娛樂滿紛 26FUN's Archiver

費事高 發表於 2008-10-23 05:48 AM

救命呀))))))))呢個係咩音樂?

[url=http://www.sendspace.com/file/0yybw4]http://www.sendspace.com/file/0yybw4[/url]
}5{V"h {Ila SF'T5g-`;y;vo0|
各位大大,我自錄了幾秒鐘,應該可以好快就下載完聽到,請幫個忙,
3o1~nf4_L ti
-X$B8gi|JjRb6E 呢首係咩音樂?莫扎特定係貝多芬,首歌名叫咩名:giveup:

費事高 發表於 2008-10-23 06:14 AM

無人幫天:(

infjlam 發表於 2008-10-23 07:10 AM

[url=http://hk.youtube.com/watch?v=4HsWWCf7eQU]http://hk.youtube.com/watch?v=4HsWWCf7eQU[/url].bm^2i-FjB(DX
yT0M6w}5X `c
:yy03:
X8D*ZK3m6Y C8HO
}4P8^_S0b h [url=http://www3.ouk.edu.tw/wester/composer/mid...en/BE-ELISE.MID]http://www3.ouk.edu.tw/wester/composer/mid...en/BE-ELISE.MID[/url]
1p`!Ec-gH8T O}a0~&^yqDo
kON%~O0f
貝多芬的【給愛麗絲】:yy06::^$C*lc(Q,DUh?Sj
2b+A'bEH%d)y
[[i] 本帖最後由 infjlam 於 2008-10-23 07:14 AM 編輯 [/i]]

wind69 發表於 2008-10-23 07:14 AM

貝多芬  給愛麗C
8Eo'}5yxE6k$^m
Uys0Wr
p9S$wX2C;voW2Uk ,}`by+DA e2z*la4k

d!N6[z`'TZF o
$h"v#\6A(p]kT
o#aH$f#l4\]
MVu"t%r6hX h Nm b-`0\P0ka I EL

]#K7Q L!Yr)Z.q(L 救護員上

費事高 發表於 2008-10-23 02:53 PM

首歌(音樂)個故事係講咩架呢?

費事高 發表於 2008-10-23 02:55 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2008-10-23 07:10 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2908420&ptid=192779][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]E*uSd0Ue
[url=http://hk.youtube.com/watch?v=4HsWWCf7eQU]http://hk.youtube.com/watch?v=4HsWWCf7eQU[/url]
n;tH1A"?`
x'b?"XqYC2I :yy03:zB4dP n-a*f

RWv&{V1R4bQ0} [url=http://www3.ouk.edu.tw/wester/composer/mid...en/BE-ELISE.MID]http://www3.ouk.edu.tw/wester/composer/mid...en/BE-ELISE.MID[/url]
q} UL+m1^6R
&@,]%` y j9R
/c+DK$a4H spD 貝多芬的【給愛麗絲】:yy06: [/quote],N}:H/{+^l8^(Ni7[c*m

:@4A ?4u:[1_8b 醫神呢首我識呀,我意思係貝心芬個首音樂,個故事係講乜野:confused:

wind69 發表於 2008-10-25 01:12 AM

[quote]原帖由 [i]費事高[/i] 於 2008-10-23 02:55 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2908654&ptid=192779][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
k1gQGk%|L&n(e
X'QB1c%E u(NVL
醫神呢首我識呀,我意思係貝心芬個首音樂,個故事係講乜野:confused: [/quote]
+fw+X Be7H(E{X
+L5p*K$RnOM.d 下﹖音樂奧妙之處就係唔同人可以聽出唔同ge故事嘛:haha: 'tmi V'Z[

L Xg4B ?CL3l 不過如果你話背景呢.... gpF)Zhn1M)G/O
我淨係知呢首曲原本係無名ge,"給愛麗C"  呢個名都係後人改ge。ML7[6YlDOc

K~-L@;aD^e 你不如去試下去咩yahoo 知識度查下啦!

mnbvc 發表於 2008-10-25 02:22 AM

[quote]原帖由 [i]wind69[/i] 於 2008-10-23 07:14 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2908421&ptid=192779][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]+Nk RU(U,QC_$|
貝多芬  給愛麗C
;Fj E-JzZ2~N&H+@3aHh
6mNk6T?M C}5jPm
?$w]$U H vm

K#`C!w9Uk8@BBU cL+zg+R$P*L
c:[Q7XH(|(r"j@O
*sGn4Jxy4io E-}

~/oMl1gRv3{ ^^&a8f$C G w
救護員上 [/quote]
3R-Zs+W*@ J4J [img]http://www.26fun.com/bbs/customavatars/803.jpg[/img]咩名:redface: 1QT9o1Q Xv:t
元老

wind69 發表於 2008-10-25 05:39 AM

[quote]原帖由 [i]mnbvc[/i] 於 2008-10-25 02:22 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2911061&ptid=192779][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
W \vEQq6a dB6TP.m.y)n
[img]http://www.26fun.com/bbs/customavatars/803.jpg[/img]咩名:redface:
4q@NiiM Il 元老 [/quote]
x$Y:{*T `/E
;| i{'^5qzL&hO;q 劉妮妮:redface:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.