛奶,但百佳和惠康決定回收。
其中惠康全面回收子母牌奶品,而百佳就回收內地製的子母牌奶品。
連"子母奶"都有.....:yy28: 6o9@3j:J.y'G,c0G
真係迫所有[奶民]戒[size=7][color=blue][b]奶[/b][/color][/size]:yy30:
6d'fO*^&Gb/n
[[i] 本帖最後由 oz2 於 2008-9-20 08:59 PM 編輯 [/i]] 呢隻牌子細個成日飲:redface: 7}NKi],G#J
果時好似係標榜澳洲製造:giveup: 子母牌好似係荷蘭
保利至係澳洲...
Z \0|,kw]5s
無論子母定保利,賣咁多年品質都冇出事,5f$S'uq4zr*S
但一搬到內地製造,就出事:yy28:
[url=http://hk.youtube.com/watch?v=3kTNasTwUz4&feature=related]http://hk.youtube.com/watch?v=3kTNasTwUz4&feature=related[/url](a'oQ;En
[url=http://hk.youtube.com/watch?v=fziDEwP5gh8]http://hk.youtube.com/watch?v=fziDEwP5gh8[/url]