娛樂滿紛 26FUN's Archiver

e_e 發表於 2008-11-1 12:21 PM

[quote]原帖由 [i]cheery[/i] 於 2008-11-1 09:26 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2921110&ptid=193199][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]2F6hEj [
;M'DF(eu7?K

v6d:yPKO*h 不老不死好慘....:angry:
|\M"A Z*KVy 一個人最痛苦就係冇危機感,當冇危機感文明就會衰落(必定)%i|%r[Z
不死就會令冇人危機感ge元兇 [/quote]講真 , 如果己經係不死 , 仲洗咩有危機感???

打狗棒 發表於 2008-11-1 12:38 PM

[quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2008-11-1 12:21 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2921220&ptid=193199][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
E0Z0N"J7O 講真 , 如果己經係不死 , 仲洗咩有危機感??? [/quote]
Dtz/rn,Q 你都傻傻地, 人除咗生命外, 仲有好多意外, 例如: 投資失誤, 交通意外, 伴侶背離, 生意失敗, 天災人禍.......等, 點解唔使危機感? 就算你有不死身, 但係四肢傷殘, 日日揸兜乞食, 咁請問唔死又有乜用?

kakeidevil 發表於 2008-11-1 12:54 PM

回到過去...

infjlam 發表於 2008-11-1 03:04 PM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2008-11-1 11:51 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2921190&ptid=193199][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]lym/Ly Z#T(t j ^bo
心讀/h0sA L\

|ZJIB&y S6A:{ 可以偷看人家心裡的想法 對拍拖有用 大家都想知另一半想什麼 [/quote]
~ E ZhPj3@
({ h1bVW P"Js]n no no...(O zV(^#}0O4Y
有好多野....真係唔知好過知:(  
Sd^7t3i,p t %\Y4[i\a
知道後可能仲令自己更失望:crybye:

OPrinceO 發表於 2008-11-1 08:05 PM

:yy14: 我好貪心  好多都想要

Rated-R 發表於 2008-11-1 09:04 PM

點石成金(到時週街都系錢,阿巴莫域治都唔夠我玩,金融風暴都冇有怕)

R-Star 發表於 2008-11-1 09:19 PM

雖然唔算超能力, 但想一出世就乜都識(或者好易學識)
%uE'`?K'[ 識晒彈琴, 打鼓, saxophone, 日文, 西班牙文就好

R-Star 發表於 2008-11-1 09:21 PM

[quote]原帖由 [i]心亙[/i] 於 2008-10-30 11:42 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2920193&ptid=193199][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
g,U Ba` 我最想擁有知道人地諗乜的超能力~方便好多~:win: [/quote]IItb$YZ m+K#vi
我就係好多時都知人地諗咩
XA.lh ]f.X 你會覺得超過一半人都有機心/目的, 又有好多人都好假
)MhQ:M5|8x X!x`s!B4Qx
所以話, 知咁多仲乜, 唔係蠢就得

mnbvc 發表於 2008-11-1 09:25 PM

冇所謂[img]http://img153.imageshack.us/img153/9387/cf742eb3xi6.gif[/img]
w)U6s_3l Gu7k 要有能力張能力發揮到最大效用先有意思[img]http://img205.imageshack.us/img205/5976/96f0b971cs5.gif[/img]

mnbvc 發表於 2008-11-1 09:27 PM

[quote]原帖由 [i]R-Star[/i] 於 2008-11-1 09:21 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2921683&ptid=193199][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] jJ4@(q&ue2p/X-M!P
G \v{8|R+c
我就係好多時都知人地諗咩? YQ'e(DQ"s6_5v8[
你會覺得超過一半人都有機心/目的, 又有好多人都好假
l u-w~^DgZz E7Q-gyp"Rfk;V I7Q"o
所以話, 知咁多仲乜, 唔係蠢就得 [/quote]
$E/Y|c'D0{ 心戰專家:yy12:
0J8yX}_y [K'd 原來你甘可怕既:yy31:

R-Star 發表於 2008-11-1 09:47 PM

[quote]原帖由 [i]mnbvc[/i] 於 2008-11-1 09:27 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2921690&ptid=193199][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
2PE6H7w|6M 心戰專家:yy12: p jr4`P.X/hr
原來你甘可怕既:yy31: [/quote]
,A _l0P X(m7t{;qP 但我估唔到一場未踢o既比賽會係咩比數 :yy04:

mnbvc 發表於 2008-11-1 09:51 PM

[quote]原帖由 [i]R-Star[/i] 於 2008-11-1 09:47 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2921703&ptid=193199][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
y grmi.c n\{j ?M,@|/| vq
但我估唔到一場未踢o既比賽會係咩比數 :yy04: [/quote]{8N5W Ec}.OWc ` UDm
好冇用既能力:yy20:

cheery 發表於 2008-11-1 10:54 PM

[quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2008-11-1 12:21 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2921220&ptid=193199][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]Jt#|?2x)QiLw6g;L
講真 , 如果己經係不死 , 仲洗咩有危機感??? [/quote] #g6y/SRz XW)]

~x-~;tt:\H 一個不死ge人俾人打只會痛唔死......:P :P :P

benny1219 發表於 2008-11-1 11:00 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2008-11-1 03:04 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2921447&ptid=193199][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] |%g7StI;Ub`
'AG/L(Rx*_Z1~"DN

i$r9E;yyq;NJ#THH no no...
5J%b(a^7K$K3C6ff 有好多野....真係唔知好過知:(  
#`%{[1R-[a1u
"mn}s|&rLm 知道後可能仲令自己更失望:crybye: [/quote]
l;AF m'o6A 對溝女有幫助
:~P(A#qcV"`?Wf#j$V,W-j 知道佢鐘意乜野 唔鐘意乜野 一清二楚 勝過你到時估下估下  多做多錯 少做更多錯/X]5K)V,K;d)Y

o+}I9~,d'H~"?RB.o 工作方面都有利 知道boss諗乜 避重就輕 適當時候講適當說話

R-Star 發表於 2008-11-1 11:13 PM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2008-11-1 11:00 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2921806&ptid=193199][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
A@v z v |/ji2\D}h )Y ?$z%M"_&T6p
對溝女有幫助#?{_"f `\d!^
知道佢鐘意乜野 唔鐘意乜野 一清二楚 勝過你到時估下估下  多做多錯 少做更多錯0g'q6q%@D J3}q

&_2L|0Xi2g-A.q 工作方面都有利 知道boss諗乜 避重就輕 適當時候講適當說話 ... [/quote]
!JoD:D)k'N ak.Xz 你所講o既係[size=5][color=red][b]觀察力[/b][/color][/size], 唔係超能力

infjlam 發表於 2008-11-2 12:07 AM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2008-11-1 11:00 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2921806&ptid=193199][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
"u"~u-|8G'g9Fl)I,F#_K
hf&N(N6~$G:f#EY 對溝女有幫助
's }qM7Cy M 知道佢鐘意乜野 唔鐘意乜野 一清二楚 勝過你到時估下估下  多做多錯 少做更多錯
M LQ-^5oM&u
M[9o P&lZ&F$g 工作方面都有利 知道boss諗乜 避重就輕 適當時候講適當說話 ... [/quote] kA^/d M8RhH8b

Y2khj*C(wU 知道仲弊 :crybye: 0b8z:Be[r

j?5y O*H m 冇錢冇樣冇身裁冇學問冇口才冇工作能力, pxga7v0|
你縱使有心讀,亦無補於事(因為你好可能缺少以上東西),
0M"B#mY5S8m~ 這可能使你更自卑都未定:dev:

Triangel 發表於 2008-11-2 04:42 AM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2008-11-1 11:51 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2921191&ptid=193199][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url],{Q,@jp!LJ(f,`u

g;@n(|X6`5y 有時識嘢多未必一定係好事, 如所有事情都說得清清楚楚, 就會引起某些既得利益者的妒嫉, 其實並不是現今社會生存之道; 相反, 不分是非黑白, 甘願做當權者的應聲虫的人, 就會受到賞識, 被視為平均社會的一群......... ... [/quote]O'f-Bq9jQ3z#b

syh#]2qd(rIk4f~ 九哥, 你咁都抽我水:angry:

Triangel 發表於 2008-11-2 04:50 AM

[quote]原帖由 [i]Rated-R[/i] 於 2008-11-1 09:04 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2921671&ptid=193199][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
n`)Pp5?;b 點石成金(到時週街都系錢,阿巴莫域治都唔夠我玩,金融風暴都冇有怕) [/quote]
@q xN IE;};D&O:~7S 0kZs.Th,q)TzZ
點石成金? :redface:   
O'Lf+Oq%xZ` 如果用點石去解決全球金融風暴, 石頭短決後仲可以點乜

ktwu2007 發表於 2008-11-2 05:48 AM

[quote]原帖由 [i]Triangel[/i] 於 2008-11-2 04:50 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2922434&ptid=193199][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]點石成金? :redface:   如果用點石去解決全球金融風暴, 石頭短決後仲可以點乜 [/quote]
Rjv4L.w WM,V3K? 唔會短決, 只會貶值:noway:

Triangel 發表於 2008-11-2 12:06 PM

[quote]原帖由 [i]ktwu2007[/i] 於 2008-11-2 05:48 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2922444&ptid=193199][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
!Q(f*{ T'l1iw:Q 7]KK2w&~Uj@y
唔會短決, 只會貶值:noway: [/quote]8q5sja0T#B2]
!W~2YFSv%R
石頭也貶值:confused:

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.