娛樂滿紛 26FUN's Archiver

費事高 發表於 2008-10-15 06:44 PM

屯門區的朋友請幫忙

其他知道的朋友,也請幫個小忙:D 請問圖中的地方,是在屯門那裡呢?可否詳細一點:_Dxb(L}

!oz lAv;n 如輕鐵該在那個站下車,這處叫甚麼名稱?附近有沒有商場?!f)R`x,Dny;{U4J

7P2N:c0W6s'K MT(ZM 多謝幫忙:D

hoyiu 發表於 2008-10-15 06:50 PM

:yy03:    輕鐵   屯門泳池  站下車    507  614  614p  可到達     這裏在豐景園   海典軒  隔離一條馬路 (海皇路)   九龍可乘 60x  66  60m 到達  不過就要行幾步路[url=http://www.centamap.com/gc/centamaplocation.aspx?x=815033&y=827021&sx=815033.44728&sy=827021.8277&z=4&lg=b5]http://www.centamap.com/gc/centamaplocation.aspx?x=815033&y=827021&sx=815033.44728&sy=827021.8277&z=4&lg=b5[/url]iJ u4K(h
M1[ w*U(Q.x+T)L
[[i] 本帖最後由 hoyiu 於 2008-10-15 07:00 PM 編輯 [/i]]

5kownwor 發表於 2008-10-15 06:53 PM

屯門泳池站,  果個巴士廠係晌泳池側邊, 你可以晌泳池站落車, 附近好似無, 不過鋪頭就有廿幾間
0\%M#C AC0W 有間酒樓, 有ok,有惠康, 有幾間餐廳, 果度附近無咩野賣~ 希望幫到你:yy14:

edgarw 發表於 2008-10-15 06:58 PM

豐景園或屯門泳池的輕鐵站下車,豐景園有個商場。

5kownwor 發表於 2008-10-15 07:18 PM

豐景園有商場= = 果個咁都叫商場, 唔係掛...:yy13:

費事高 發表於 2008-10-15 07:22 PM

多謝各位幫忙:clap: 聽到你地呢一句:【果個咁都叫商場, 唔係掛】我就放心,應該係呢度喇,我以前去過,我都覺得呢個商場...唔似商場:win: i[6j2WRE

.[\\-eS8q e%ohY 多謝大家:P

YUEN_LOUIS 發表於 2008-10-15 07:26 PM

[quote]原帖由 [i]費事高[/i] 於 2008-10-15 07:22 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2898606&ptid=192359][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]y2@!Nv+aVq'Wo3f[~\
多謝各位幫忙:clap: 聽到你地呢一句:【果個咁都叫商場, 唔係掛】我就放心,應該係呢度喇,我以前去過,我都覺得呢個商場...唔似商場:win: L+~M$p A$MZ7x[gh?

m;eX:y V 多謝大家:P [/quote]M8[H/ecI!K[g%?#w1i
/My`Y A^4\(]
放心啦~去到屯門泳池(輕鐵站)你就一定見到! ]6mEs_#mv[
u$T V}yz0T1H?|
你去影巴士呀???:confused:

費事高 發表於 2008-10-15 07:28 PM

[quote]原帖由 [i]YUEN_LOUIS[/i] 於 2008-10-15 07:26 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2898613&ptid=192359][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]#I@)pko#A

[dr\W2o#T~
"?V_6p K\aE 放心啦~去到屯門泳池(輕鐵站)你就一定見到!9O pF%n(o,v I/j
VR6` E,Dq
你去影巴士呀???:confused: [/quote]
9om/e9II{`Dg mx
3VH _@K$Q6[Q 我幫人問,我以前同佢地去過,但我又忘記了在何處:redface:

edgarw 發表於 2008-10-15 09:38 PM

[quote]原帖由 [i]5kownwor[/i] 於 2008-10-15 07:18 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2898603&ptid=192359][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]w MkR|H `qm-j
豐景園有商場= = 果個咁都叫商場, 唔係掛...:yy13: [/quote]6k-eQw+n
z"vB.c x?L vwY
哈哈!我諗起都忍唔住笑

費事高 發表於 2008-10-15 10:47 PM

[quote]原帖由 [i]edgarw[/i] 於 2008-10-15 09:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2898705&ptid=192359][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
h],p@ jv
gi*p{Q] |m"S g] t3v5y/X\7jSda
哈哈!我諗起都忍唔住笑 [/quote]q*f?xH:A1Qr$d

(?8A E7\w 哈...我都係靠記得呢一點,我先識問人地,我幾驚你地話個商場好大好正呀:P

pedestrian 發表於 2008-10-20 01:22 AM

個商場﹖算吧!o個度屯門泳池站比較近;SG.u8f(h&N9QF
講開,除o左九巴,o個度仲有城巴,'Iy|a q"?p
不過位置比較入

qq100 發表於 2008-12-14 07:24 AM

屯門泳池站.......

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.