娛樂滿紛 26FUN's Archiver

費事高 發表於 2008-10-21 08:05 PM

麗城花園

請問荃灣麗城花園有幾多期?大家相距又遠唔遠呢? {E"Lo iO(J
1a4t*yRAf0h
即係第一期與第二期....相距遠唔遠?
7q&iA"h%k 7p(U} C4O]L%~
唔該各位

小小康 發表於 2008-10-21 08:13 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

費事高 發表於 2008-10-21 08:20 PM

[quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2008-10-21 08:13 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2906361&ptid=192693][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] |Ba4a.o.g&B2\#F]

E {v(nn kg I.p!tm X:{Y o
麗城分三期,
AYbDDlm m%RB!S 一期同三期相距最近
(T\%|liWa!h$D_v 一期同二期相距最遠,不過都是一、兩分鐘步行路程啫 [/quote]
b1a,x!a)@R({#k
$v,J}7qq9Y/@r/n+E 唔該晒你呀:agree:

小小康 發表於 2008-10-21 09:04 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

費事高 發表於 2008-10-22 02:01 AM

[quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2008-10-21 09:04 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2906536&ptid=192693][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
F`x9`T;H_ 5IX Rk5|qa&v

1o~,HpyR/jhOX6S Kyr :) 有咩想知,可以再問:P [/quote]
qDg)Q/]E C5g*g:D/R2_C,y&g
我又有野想問:D 我有一個朋友係坐輪椅,如果坐西鐵到荃灣站,再推去"荃灣廣場"百老匯戲院睇戲,又算唔算太過遠呢?:(即大霸街)、香島中學!

費事高 發表於 2008-10-22 02:03 AM

小康康)))))))))))))

d228216 發表於 2008-10-22 02:19 AM

西鐵到荃灣站去"荃灣廣場"百老匯戲院睇戲,有捷徑, 由西鐵站側, 巴士站邊出, 經荃灣路穚底, 祈德村停車場入口, 過馬路入對面吉之島, 經商場到百老匯, 行程5分鐘以下, 路面尚可.
8I}'ncF;_B:Q .p6AG'Pw

b'P s:d.@ [img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1303129&checkid=a07d6&nothumb=yes[/img]

費事高 發表於 2008-10-22 02:39 AM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2008-10-22 02:19 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2907108&ptid=192693][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
9I9KUJ2?"_Fm2} 西鐵到荃灣站去"荃灣廣場"百老匯戲院睇戲,有捷徑, 由西鐵站側, 巴士站邊出, 經荃灣路穚底, 祈德村停車場入口, 過馬路入對面吉之島, 經商場到百老匯, 行程5分鐘以下, 路面尚可.,]Bq*t0C'x${

.u8} \x,Q+XA
f|S$m6@`L'` [url=http://www.26fun.com/bbs/attachmen]http://www.26fun.com/bbs/attachmen[/url] ... [/quote]
2m5mrP od(v.C{
8z3Z |3RJ^ 唔該晒你呀:clap: 呢到全部師兄都好好人:agree:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.