娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bwk0317 發表於 2008-10-22 12:21 AM

中信泰富勁蝕155億,政府應借機買番兩條隧道

[size=4][color=navy]香港政府應該醒D,襯幾打落水狗,
Yu%{0|F&PJ&{ 大力向 [u]中信泰富[/u] (東/西 隧 收租佬) 鋤價平D買番兩條隧道 ,6Y9j+g?s
減隧道費益吓市民,疏道塞車![/color][/size] :help:

darrens 發表於 2008-10-22 12:33 AM

[quote]原帖由 [i]bwk0317[/i] 於 2008-10-22 12:21 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2906914&ptid=192725][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]"]^8x6O%vo)X
香港政府應該醒D,襯幾打落水狗,hvL)o/J9q)T-Z| k)A
大力向 中信泰富 (東/西 隧 收租佬) 鋤價平D買番兩條隧道 ,Z2^0r#M l&IO
減隧道費益吓市民,疏道塞車! :help: [/quote]%m[(ZL3Z&D9]#h
#kcO1C"rC!`
都好wor :yy02: :yy02: :yy02: :yy02:

打狗棒 發表於 2008-10-22 12:41 AM

[quote]原帖由 [i]bwk0317[/i] 於 2008-10-22 12:21 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2906914&ptid=192725][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] y4R9ev0s!gC
香港政府應該醒D,襯幾打落水狗,E1kU*z3a4xV:U
大力向 中信泰富 (東/西 隧 收租佬) 鋤價平D買番兩條隧道 ,s&Fs-ys;S5f v*h
減隧道費益吓市民,疏道塞車! :help: [/quote]6iRG:bklM
終於有一樣和你同一觀點:redface: , 中信泰富一向沒有負社會責任, 任由三條隧道流量嚴重失衡, 之前曾與之磋商回購兩條隧道的可能性, 但在營利包底的荒謬政策下, 中信睬你都傻; 今次政府應襯佢病, 攞佢命, 收回兩隧的經營權, 疏導擠塞的交通狀況。:gun:

alienck 發表於 2008-10-22 01:34 AM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2008-10-22 12:41 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2906967&ptid=192725][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]0]r kpj0LMn$_
6c9Sgv7bDI|HF[
終於有一樣和你同一觀點:redface: , 中信泰富一向沒有負社會責任, 任由三條隧道流量嚴重失衡, 之前曾與之磋商回購兩條隧道的可能性, 但在營利包底的荒謬政策下, 中信睬你都傻; 今次政府應襯佢病, 攞佢命, 收回兩隧 ... [/quote]
.s0pi.pX_P3A A
fuJF z[)w(V 早就應該收回兩隧營運權啦o q:y\8I ImuH
不過收回之後個人認為要成立一法定機構管理
f |Cg8U o@ e0w 而唔好成立私營公司運作
-k-k0P.or 因為香港市民已經中左一次招
@9h-g \6f 唔想再有一間"領匯"

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.