娛樂滿紛 26FUN's Archiver

w20217 發表於 2008-10-5 12:11 AM

畫了兩張少女圖

希望各為喜歡
p&V,M#tk8n.z(ZvPz
,[/cv[%}%b(D [IMG]http://i273.photobucket.com/albums/jj230/w20217/009-1.jpg[/IMG]
!e{^sH!Fftm [IMG]http://i273.photobucket.com/albums/jj230/w20217/87c72f48.jpg[/IMG]
G a~-p;EU&I 下面有頭髮的繪製過程PtDOV#A~ O
用的世代真筆 素描筆

rongol 發表於 2008-10-5 12:18 AM

你d畫幾得喎^#n%M"E,Dcx
我都dl左落黎做wallpaper

trunks 發表於 2008-10-6 06:34 PM

唔錯喎.... 要繼續畫呀....

沙田少年 發表於 2008-10-14 07:07 PM

好漂亮的圖片啊。。。100分!:yy07: +gu&u6_O%j"u1}
沙田少年完全支持!!樓主要繼續畫呀....:yy14:

AthlonFX 發表於 2008-10-19 10:20 PM

樓主果真是高手:naughty: :good:

R-Star 發表於 2008-10-19 10:44 PM

用素描筆定電腦畫架?
mL-E zFQh5}R a{ 真係好得喎 ?fC I$wT.OE
第一張有d似ivana王苑之

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.