有 62 年歷史既泰林全線結業清盤
[url=http://www.appleactionews.com/site/art_main.cfm?iss_id=20081017&sec_id=6996647&art_id=11733328]http://www.appleactionews.com/site/art_main.cfm?iss_id=20081017&sec_id=6996647&art_id=11733328[/url])C!L&D C~!v%o2s.PA4t%WW5{}"j}j`
原名....泰林無線電器行..
早期係賣收音機.
代理sony電器...5CMX&jp8M7x
R*yw"B\K"y?_'@
唔知有冇大平賣?:yy04:RWr0k$ED$l7D;d
6pw._3j)Q1t
[[i] 本帖最後由 DB-Bahn 於 2008-10-17 05:02 PM 編輯 [/i]] 幾時輪到百佳、長江...呢類公司幾時可以結業呢:fight: 連佢地都結業,咁就即係代表世界末日:P **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 賣非佛 :yy05: 嘩,物甘大鑊:eek: :eek: :eek: 真恐怖.......泰林咁老屎忽都要關門大吉:yy33: :yy33: [quote]原帖由 [i]勇勇勇[/i] 於 2008-10-17 07:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2900722&ptid=192478][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]2_'B9iZm(YL`6u
真恐怖.......泰林咁老屎忽都要關門大吉:yy33: :yy33: [/quote]
所有零售業o既舖租,呢幾年係升到你唔信,賺埋未必夠俾租,
老實講就算冇金融海嘯,都好難經營:crybye: 唉!個個都靠借錢化粧黎做靚條數,
有淨就搵明星賣下電視廣告P8EIg-h|9[$F?
首富個仔做野咁進取
我成屋都用緊佢地ge服務,
老老實實,我真係有d擔心囉 [quote]原帖由 [i]wind69[/i] 於 2008-10-19 01:55 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2903370&ptid=192478][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
唉!個個都靠借錢化粧黎做靚條數,
有淨就搵明星賣下電視廣告G|"c&Vfn)K
首富個仔做野咁進取
我成屋都用緊佢地ge服務,.B9Dg3yJ&txY
老老實實,我真係有d擔心囉 [/quote]?9oh)Yp4d5qb6m\
F-l'Yjk1V%l lD
依家好多大商家經營手法都係咁,
冇錯係好多泡沫,市場好唔健康,[y/~J,GYyAv9K
大公司食細公司,玩壟斷,獨霸市場,
等再冇競爭者威脅後,再加價宰割消費者:crybye:
頁:
[1]