樂天小熊餅含三聚氰胺
轉至 (明報)9月25日 星期四 22:55[color=#000000]澳門[/color]衛生局表示,驗出三款奶類產品含有三聚氰胺,其中包括樂天小熊餅。i1MJTIe
三款含三聚氰胺包括樂天小熊餅(朱古力夾心)50克裝,食用日期至2010年1月9日;蒙牛早餐/奶麥香奶類飲品250毫升裝,生產日期為08年4月6日;雀巢金裝助長奶粉1歲或以上900克裝,生產日期為08年4月9日
pm.x4N$CP
/|9O0d1^;I4}%D(?
連樂天熊仔餅都有(樂天好像是日本製造)....:yy28:
已經發展到唔係單是中國問題,似乎是世界食品問題啦!
Z]3s,X1j)L#E({
我想問,其實係咪根本世界上所有"加工類"食品都"三聚氰胺"嫁???:yy31:
[[i] 本帖最後由 oz2 於 2008-9-25 11:57 PM 編輯 [/i]] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 早兩日先食完...................:cry: :cry: :cry: 問題毒奶相關食品越揭越多,
我地開個三聚氰胺食品/飲品專區o拉,nt0E G,A d~P
列晒所有有問題食品名稱及圖片,等版友認清,唔好買錯或再食用~ 唉, 佢陪伴過唔少人嘅童年歲月架............ 我屋企仲有一大筒家庭裝...
順帶一提樓主 樂天好似大陸廠整 益力多有無= =?