娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hongshiu 發表於 2008-9-23 07:31 PM

死人天文台宣佈.日落前後或會8號<=低能

咩叫旁晚前後"]k4Vmr2B
即係幾點,z5d-Pg4CD
我地d普通打工仔都要睇時間放工
a1A E?sYTx 我工作時間又唔定 A4z7G%w&W]
仲要睇到天文台宣佈日落前後<==依幾個不負責任詞語_&Q*U-Zx
睇完真係把鬼火:mad:

三聚氰胺 發表於 2008-9-23 07:37 PM

天文資料
,l n8cxF6ck;y MJ 日出時間          06:12
/i'Nd/i9h$Y-PHu 日落時間          18:19

faison 發表於 2008-9-23 07:38 PM

天文台is not god~they cannot predict exact time~ok?NH'? dX~u#NM
what r u expecting? announce the exact time 6:37pm like that??? E/Op0?&g\8h Ui
all u 打工仔 want is 放工~!!! not considerate at all~!!!

GoodPic 發表於 2008-9-23 07:39 PM

天台係下午已經講左 4pm-8ev 考慮改 8.. 7X A]5u*Z Q8Y }+m ^
到左 4pm 預警 6pm 改 8 仔...
JU-X|G8t r 都仲唔夠???
5f)Q mW{ ] !` C(H^4K t Bi
或者再望望當日既日落時間都唔難計啦~~
({6B(D;n/]7eW'g5E 'q Z]3\6p i
[[i] 本帖最後由 GoodPic 於 2008-9-23 07:41 PM 編輯 [/i]]

ch.chak 發表於 2008-9-23 07:40 PM

天文台好似話6點或之前掛ga bo

leonlei 發表於 2008-9-23 07:41 PM

在天文台可看“清晨”、“凌晨” 釋義
?6b!JS,z
]D YD0DDS [url]http://www.hko.gov.hk/blog/b5/index.htm[/url]

hongshiu 發表於 2008-9-23 07:59 PM

[quote]原帖由 [i]ch.chak[/i] 於 2008-9-23 07:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2868156&ptid=190980][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
ir&e5H*q 天文台好似話6點或之前掛ga bo [/quote]W ~.Z!v7I7F'I}Hb
但2點就出左上面個句日落前後

ch.chak 發表於 2008-9-23 08:05 PM

[quote]原帖由 [i]hongshiu[/i] 於 2008-9-23 07:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2868166&ptid=190980][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]6v~i7B/d

} A!Vo h 但2點就出左上面個句日落前後 [/quote]
$R.ET,YK0a [ 兩點前話比你聽日落前後*T4E&rQ+O@Q
樓主你重想點呀,講到明返緊工既冇機會早放啦
@Yw.[Tm8u 樓主你唔會覺得日落時間係3時鐘掛+KJY%]/P i!f!Q
+et{h4h2LGa1J X D(g
而且天文台又唔係冇update過
,Yw)A.Q!M7p6j 個風又吹得快
ofWc8}3g&P 講實左個時間之後個風轉彎走左既又比人插
vR U0w!U)rMB 人地都係預計咋,真係準到講到幾時幾分掛既^Cn*D*o
用戈套野黎計六合彩開咩好過啦

edge0424 發表於 2008-9-23 08:11 PM

小那巴你去做天文台丫笨^gmT'oVi
佢係風神啊?佢知個風勢點啊...XDgh/t8`(a tH
做左自己本份仲要俾你插
!S u)M:U%?]$B Y 你無問題下化?:mad:

edmond511 發表於 2008-9-23 08:16 PM

香港都市人辦
:UGD ]ed3Ea 開口埋口慣批評,但其實無咩點求證,就將個波推俾人.D#Y-ZpD Tv8W6d

V dA(p0eE o-iQ 講真今次天文台安排算係咁laG WP O A.T!M%~7R
俾你大佬又諗到d咩好安排丫

bobo21 發表於 2008-9-23 08:40 PM

要開個post鬧天文台嘟自己知清楚先鬧啦, 今日上,下午都有提左在黃昏時間會掛8號風球, 到下午4點02至05分時, 我睇有線電視時, 天文台報告在黃昏6點前後會轉掛8號波, 而早於4點前, 天文台個網站已經打出了通告, 6點鐘前後會轉掛8號風球, 噤樣來通知市民嘟仲夠清楚嗎.

mayin 發表於 2008-9-23 08:45 PM

[quote]原帖由 [i]faison[/i] 於 2008-9-23 07:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2868154&ptid=190980][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
/t%r l'YYbJ,JB 天文台is not god~they cannot predict exact time~ok?
0w D(SVEqoQ'|1tj NU what r u expecting? announce the exact time 6:37pm like that???
%G#u7aD? L&J/_ all u 打工仔 want is 放工~!!! not considerate at all~!!! [/quote]
bLG,kO*I0dqTf5d exact time  食懵你呀y#G.~?.{l5o q
根本冇可能出exact time
k5_MH{H*~ 個風不停咁變
K ](tK;Jtd&B2I 冇人可以比到exact time

良心 發表於 2008-9-23 08:48 PM

死人天文台宣佈.日落前後或會8號<=低能<=呢個post仲低能

pcm12345 發表於 2008-9-23 09:49 PM

天文台一早講好哂啦mq7VbI$ln
人地做得好你就覺得應份
b u[$]Df/u)yR 少少唔啱你心意就投訴+鬧
%c1k[BK1q8U 你白痴架???

200210015 發表於 2008-9-23 10:09 PM

[quote]原帖由 [i]mayin[/i] 於 2008-9-23 08:45 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2868198&ptid=190980][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
c;H R/mO m_ V
i3O7t"KY ?Pjx exact time  食懵你呀
k"e'|z f,d 根本冇可能出exact time#b^5[ D,@9n9iCY
個風不停咁變2G!WL1P`Tf!g
冇人可以比到exact time [/quote] r2\(x o6s4W R

6A v:}^${:Ar 佢意思係 : 樓主你想點 ? 公佈個準確時間 ?!yTm9O5so6V Y0g

{2{3X[1J S F;a 你誤會佢意思了 :haha:

大懶樣 發表於 2008-9-23 11:12 PM

世界上無一句說話可以滿足所有人, 就如亞GILL金句: 我真係好天真!  都會有人受, 有人不受.  視乎聽者既心胸有幾大姐.

wcchan886 發表於 2008-9-23 11:27 PM

對你帶來不便既係黑格比
[sf(`Fn8\:D1X 唔係天交台8_o(}syq
要鬧就鬧黑格比啦

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.