娛樂滿紛 26FUN's Archiver

DB-Bahn 發表於 2008-10-17 05:00 PM

有 62 年歷史既泰林全線結業清盤

[url=http://www.appleactionews.com/site/art_main.cfm?iss_id=20081017&sec_id=6996647&art_id=11733328]http://www.appleactionews.com/site/art_main.cfm?iss_id=20081017&sec_id=6996647&art_id=11733328[/url])C!L&D C~!v%o2s.PA
4t%WW5{}"j}j`
原名....泰林無線電器行..
1uN(G b5K/gX 早期係賣收音機.
5SWj7b2z"Nt 代理sony電器...5C MX&jp8M7x

,z7D{Ua
4xB8M$pNiG5N^b R*yw"B\K"y?_'@
唔知有冇大平賣?:yy04:RWr0k$ED$l7D;d
6pw._3j)Q1t
[[i] 本帖最後由 DB-Bahn 於 2008-10-17 05:02 PM 編輯 [/i]]

費事高 發表於 2008-10-17 05:18 PM

幾時輪到百佳、長江...呢類公司幾時可以結業呢:fight: 連佢地都結業,咁就即係代表世界末日:P

tam040046890 發表於 2008-10-17 05:55 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

birdlee7 發表於 2008-10-17 06:07 PM

賣非佛 :yy05:

戰虎 發表於 2008-10-17 07:35 PM

嘩,物甘大鑊:eek: :eek: :eek:

勇勇勇 發表於 2008-10-17 07:38 PM

真恐怖.......泰林咁老屎忽都要關門大吉:yy33: :yy33:

infjlam 發表於 2008-10-18 12:32 AM

[quote]原帖由 [i]勇勇勇[/i] 於 2008-10-17 07:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2900722&ptid=192478][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]2_'B9iZm(YL`6u
真恐怖.......泰林咁老屎忽都要關門大吉:yy33: :yy33: [/quote]
@*__)li8M~
C+mYSq 所有零售業o既舖租,呢幾年係升到你唔信,賺埋未必夠俾租,
D0].F'E&k oH(j 老實講就算冇金融海嘯,都好難經營:crybye:

wind69 發表於 2008-10-19 01:55 AM

唉!個個都靠借錢化粧黎做靚條數,
5pv$o(s%} h&BCS 有淨就搵明星賣下電視廣告P8EIg-h|9[$F?
首富個仔做野咁進取
g9Wf| [ 我成屋都用緊佢地ge服務,
X&v9pJ9u 老老實實,我真係有d擔心囉

infjlam 發表於 2008-10-19 07:27 PM

[quote]原帖由 [i]wind69[/i] 於 2008-10-19 01:55 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2903370&ptid=192478][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
q:RijM@ 唉!個個都靠借錢化粧黎做靚條數,
1}*`]6m;m'h#P 有淨就搵明星賣下電視廣告G|"c&Vfn)K
首富個仔做野咁進取
]z gS&B1s 我成屋都用緊佢地ge服務,.B9Dg3yJ&txY
老老實實,我真係有d擔心囉 [/quote] ?9o h)Yp4d5qb6m\
F-l'Yjk1V%ll D
依家好多大商家經營手法都係咁,
/y@ }7znAf 冇錯係好多泡沫,市場好唔健康,[y/~J,GYyAv9K
大公司食細公司,玩壟斷,獨霸市場,
2v;m+taF*G 等再冇競爭者威脅後,再加價宰割消費者:crybye:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.