死人天文台宣佈.日落前後或會8號<=低能
咩叫旁晚前後"]k4Vmr2B即係幾點,z5d-Pg4CD
我地d普通打工仔都要睇時間放工
我工作時間又唔定 A4z7G%w&W]
仲要睇到天文台宣佈日落前後<==依幾個不負責任詞語_&Q*U-Zx
睇完真係把鬼火:mad: 天文資料
日出時間 06:12
日落時間 18:19 天文台is not god~they cannot predict exact time~ok?NH'? dX~u#NM
what r u expecting? announce the exact time 6:37pm like that??? E/Op0?&g\8h Ui
all u 打工仔 want is 放工~!!! not considerate at all~!!! 天台係下午已經講左 4pm-8ev 考慮改 8.. 7XA]5u*ZQ8Y }+m ^
到左 4pm 預警 6pm 改 8 仔...
都仲唔夠???
!` C(H^4K t Bi
或者再望望當日既日落時間都唔難計啦~~
'q Z ]3\6pi
[[i] 本帖最後由 GoodPic 於 2008-9-23 07:41 PM 編輯 [/i]] 天文台好似話6點或之前掛ga bo 在天文台可看“清晨”、“凌晨” 釋義
[url]http://www.hko.gov.hk/blog/b5/index.htm[/url] [quote]原帖由 [i]ch.chak[/i] 於 2008-9-23 07:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2868156&ptid=190980][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
天文台好似話6點或之前掛ga bo [/quote]W ~.Z!v7I7F'I}Hb
但2點就出左上面個句日落前後 [quote]原帖由 [i]hongshiu[/i] 於 2008-9-23 07:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2868166&ptid=190980][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]6v~i7B/d
但2點就出左上面個句日落前後 [/quote]
兩點前話比你聽日落前後*T4E&rQ+O@Q
樓主你重想點呀,講到明返緊工既冇機會早放啦
樓主你唔會覺得日落時間係3時鐘掛+KJY%]/P i!f!Q
+et{h4h2LGa1J X D(g
而且天文台又唔係冇update過
個風又吹得快
講實左個時間之後個風轉彎走左既又比人插
人地都係預計咋,真係準到講到幾時幾分掛既^Cn*D*o
用戈套野黎計六合彩開咩好過啦 小那巴你去做天文台丫笨^ gmT'oVi
佢係風神啊?佢知個風勢點啊...XDgh/t8`(a tH
做左自己本份仲要俾你插
你無問題下化?:mad: 香港都市人辦
開口埋口慣批評,但其實無咩點求證,就將個波推俾人.D#Y-ZpD Tv8W6d
講真今次天文台安排算係咁laGWPO A.T!M%~7R
俾你大佬又諗到d咩好安排丫 要開個post鬧天文台嘟自己知清楚先鬧啦, 今日上,下午都有提左在黃昏時間會掛8號風球, 到下午4點02至05分時, 我睇有線電視時, 天文台報告在黃昏6點前後會轉掛8號波, 而早於4點前, 天文台個網站已經打出了通告, 6點鐘前後會轉掛8號風球, 噤樣來通知市民嘟仲夠清楚嗎. [quote]原帖由 [i]faison[/i] 於 2008-9-23 07:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2868154&ptid=190980][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
天文台is not god~they cannot predict exact time~ok?
what r u expecting? announce the exact time 6:37pm like that???
all u 打工仔 want is 放工~!!! not considerate at all~!!! [/quote]
exact time 食懵你呀y#G.~?.{l5oq
根本冇可能出exact time
個風不停咁變
冇人可以比到exact time 死人天文台宣佈.日落前後或會8號<=低能<=呢個post仲低能 天文台一早講好哂啦mq7VbI$ln
人地做得好你就覺得應份
少少唔啱你心意就投訴+鬧
你白痴架??? [quote]原帖由 [i]mayin[/i] 於 2008-9-23 08:45 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2868198&ptid=190980][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
exact time 食懵你呀
根本冇可能出exact time#b^5[ D,@9n9iCY
個風不停咁變2G!WL1P`Tf!g
冇人可以比到exact time [/quote]r2\(x o6s4W R
佢意思係 : 樓主你想點 ? 公佈個準確時間 ?!yTm9O5so6V Y0g
你誤會佢意思了 :haha: 世界上無一句說話可以滿足所有人, 就如亞GILL金句: 我真係好天真! 都會有人受, 有人不受. 視乎聽者既心胸有幾大姐. 對你帶來不便既係黑格比
唔係天交台8_o(}syq
要鬧就鬧黑格比啦
頁:
[1]