娛樂滿紛 26FUN's Archiver

oz2 發表於 2008-9-25 11:41 PM

樂天小熊餅含三聚氰胺

轉至 (明報)9月25日 星期四 22:55
|!L*xGBe*k
|,O'w W"c7Hg}'X [color=#000000]澳門[/color]衛生局表示,驗出三款奶類產品含有三聚氰胺,其中包括樂天小熊餅。i1MJTIe
三款含三聚氰胺包括樂天小熊餅(朱古力夾心)50克裝,食用日期至2010年1月9日;蒙牛早餐/奶麥香奶類飲品250毫升裝,生產日期為08年4月6日;雀巢金裝助長奶粉1歲或以上900克裝,生產日期為08年4月9日
#{+Xh^2[bHh8w
'ju#b2w7? pm.x4N$CP

c"dsfvj /|9O0d1^;I4}%D(?
連樂天熊仔餅都有(樂天好像是日本製造)....:yy28:
%}5t[[8m9x.YWPV 已經發展到唔係單是中國問題,似乎是世界食品問題啦!
0?4asXk9Dj2H#Y Z]3s,X1j)L#E({
我想問,其實係咪根本世界上所有"加工類"食品都"三聚氰胺"嫁???:yy31:
l[n\/`-P^nl~9~
3HR6X!pQxB [[i] 本帖最後由 oz2 於 2008-9-25 11:57 PM 編輯 [/i]]

dawander3r 發表於 2008-9-25 11:49 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

alienck 發表於 2008-9-25 11:53 PM

早兩日先食完...................:cry: :cry: :cry:

infjlam 發表於 2008-9-26 12:14 AM

問題毒奶相關食品越揭越多,
d7v T,BJ+} lo J 我地開個三聚氰胺食品/飲品專區o拉,nt0E G,A d~P
列晒所有有問題食品名稱及圖片,等版友認清,唔好買錯或再食用~

LU 發表於 2008-9-26 03:24 AM

唉, 佢陪伴過唔少人嘅童年歲月架............

sky308 發表於 2008-9-26 05:45 AM

我屋企仲有一大筒家庭裝...
aM/xd B#Z 順帶一提樓主 樂天好似大陸廠整

123456yyyYYY 發表於 2008-9-26 06:01 PM

益力多有無= =?F9to |WYYI
佢都係奶類...

ThomasKoon 發表於 2008-10-14 06:49 PM

我買咗盒家庭裝﹐第二日就睇到新聞報導﹐結果拎返去萬寧退錢........

ThomasKoon 發表於 2008-10-14 06:50 PM

[quote]原帖由 [i]sky308[/i] 於 2008-9-26 05:45 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2870910&ptid=191087][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
&Q$D?8Ge]:oY 我屋企仲有一大筒家庭裝... Nw }O.W4J
順帶一提樓主 樂天好似大陸廠整 [/quote]|e&}t8T
E s'bBG ]Qz:h;N

;] KE1AyO,m7] 好似淨係零食物語賣嘅至係日本造﹐其他都係大陸造.......

Alvin291099 發表於 2008-10-29 07:20 AM

食左唔好問邊度做, 心安理得!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.