咁又唔好話人廢.^_p%TK2H1FR3\'n9Y{4Y5E
讀asso 唔代表廢既\+jC)Nn~(NYP
最多都係一班對alevel 個system 既失敗者姐..
一樣有人係asso 入返degree
p)nG\(EB
朋友, 或者咁諗啦
唔好理外在因素, 做好自己K6V5` Mopl6h-r
proj 果d 你下個sem 睇下轉唔轉到人
a^l4@$]$ilpg0S
我自己同人group 我會先留意下人地個性格同讀書態度先痴埋去*v,H0Y3cw!b.G"|i
我自己都係讀唔到書果d...你屋企有錢既 你就俾心機讀埋兩年人1z
o;[*Xd/|t4B{
我自己好可能讀埋依個sem 轉科or 唔讀,因為asso 如果上唔到大學真係晒時間
[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2008-11-5 06:50 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926561&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]9u'[!w&U_0O"K
H"US,^%Pf
我都只係想講返個現實你知, 因為我自己都係過來人,
現在d後生仔同傳媒一樣剩係鐘意諗負面講負面,
好少識得積極自我增值, 此風不可長.:(
據我所知其實無論個課程有幾cheap,dvo \_k
畢左業你再讀上去master或者更高都完全 ... [/quote]
-?-G,m*ciQe0\1id
依個係我依家諗緊既方法,希望我都好似你咁啦 :(
大學既lecturer其本上都教得唔好, 如果遇到一個教得好好既, 就只係你好彩$_NI
sz
D
所以基本上都唔多關係唔係asso既事
3Wb@ag[
Lecturer 既定義唔等於 teacherA!ro&M8Y@ E
所以佢地係唔會好似中小學既先生咁教書, 基本上係叫你地自己自學既
佢地只係將notes演繹出嚟, 同你有問題既時候可以問佢
可以你話asso拉圾
但係, 如果你升到上degree就唔駛讀asso喇(N,\k Ys9t0m
當然想讀degree可以有好多方法, 但係其他方法一定會用比較多時間
所以, 如果你想做野之前讀degree, asso都將會係你既踏腳石
樓主....yL-F;L\}e3]
我都係CC學生
我都覺得升UGC既難度真係好高zW;Zc8Q'kp8\U
但我唔會怨CC唔會怨Lecturer:fw8^4KAHr
[
我想講.....當你咁樣批評一間學校之前:zyy5wWlk
我希望你查清楚所有野先
CC入面好多lecturer對比起大學既lecturer有過之而無不及R `8uf~+K9O;C+Q
計學歷佢地好多都係PhD,就算唔係都有MasterHz:rn*x
n
你知唔知....出面D U既lecturer為左有得加point有多D bouns9z_E9w'S9_q/Z]q5T
佢地除左上堂就唔會見學生,點解?U為左排名高,好多時都希望佢地做research
學生既野教完就算,佢地成績係點佢地自己造化
而家CC你要搵Lecturer問佢功課問佢課堂既野2` F(}|0I
佢地都好樂意答你 Kx:YNl/~!v
你讀商家ma,有聽過MLC掛G E"h}Ue#m
你估佢有$$收嫁搞呢個MLC