娛樂滿紛 26FUN's Archiver

maksim2046 發表於 2008-11-5 05:29 PM

Poly既中hkcc (asso) 簡直係垃圾

Poly既中hkcc簡直係垃圾!!!!!!!!!!!!!!!!
m^ _[\[v"}
)QB1S@ Y{ 上lecture個個啊sir都勁廢, 又冇heart, 是但講下就算... 特別係account econ呢d可以係AL讀過既科目, 佢地就更加離譜, ''得ga la你地係中學讀過ga la呢d唔洗讀咁明ga la, 返去備下課就得la" 大佬我al冇讀過咁點呀??????
+t!^8Og4_C
E y&A0J(A(l I:PH 上finance個死肥仔, 1個hour既turtorial佢30分鐘去左講電話, 佢抄股票!!!! 次次一上堂就話 "好, 你地做計住先" 之後就離開左間room去講電話.. 最後就走返泥, project d model answer, 對下就算. 大佬呀, 呢d野我係屋企做就得la洗你上堂做呀!!!!!!!
f,];^`Y [^;f1v;L:`(x~l3R
唔夠attendance唔緊要你最後同講幾句就冇事, 好多lecture同turtor都係咁.. 簡直係白痴!!!!!
BSQ!T!^
2R~ePr-fQ*C&f#Q 功課唔到考mid-term都唔會俾你, 改就勁那西, 是但俾個grade你就算.. 錯係邊呢? 自己諗..."有model answer你唔識睇咩? 咁你讀u點算呀??"..... project 5個人做3個唔做野, 一係就俾d勁cheap既野你, "你唔改咪就咁交囉!".. 同啊sir反映佢又話一個project梗有人唔做野ga la, 你咪幫下手囉 project佔好多分ga, 你點都要做好佢呀"...x佢呀, 最後我一個人做哂全個project!!!!!!!!!!!!!!!!!!!9C;@X"~5|!I!y

%o/uwDr assignment又話唔可以抄, 個個抄足!!!!!!! 你同果d人反映佢又話 "咁d問題係一樣, 有類似既答法好正常姐" 我話" 係, 完全一模一樣喎?" "咁你洗唔洗我幾百人都check哂丫??? "
6I0u)Ik~-pm2?-|.p9h Oz3Q'tw:]
所謂既mid-term係mult, i如果你知咩係lecture就知d位好close, 又冇咩access, 原本應該一人一份唔同既paper, 點知好多人都囉一樣既paper, 一齊做!! 再唔係就最尾改做paper名, 抄足旁邊個!!!!!!! d miss啊sir簡直係白痴到爆!!!!!!!!!!!!!!!!!
]M*F5xx?.~ v;i
lZ4ry } hkcc又話8成人讀反本地大學, 係呀 , top-up丫嗎, d stat完全係佢吹出泥既!!!!  呢d又唔見poly講出泥!!!!!!!!!!!!~)R'T)v5LEM v6]

}"C'U,o'H+m2XlK 有人讀完business (year2)去左跟車, 有d做sales, hsbc話你asso咋喎除左clerk同customer service officer你想做咩???Chc7A!g I
去左渣打interview, 個人話"你asso最多由clerk做好d" 下咁我洗咩讀唔asso丫??

chong2002 發表於 2008-11-5 05:52 PM

依個係事實係現實
,k _]3^hSN!NM 從無人話hkcc 係勁野正野
k~#g9A#j:k2CC:I d e 但你要靠佢入大學
-t{9a(@[G X4xZ
,| k'BG+i(F0w qi-bp 上堂果part 呀sir真係無咩用,靠自己
b'V(g`[2A/P | | 做proj 果part, 我諗係你唔識去揀人黎group...
y2RrH/]1V_-Jn
5v4CY wvm'E+z 所謂既mid-term係mult, i如果你知咩係lecture就知d位好close, 又冇咩access, 原本應該一人一份唔同既paper, 點知好多人都囉一樣既paper, 一齊做!! 再唔係就最尾改做paper名, 抄足旁邊個!!!!!!! d miss啊sir簡直係白痴到爆!!!!!!!!!!!!!!!!!A-K[7HDl
依樣我真係唔知你地,因為d卷唔同colour一齊做實知既
W*m)TX1q
"|)HpCKm#} S_ 9t5[u j8D^8~
ps:讀hkcc 有你好處?遲d 你會知,不過人地認唔認又係一樣野:giveup:
:} QU9d6u{A:H4N W*Z|*Z#sxg` ?
[[i] 本帖最後由 chong2002 於 2008-11-5 05:54 PM 編輯 [/i]]

maksim2046 發表於 2008-11-5 06:02 PM

[quote]原帖由 [i]chong2002[/i] 於 2008-11-5 05:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926508&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
[*fc"MH~5qKkQ)F,o 依個係事實係現實
wy.X&a8n"o!~!Y 從無人話hkcc 係勁野正野|-ub8p.J,y
但你要靠佢入大學J~fO5kP

R B*Y8tD$UD 上堂果part 呀sir真係無咩用,靠自己
Q D#ot&m8d 做proj 果part, 我諗係你唔識去揀人黎group...
)Lk&Z~I'Po EG1},B/n*e 8n1h.p5^$|+jP`L
所謂既mid-term係mult, i如果你知咩係lecture就知d位好close, 又冇 ... [/quote]
n.Q3g^@ z,SEhm F c;~B cl
一樣colour又點呀?? 張multi唔係丫嗎!!!!!
PK2y"b,B-b\8k 更何況it 做multi有colour咩?? 得個paper title名唔同+w8s`;A6ZZM$nh

;ub0PS7W&w.Rb 你最尾改左係paper應該係你colour既名就會冇人知!!!!!!
9^*Zg/uO n3p x_OS@$` a
我個group人, 兩個聖士提反一個華仁, 成績幾個d, 有c3e'iT(Tw
請問要點choose?? 一開始個個人都唔識,.表面勁到飛起...又係名校泥...講野有紋有路!!{bRkz6U,mQu

9r'{Wg%?]0_@'E 你year幾?? cgpa幾多???會唔會讀top-up???

hwkeung 發表於 2008-11-5 06:03 PM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2008-11-5 05:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926498&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
9bP9F0CrCrc [color=red]Poly既中hkcc簡直係垃圾[/color]!!!!!!!!!!!!!!!!H d5dI{;]+Q/H
-lT:V}m9a ^
上lecture個個啊sir都勁廢, 又冇heart, 是但講下就算... 特別係account econ呢d可以係AL讀過既科目, 佢地就更加離譜, ''得ga la你地係中學讀過ga la呢d唔洗讀咁明ga la, 返 ... [/quote]i4hWTObGR9Y*t9M]
kQ/bV*S \s_O]
我都讀過asso, 不過唔係呢間, 睇完你o既偉論只有送你一句話,
#?HrMhB)A"Q
,J^!fC'c`3mX 你自己都係垃圾, 唔係o既話你咁叻就唔駛入去讀啦.
5W u+T$rV;fnN
@ ZL2W+cIkq Z 學校是社會縮影, 社會一樣請左班廢柴同事同你一齊做野,gD%PEb/~
唔做野篤你背隻, 但識得偷懶刷鞋巴結高層, 加人工又高過你,
^\b&K#f` 你唔like咪轉工囉.
fRy B8d,}%lJ Y^&[5Hg"gr%h-x
學校一樣, 唔like咪轉校囉, 但想講間間學校/間間公司都一樣,
9a nv|t \&R[PL+N m,p 你的怨氣只是在說明自己的適應力何其的低, 亦是說明自己能力是多麼膚淺,
ndM A6Z3vBSNp &I'P#@R#A;| _T
有實力的人會知道呢個世界o既遊戲規則,
8c,a}ew'YH@E 然後係你自己去適應佢, 唔係世界去適應你.

maksim2046 發表於 2008-11-5 06:07 PM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2008-11-5 06:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926518&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
7_?rr_-pe0[ BW{y*w F*@Q?
&AeI Y;h)R
我都讀過asso, 不過唔係呢間, 睇完你o既偉論只有送你一句話,
d eW!ju:G i!R:ef `gZz j"Ub
你自己都係垃圾, 唔係o既話你咁叻就唔駛入去讀啦.#PBI,L'U4M
s(D9XuLz7]\I9}
學校是社會縮影, 社會一樣請左班廢柴同事同你一齊做野,
ByV n7HSHH 唔做野篤你背隻, 但識得偷懶刷鞋巴結高層,  ... [/quote]
(Hd1b5?h oU`
M&y;w!ge Y 咁你cgpa有幾多??

sage 發表於 2008-11-5 06:11 PM

係咁ga la
t0cY]%{|/qf(Y Asso, HD, ive呢d課程根本就係想賺錢之嘛
/}%b D3AH!r*_%k `-?in0zQgE
不過你做得好啱
)XY8@:s1C 呢d黑暗野好應該揚開哂佢;R:f(xL/Y ?`[7zl$d
唔駛等佢地黑箱作yip, 亂來h|hBZ_
'P}&mX~q.G~7A
btw 你asso邊科?

sage 發表於 2008-11-5 06:16 PM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2008-11-5 06:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926518&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
B ?Y-yW g 8[:[8{4F4fPNdK
N` z8?S:K6_jn
我都讀過asso, 不過唔係呢間, 睇完你o既偉論只有送你一句話,:H(^5t%bc9I(j{:LH0b;u-O
\%As6{8z l/W,?
你自己都係垃圾, 唔係o既話你咁叻就唔駛入去讀啦.
#k"}-tk!j
&r!Cz Qk$H'[ 學校是社會縮影, 社會一樣請左班廢柴同事同你一齊做野,
h4e&?p|eu 唔做野篤你背隻, 但識得偷懶刷鞋巴結高層,  ... [/quote]5Xi? MJ
1b\g] PRp2d
樓主都係呻下姐
,j\|.t\2Ok7|!?| 唔駛話人垃圾既
7s5t#]%^Fo1LS ~#P{*\[ S4k|2p
唔講又點知咁多asso, hd野

hwkeung 發表於 2008-11-5 06:17 PM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2008-11-5 06:07 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926526&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
hGzIA\
/Mv*z/bV.b%XDY *Zt*z)W*p(v{)A~eE
咁你cgpa有幾多?? [/quote]?8^+SX&?P:t E
無須理我咩成績, 只要你明白點玩呢個遊戲就ok啦. lBISri

}hDZ m0]$? 讀書只有兩種用途, 一係結識『有用』o既朋友, 二係拎張畢業證書.0{$^+}#}rq4q |C'p*r

7bI1U&T)o-] F a 我個人認為前者比較實際有用, 所以何必咁拘謹呢畢到業就得啦你.

maksim2046 發表於 2008-11-5 06:24 PM

[quote]原帖由 [i]sage[/i] 於 2008-11-5 06:11 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926531&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
KJjg#l h a[m6Fl 係咁ga laS~;m&sKXB
Asso, HD, ive呢d課程根本就係想賺錢之嘛Kv"F:r6b8U6B it~v7~

)f#lDc2_\Q ~4E 不過你做得好啱/j!X}7OT nA D#|4e
呢d黑暗野好應該揚開哂佢
"t5x8D]SG H9Xp8z 唔駛等佢地黑箱作yip, 亂來
$m,kCk TV (\d5L ` x2F
btw 你asso邊科? [/quote]
"J6S{]Ur f^` tN-v bHT-u(N D
Acconut and finance
l:@{CN^+^1^k 未讀asso前個admission interview個面試啊sir同我講話你呢科account畢業好多公司都認可到接近AL程度
7F h/M(d]dk/} 點知我哥朋友係big4做, 話行內不嬲認為asso account課程最多係中5到程度!!!!!!
6L;A$Wo(o,H]+B.Uw 完全同係我in時兩番說話!!!!!!!!!!!

maksim2046 發表於 2008-11-5 06:27 PM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2008-11-5 06:17 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926538&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
.k4L9g Py ]O7a
5LyS+yS^ 無須理我咩成績, 只要你明白點玩呢個遊戲就ok啦.
B7Yi!ZpZ
hO-R8H o(z0` 讀書只有兩種用途, 一係結識『有用』o既朋友, 二係拎張畢業證書.^OtXN:H9hi.l#u
I&v!LS0j
我個人認為前者比較實際有用, 所以何必咁拘謹呢畢到業就得啦你. ... [/quote]#G*QV2Ab'UdK0I2s
"oOq0RJ2aR
你講到咁勁!! 又話我廢!!
_v)C$D,y6_ [8J-f"Q u? 而家又話成績唔重要, 咁你讀泥做咩??
j Y%@[2[ r 你講到你咁把炮, 我真係好想知你cgpa喎!!

hwkeung 發表於 2008-11-5 06:29 PM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2008-11-5 06:24 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926545&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
a-W3WB#LnmXN a/~p`+C;Z ?gO"n
!szJ\G2s$atL
Acconut and finance
['HK(xHg2HrT 未讀asso前個admission interview個面試啊sir同我講話你呢科account畢業好多公司都認可到接近AL程度
^@9F{5f EiF |:Y 點知我哥朋友係big4做, 話行內不嬲認為asso account課程最多係中5到程度!!!!!! z{g8C!t
完全同係我 ... [/quote]o9V7Zg(})x0m
不嬲讀任何account要入行做會計都係報考ACCA嫁啦,
0p@sC vJ C!w:sTww 讀呢d course只係幫你免除唔知幾多科嫁咋.

maksim2046 發表於 2008-11-5 06:34 PM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2008-11-5 06:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926550&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
S6\C't$S4qQ8_ !KiTN$cu
不嬲讀任何account要入行做會計都係報考ACCA嫁啦,0k'I }S#~#h
讀呢d course只係幫你免除唔知幾多科嫁咋. [/quote]
`STi^Sl&@
H#zR2{.b 我只係想帶出讀asso有好多被人hide左既真相
m)o8Z9QUakouT2| 只係想多d人知, 等佢地知多d asso既野姐
Z$n Tr1},l 如果人人都唔講一d負面既野出泥, 人人都唔會知.|/{8WKo|
我絕對冇意冒犯任何人

hwkeung 發表於 2008-11-5 06:50 PM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2008-11-5 06:34 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926553&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]L)~&P@5H2W7i3^3w4KK
+ioo Bfz

w1TK]g 我只係想帶出讀asso有好多被人hide左既真相:CE9p&Yr#K1H(R
只係想多d人知, 等佢地知多d asso既野姐 bj?G_l:HY
如果人人都唔講一d負面既野出泥, 人人都唔會知hT"qa.z"Q*| k
我絕對冇意冒犯任何人 ... [/quote]:e pi&|e]sG6V

?\2T#j&M n8d_ 我都只係想講返個現實你知, 因為我自己都係過來人,UWkT#u4v!bR
現在d後生仔同傳媒一樣剩係鐘意諗負面講負面,
"~"rs%dy 好少識得積極自我增值, 此風不可長.:( 9m'^@,E4U9n:Z{'@h3?
1K }G$HRF
據我所知其實無論個課程有幾cheap,(l(n;O ` V
畢左業你再讀上去master或者更高都完全無問題,
FU*Ew;Bu-wF 所以你又講自己咁有heart咪讀好d成績畢業,
#m+uSF(@%pa 然後升間出名d大學讀master, 咁樣仲實際啦.:agree:
,J JYE.y
Cz F~dY@ 你咁想知我咩成績咪話你知囉, 我讀左頭一年就無讀,
2iFiJS"n e 自己出左來搵錢而家搵五,六萬一個月,
Q-RgCO6E*g :V1J5aPn(l
成功無偶然, 世上無懷才不遇.:good:

maksim2046 發表於 2008-11-5 06:53 PM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2008-11-5 06:50 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926561&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Z O @0L ICX@ /[6EZ8Bv8F/Hbcy,f
6c}?un:] h.u U
我都只係想講返個現實你知, 因為我自己都係過來人,
c6rsSJF2Sj 現在d後生仔同傳媒一樣剩係鐘意諗負面講負面,
?/XH e"s{ 好少識得積極自我增值, 此風不可長.:(
$G.cLV} }~#?-b +V5zG,eT
據我所知其實無論個課程有幾cheap,p`#DWw|*m
畢左業你再讀上去master或者更高都完全 ... [/quote])I&ij,^-MI1]S
dQIA8`'X`"o9pT
謝謝你的一番話!

buddhistwan 發表於 2008-11-5 07:02 PM

其實hkcc一d都唔差
Qw9?%IB!bj [Z 有些老師有料又有心[YKqoe` ug%e
教到你明白為止 又可以分享工作上既經驗? E h;Y.~RT
當你上到真正既大學
8B0uDi:uV 更差既老師都有  mid-term大部份都係mc assignment咪又係你參考下我 我參考下你
"PiXB$n].f_W+e6g 如果你只係攞住ad張cert出黎社會 就梗係唔多掂啦4h!J,Q2K n'o
依家通街都係大學生
%pX z?D#M\s 你讀得ad 都係想入degree讀ga la
u!z4Zb gq0l9DP-B 不如俾d心機 努力爆4仲好啦c'f'M"kO
加油吧

maksim2046 發表於 2008-11-5 07:12 PM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2008-11-5 06:50 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926561&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Y)XfAqw3KU
$c aw&o7Z0\)n?8c )j0h'e.M&nB
我都只係想講返個現實你知, 因為我自己都係過來人,
bhS)D(\nw 現在d後生仔同傳媒一樣剩係鐘意諗負面講負面, m@)S0m!U(h
好少識得積極自我增值, 此風不可長.:(
3V(p(J X,s0^/I
3tK(PH9n W 據我所知其實無論個課程有幾cheap,
,c5O({'S%d:? 畢左業你再讀上去master或者更高都完全 ... [/quote]
t9I@(GQ+C
,ok)hjC 4Nc~!^^U8Q5o-b
asso如果考得唔好, 只可以讀top-up or self-finance 佢地唔係正式既degreeU5i_ ]"p8W3Kv
而且要一年6萬幾, 應受性唔高
-b9p`8j_ R%[&xk$BS 一舨大學都唔會俾呢d top-up or self-fiance讀master degree({/x?3f!b#k-g0[,Y
普通既UGC degree都要有3.5/4 要有機會讀masterg|v"xr7Q,F9[$zb
所以點解方間流傳asso係好容易上返u, 其實呢個係一個misconception:s:S"kn P |k%M"e
u要俾大量既位俾jupas既人, 如果唔係果科唔夠人就唔開得
(T'];M%F8\ asso, HD要上返u永遠都係最後先consider俾唔俾位你Af})q HY9R!T{#}

b6Y'Ogzr#A,u*K&e 我真係好想帶出既info係, asso讀既野, 應受性係好weak
Gz0Djf&O-i 如果唔係為何之前有大量副學士生向政府complain??Pp0umH bv&W
asso而家冇4/4.5都好難有u俾你讀, 但要有呢個成績唔係咁易
$Qx |2l(q4Y t2@:T assign做得好, id-term考得唔好, project做得唔好, 只要其中一樣衰左就冇4
:C+b$G9_T#WT%M +上師資唔好, 那學生囉4又談何容易呢...

maksim2046 發表於 2008-11-5 07:16 PM

[quote]原帖由 [i]buddhistwan[/i] 於 2008-11-5 07:02 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926564&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]_2K:u1pp,Q4KZ3ls+U}d
其實hkcc一d都唔差!fCj-D*JFJ7R
有些老師有料又有心D zt1ogS HT6vU
教到你明白為止 又可以分享工作上既經驗
7Fw E4q,C#c%F 當你上到真正既大學
j!@?4Epra wn 更差既老師都有  mid-term大部份都係mc assignment咪又係你參考下我 我參考下你
M} f`^S;H/h 如果你只係攞住ad張cert出黎社會  ... [/quote].@%W^@L
#l"m6EE }+@
爆唔到了... {dvvlf7v
你就好啦可以遇到好老師...
8i:nc)B8@8Z c 爆到都未必讀到u...一係你第一年sem1有4, AL有c有d,中英唔差N7o:| qbm8]6u
兩年cgpa有4.. 咁就實得

buddhistwan 發表於 2008-11-5 07:54 PM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2008-11-5 07:16 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926572&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
MY}I/T6f-PN
`}em hp7P P*MG'yq/]T
爆唔到了... V#n4D P6O
你就好啦可以遇到好老師...Fof+CV;q
爆到都未必讀到u...一係你第一年sem1有4, AL有c有d,中英唔差!x][tU+Ow)Ymc
兩年cgpa有4.. 咁就實得 [/quote]F!i~\-\rM(X+C!jX
SJ6v:J%C!sYC
好老師有時係需要自己去揀佢果班讀
d1[ }!h:dg.e 你可能未有得揀住 不過當你可以add/drop 咁你就可以自己揀啦
%{ x BR+@Y4d"vTY 或者 你可以問下我 或者其他師兄 有咩老師有咩科係好ga9A:F f I%J#OUT
咁你又學到野又讀得開心`3I%\I%]7J:Mx
?!gUPcR9c
'第一年sem1有4, AL有c有d,中英唔差' ~ 呢d係想第一年就入degree既人 TJ(T\-`1_W |
你可以讀完兩年先入ka(I)mx}j,f4YiVC N
有時又唔需要一定要爆4+a-level勁先入得degree
O7u(faeX'F 我身邊就有人以上兩個都無 佢都入到ugcAJD@0x;P&`
所以 又唔好睇低自己先 K J/Y&F,g#wb
就算讀咩degree都好, 始終都係degree+[RB9| OhT
,wm4NfEr/U1Y
你仲有大把機會呀~響呢兩年努力啦

R-Star 發表於 2008-11-5 09:23 PM

學校係社會o既一個縮影
D9g:h#vt Z2fPZE 就算而家出到黎做野, 真係好多時都要做埋人地o個份, 唯有當體驗下上一代點樣捱出個未來囉O}l,?-\K2pS
Zf5U(G,?"zY
至於asso跨大升學數字係事實(間間都係), 但依個都只係踏腳石, 努力d讀到ugc再讀埋master, 仲邊個理你係咪assoJtT@UpHv
至於師資唔好, degree都係一半半咋, 所以先要sit人地堂, 拎隔離班notesm\\2CT6]-i+d U
有d老師上堂時吹水, 但考試時又真係考番書d野; 所以佢吹水時你咪睇下notes mark下重點, 自己平時就睇下書e.g.case study/書後question

sage 發表於 2008-11-5 09:37 PM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2008-11-5 07:16 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926572&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url](XJB'z.j6h

Uqb%sZ,n ih `NHJ4Ha#r;C(X{]R
爆唔到了...
w^d^ f_'A 你就好啦可以遇到好老師...
4r)?dbK(G 爆到都未必讀到u...一係你第一年sem1有4, AL有c有d,中英唔差
5W.A5q {%Eq&P:y 兩年cgpa有4.. 咁就實得 [/quote]
/V D"JSn}
H#Z KnD Vn 無計, 你要升上ugc bba就要爆4 架喇
9H;CfQ V,lH/G 除非你肯讀ugc CS, engineering.....
.R z3|*Lz"r].q the requirements are a bit lower

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.