住公屋的人, 會否感謝政府和納稅人?
[u]純粹調查:[/u][size=3][color=blue]Q1)香港居住公屋的人口比例全世界最高, 住公屋的你內心會不會感激政府, 納稅人用血汗錢, 或富商如李嘉誠和何鴻燊等人多年來為你和家人提供了優質的住屋和醫療服務設施? :secret: 0d'U$lzYt/?
5Du`"ji
Q2)香港政府長遠應不應該繼續用納稅人的錢補貼公屋居民生活,設施和昂貴的醫療服務? \ E#Nx3Q.xl(|%tI
y/hj-|9U$V
Q3)你如何看待許多巴基斯坦和大陸新移民每月領取香港綜援金和優質住屋生活?
Q4)有人說: '濫用公屋問題非常之嚴重',你有何見解?
Q5)你如何看待以下的名言:
不要問國家(政府)為你們做些什麼;要問你們能為國家做些什麼 - 甘迺迪總統 (1961/01/20 華盛頓-白宮)[/color] :cheers: 8q SB(Sxn
[img]http://www.lrn.cn/media/housenews/200803/W020080304497418595966.jpg[/img]
年輕人成公屋新興住客e(k&h/y%Z.\
房委會新制防濫用B!ln,c[ e
*f'I#O s YT;O7L
阿俊(化名)今年二十二歲,剛從香港大學畢業,現職社工。他原與家人同住沙田一個二百多呎的公屋單位,一家四口人均居住面積約六平方米。阿俊的父母已退休,父親本為公務員,在阿俊大學畢業前,全家都依靠父親的公務員長俸和退休金過活,每月只有四千餘元。所以阿俊和弟弟要兼職補習及直銷以幫補日常支出。
阿俊認為,原本的居住環境實在太擠逼,但又租不起私人樓,於是剛滿十八歲便申請公屋。為了快些「上樓」,他不惜選擇較偏遠的屯門區,兩年後他便獲配屯門一個公屋單位,但由於當時他正就讀大學三年級,要在港島區上學,由屯門往返學校交通不便,故交了一年空租,期間住在學校宿舍。gg%r3}l }-e
[城市透視][/size]
[[i] 本帖最後由 bwk0317 於 2008-10-12 02:33 PM 編輯 [/i]] 我唔想引起爭辯...不過我會話...
'O!Q;H DGCT
既然有咁既制度, 自然會有人利用制度可行之處...爭取佢既最大利益0A*zzT4BvA7qn
呢D係原本制定制度既人所諗唔到既 每個香港人都有交稅,享用政府服務是應有的 [color=#0000ff]Q1)香港居住公屋的人口比例全世界最高, 住公屋的你內心會不會感激政府, 納稅人用血汗錢, 或富商如李嘉誠和何鴻燊等人多年來為你和家人提供了優質的住屋和醫療服務設施? :secret:
[/color][color=red]新加坡9成人住公屋, 幾時輪到香港? 唔該查清楚先問問題, 唔好蹹得就蹹!!! 香港地產係最搵笨, 應該問何鴻燊同李嘉誠有冇感激香港人?[/color]
[color=#0000ff][/color]
[color=#0000ff]Q2)香港政府長遠應不應該繼續用納稅人的錢補貼公屋居民生活,設施和昂貴的醫療服務?Z`:I2tT;yp!ld,S
[color=red]一個負責任的政府, 係要照顧弱勢社群, 除非香港如中東地區般有石油, 人人不愁衣食, 否則政府應該繼續。[/color]
sD s$l [.s`
#l\C \ZK"Cl6J
Q3)你如何看待許多巴基斯坦和大陸新移民每月領取香港綜援金和優質住屋生活?
[color=red]中國人移民到美加拿的福利仲多呀, 住公屋都叫優質住屋生活? 咁祝你幾代都住公屋。[/color] /sl E\^!C-WbB.e"uo
1E#erA Pt&{
Q4)有人說: '濫用公屋問題非常之嚴重',你有何見解? )b*k$TuT9I%Vmj"H:NZ
[color=red]有同感, 但政府應該嚴加查核, 避免濫用惡化。[/color]
Q5)你如何看待以下的名言:.j@?,i&@,H5[LJ[Zb
不要問國家(政府)為你們做些什麼;要問你們能為國家做些什麼 - 甘迺迪總統 (1961/01/20 華盛頓-白宮)ggp$y%`1A [%K)z
[/color][color=red]你又點睇以下名言: 「是人民在養著你們(幹部), 你們看著辦!!!」- 溫家寶總理 (2008/07 四川泯川)[/color] [quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2008-10-12 04:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2894259&ptid=192179][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]vuw6xS2lg
Q1)香港居住公屋的人口比例全世界最高, 住公屋的你內心會不會感激政府, 納稅人用血汗錢, 或富商如李嘉誠和何鴻燊等人多年來為你和家人提供了優質的住屋和醫療服務設施? :secret: f'Rey(a2_,k3k(Q7P
新加坡9成人住公屋, 幾時輪到香港 ... [/quote]!C0PO:VrZ)b%V
W OW8odN~
wo~~
完全講出小弟心聲A.y'h U!Ie;?T9n#xf
小弟都係住公屋 |[1SW&yU
但係 係估我又好想住9I-M-F3t}9R@
我呢生人既目標就係帶住屋企人衝出屋邨gF4i+sr;w.j
公屋 我間房 間出黎 窗都冇個
人地村個廚房大過我半間屋啦
唔係香港地少人多 樓貴 有邊個想著公屋I9Suo*z,cG
感激? 如果公屋都冇得住 呢個地方就唔係香港 (Rp)A3x;\2PL(O;R Q
我亦唔會住係香港囉
我都有為社會勞動嫁 Q1)香港居住公屋的人口比例全世界最高, 住公屋的你內心會不會感激政府, 納稅人用血汗錢, 或富商如李嘉誠和何鴻燊等人多年來為你和家人提供了優質的住屋和醫療服務設施? rKu_:v:s dr
不會,因為本身個政府有好多制度上偏幫d 大財團...有錢既可以越有錢...越貧既可以越貧,基本上佢地有今日...都應該要多謝返香港市民
Q2)香港政府長遠應不應該繼續用納稅人的錢補貼公屋居民生活,設施和昂貴的醫療服務?
9VW$J]+U
如果有其他制度上既幫助可以不用...公平競爭法,最低工資,地產禁止炒買,制定合理租金,or 樓價.最緊要係普選...`6y:`;M8AS A[
咁未可以羅...但係我覺得比d 有錢佬選...佢地令願繼續補貼....
Q3)你如何看待許多巴基斯坦和大陸新移民每月領取香港綜援金和優質住屋生活?
咁都叫優質既生活....拍曬手....比你...
我覺得個資格定左...係有問題既可以改...但係一合資格羅既...去羅.....咁有咩問題?
Q4)有人說: '濫用公屋問題非常之嚴重',你有何見解?
如果真係濫用...應該係制定合資格上既問題ja....咁未問問香港市民意見改改佢羅...
Q5)你如何看待以下的名言:
不要問國家(政府)為你們做些什麼;要問你們能為國家做些什麼 - 甘迺迪總統 (1961/01/20 華盛頓-白宮) y;Y:{5Yh_C5] {Ms
我只可以講...個度係美國.....lee 度係香港....重有個時係1961年....依ga 係2008年...
雖然我係認同lee 句說話...但係....係在一個真係負責任既政府羅....5n(F-]*WO+y U'C]
連明知有毒既野都重比佢地入港...明知有好多市民做緊野都在貧窮線之中...重可以幾十萬請政治助理....t*Q2v6Unbr
一個咁既政府....點叫市民盡責任... X)Bl;E$p"|E\u
香港既地產...房屋,租or 買賣既價錢比起好多國家真係高好多....|(Q@/T;de)S
我都真係唔係好明點解羅....一個地產經紀講下野睇下樓高收入個期可以有幾十萬一個月我又真係唔係好知點解羅...
人地一d 工人由朝做到晚都唔知有無幾百蚊一日...我都唔知叫公唔公平........羅...
我本人對所謂既香港現在行緊既資本主義...係極度反感羅/....\ [quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2008-10-12 04:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2894259&ptid=192179][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]Ji+IWE%``
Q1)香港居住公屋的人口比例全世界最高, 住公屋的你內心會不會感激政府, 納稅人用血汗錢, 或富商如李嘉誠和何鴻燊等人多年來為你和家人提供了優質的住屋和醫療服務設施? :secret: -zLR1} \.vI-j%A9h
新加坡9成人住公屋, 幾時輪到香港 ... [/quote]r}6N'| ~;Q&A`;C0U|
:}7Y f9z)[&J8}
超認同...中曬....我想講既野 在[u]香港[/u]1/3人住公屋,1/6人住居屋,等於一半人住上了政府樓, 這是[u][b]高地價政策[/b][/u]的結果 :photo:'b?o9nR&ygp(s
Nw;NG;dJ{Qr
[quote]明知有好多市民做緊野都在貧窮線之中...重可以幾十萬請政治助理....
一個咁既政府....點叫市民盡責任...m YVWS
香港既地產...房屋,租or 買賣既價錢比起好多國家真係高好多...
我都真係唔係好明點解羅....一個地產經紀講下野睇下樓高收入個期可以有幾十萬一個月我又真係唔係好知點解羅...
人地一d 工人由朝做到晚都唔知有無幾百蚊一日...我都唔知叫公唔公平........羅...ZB.x&A{c
我本人對所謂既香港現在行緊既資本主義...係極度反感羅/....\[/quote]
aWYW;U8LI
[color=Blue][size=3][u]美利堅合眾國[/u], [u]大英聯合王國[/u] 都是民主政體, 根本上[b]人人平等[/b], 每人手上都有一張選票去挑選自己區域的領導者, 為自己爭取更多的利益, 人人地位相等, 比[b]共產主義[/b]更公平. :) %W*x'v8l'}
N\8k4vM1I*{(D
[u]香港, [/u]甚至[u]中國大陸[/u]不是行民主制度, 不是人人平等, 僅僅一部分人有權力和財富, 比落後的[u]共產制[/u]甚至[u]奴隸制[/u], 已經較好, 誰叫你是[u]中國[/u]人? 條命無白種洋人那麼寶貴.:hitwall: [/size][/color]F3C |Pi+y[email protected]
C7l e,I{u^+~5wE
[[i] 本帖最後由 bwk0317 於 2008-10-12 10:09 PM 編輯 [/i]] 我覺得香港樓價實在太高
人工有三萬又如何 1]Ft#V2\:S3d c"e
港島區供樓都供到我發神經.........李生應該感覺我:yy34: 不是我買你啲樓你會發逹u9uiN6|,C(@)T
人生真係無晒自由 女朋友又成日埋怨唔一同去旅行 RgR;V@(H/W
爸媽退休了 養他們是應該的 我從沒埋怨
我到今時今日這一刻仲未為將來結婚儲錢
我將來點結婚生育呀...............:yy27: 退休更不用談2H5N%o#D2j:W{3}
4X vQ7U:J&z
[[i] 本帖最後由 benny1219 於 2008-10-12 09:50 PM 編輯 [/i]] [quote]原帖由 [i]bwk0317[/i] 於 2008-10-12 02:17 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2894168&ptid=192179][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
純粹調查: w_E,Q[ `
Q1)香港居住公屋的人口比例全世界最高, 住公屋的你內心會不會感激政府, 納稅人用血汗錢, 或富商如李嘉誠和何鴻燊等人多年來為你和家人提供了優質的住屋和醫療服務設施? :secret:
Q2)香港政府長遠應不 ... [/quote]
Ui!`P?
回你Q1及Q5,先聲明,我不是住在公屋。
b&{2IF"pM[
Q1) 點解住公屋就要多謝就要李嘉誠和何鴻燊等人?8}N8A w Ug
咁,李嘉誠和何鴻燊等又有無多謝d幫左佢買左貴樓的業主呢?8oVg y{0C*Z
港島公屋居民俾貴電費港燈,有時去PK超市買貴野,李嘉誠從未打電話來多謝佢地,
李生賺了錢,然後長實和黃交稅俾政府,即是說所以幫襯過李生的人都間接俾左稅政府,
條數你識計吧?5C#FV-W7fR q6_
Q5)這句名言只有民選國家的領袖才有權講,V N]h8dzo
難道一個北韓人快餓死,聲討金正日,Q#S i.w TtA+p
金正日話:「你問國家有咩貢獻前先問你自己貢獻左咩啦!」.?KEZm+w
你話搞笑嗎?
判斷公屋合唔合理前,你去翻查香港歷史睇睇點解會有公屋, t _oC|(mM)Jq9[
及公屋政策對香港多年發展的貢獻吧。
小學生書籍已有記載,唔會有你睇唔明的深字,合符晒你知識水平。 [quote]原帖由 [i]andyho[/i] 於 2008-10-14 11:26 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2896869&ptid=192179][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
zQ9UP,_u*yg LSC/D
回你Q1及Q5,先聲明,我不是住在公屋。y \X+h:b8G!_W9}YW
Q1) 點解住公屋就要多謝就要李嘉誠和何鴻燊等人?Y*O BD1P5vC(r p]$f
咁,李嘉誠和何鴻燊等又有無多謝d幫左佢買左貴樓的業主呢?0C ^*L!I5P
港島公屋居民俾貴電費港燈,有時去PK超市買貴野,李嘉誠從未打電話來多謝佢 ... [/quote]
小小離題了 [color=#0000ff]Q1)香港居住公屋的人口比例全世界最高, 住公屋的你內心會不會感激政府, 納稅人用血汗錢, 或富商如李嘉誠和何鴻燊等人多年來為你和家人提供了優質的住屋和醫療服務設施? :secret:
[/color][color=red]新加坡9成人住公屋, 幾時輪到香港? 唔該查清楚先問問題, 唔好蹹得就蹹!!! 香港地產係最搵笨, 應該問何鴻燊同李嘉誠有冇感激香港人?[/color]
:agree: 人地$1000唔洗有過千尺公屋(9幾年個陣過過去),hk私樓全球最貴甘濟,東京紐約刀只係地區性,住5起刀可以去其他偏僻地區住,hk有咩
[color=#0000ff][/color]6t8W/s(Z&^$J]aK
[color=#0000ff]Q2)香港政府長遠應不應該繼續用納稅人的錢補貼公屋居民生活,設施和昂貴的醫療服務?
[color=red]一個負責任的政府, 係要照顧弱勢社群, 除非香港如中東地區般有石油, 人人不愁衣食, 否則政府應該繼續。[/color]
[/color][color=black]好丫,hk冇公屋,9成人訓街,我刀想知會5會暴動羅[/color]
[color=#0000ff][color=black][color=#ff0000][color=black]9哥指中東地區般有石油, 人人不愁衣食, 我想再更正添,人地政府仲好福利,個度肯定冇公屋添,阿聯油個d,你個仔一出世就比幅地同錢你起樓,比福利:yy10:[/color] ,g.m9RQ x5@^m
[/color][/color]Q3)你如何看待許多巴基斯坦和大陸新移民每月領取香港綜援金和優質住屋生活?
[color=red]中國人移民到美加拿的福利仲多呀, 住公屋都叫優質住屋生活? 咁祝你幾代都住公屋。[/color]
[/color][size=7][color=black]甘我就覺搵hk人笨,但d9官5做野有乜計[/color][/size]y;^ qe#Qqm
[size=7][color=black]9哥指移民到美加的福利,首先移民美加就冇大陸移民落里甘易,移民到過去刀起碼5會好似巴基斯坦和大陸新移民不停領取綜援金同住公屋羅,仲有好多地方刀對公民有根本性分別(如有一等,二等公民,福利刀差一截),5同hk,從冇對hk有貢獻同對hk有貢獻既福利刀一樣,[/color][color=red]我會贊成取消新移民綜援金,將d錢比d有係hk辛苦過既老人,改善佢地既生活羅[/color][/size]
[size=7][color=black]至於公屋優5優質,真係睇你幾時開始住,同住咩位,新樓個d住到高層咪發羅,2000幾蚊有間房有海景,係住低層pk者,[/color][color=red]錢就一樣比甘多,但就差天共地[/color][/size]
[color=#0000ff] I\lK&X9eFQ'V
Q4)有人說: '濫用公屋問題非常之嚴重',你有何見解?
[color=red]有同感, 但政府應該嚴加查核, 避免濫用惡化。[/color]QdG|s;Jq&K$n
[color=black]我刀贊同[/color]
R!x%I.Q0W.C"A
Q5)你如何看待以下的名言:
不要問國家(政府)為你們做些什麼;要問你們能為國家做些什麼 - 甘迺迪總統 (1961/01/20 華盛頓-白宮)
[/color][color=red]你又點睇以下名言: 「是人民在養著你們(幹部), 你們看著辦!!!」- 溫家寶總理 (2008/07 四川泯川)[/color]+|0mi)w)\&W-XPW\*IP
:yy02: 絕對(對聯個對)
s SHQ2O+S'[
[[i] 本帖最後由 mnbvc 於 2008-10-14 03:43 PM 編輯 [/i]] 坦白講6`!f} I cm*i
小弟都係住公屋gX#p4c.?(Z N!t
家有但居住面積[color=red]4個人只有24.5平方米[/color]
[color=black]想申請調遷又話[/color][color=red]人均面積多過5.5平方米[/color]
[color=black]早年剛出身做事[/color]'{:u\cD!pXt&i
本身屋企唔係有錢
係,租金方面真係唔貴^6~#ga\i/C ^
不過做左幾年工全屋人都出左黎搵食wOFKGa(D
錢唔會有幾多剩之餘
又到房屋署個"入息審查"超額要比雙倍/市值租金
小弟父母收入唔多
養大子女已經冇咩錢剩