娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chong2002 發表於 2008-11-6 12:02 AM

咁又唔好話人廢.^_p%TK2H1FR3\'n9Y{4Y5E
讀asso 唔代表廢既\+jC)Nn~(NYP
最多都係一班對alevel 個system 既失敗者姐..
wv;`+]4d j[u5P 一樣有人係asso 入返degree
qNG ` |/u p)nG\(EB
朋友, 或者咁諗啦
&a,c'N/OB@;H6b 唔好理外在因素, 做好自己K6V5`Mop l6h-r
proj 果d 你下個sem 睇下轉唔轉到人 a^l4@$]$ilp g0S
我自己同人group 我會先留意下人地個性格同讀書態度先痴埋去*v,H0Y3cw!b.G"|i
我自己都係讀唔到書果d...你屋企有錢既 你就俾心機讀埋兩年人1z o;[*Xd/|t4B{
我自己好可能讀埋依個sem 轉科or 唔讀,因為asso 如果上唔到大學真係晒時間

chong2002 發表於 2008-11-6 12:03 AM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2008-11-5 06:50 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926561&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]9u'[!w&U_0O"K
H"US,^%Pf

5Y[,^? a 我都只係想講返個現實你知, 因為我自己都係過來人,
VI4M0yU 現在d後生仔同傳媒一樣剩係鐘意諗負面講負面,
JX kl]yp tB} 好少識得積極自我增值, 此風不可長.:(
(KOq#g2L T
'c `XN A5J+^2Q XF 據我所知其實無論個課程有幾cheap,dvo \_k
畢左業你再讀上去master或者更高都完全 ... [/quote]
Ymg p kR j`w -?-G,m*ciQe0\1id
依個係我依家諗緊既方法,希望我都好似你咁啦 :(

clkgtr 發表於 2008-11-6 10:16 PM

大學既lecturer其本上都教得唔好, 如果遇到一個教得好好既, 就只係你好彩$_NI s z D
所以基本上都唔多關係唔係asso既事
v"e%RhM#[5H] 3Wb@ag[
Lecturer 既定義唔等於 teacherA!ro&M8Y@ E
所以佢地係唔會好似中小學既先生咁教書, 基本上係叫你地自己自學既
`bU/N{+Op 佢地只係將notes演繹出嚟, 同你有問題既時候可以問佢

clkgtr 發表於 2008-11-6 10:56 PM

可以你話asso拉圾
M-\ o'_!y`;g 但係, 如果你升到上degree就唔駛讀asso喇(N,\k Y s9t0m
當然想讀degree可以有好多方法, 但係其他方法一定會用比較多時間
0n#_.y4h&kL#` 所以, 如果你想做野之前讀degree, asso都將會係你既踏腳石

社民連 發表於 2008-11-6 11:08 PM

樓主....yL-F;L\} e3]
我都係CC學生
9iJ'nM0Boz-B 我都覺得升UGC既難度真係好高zW;Zc8Q'kp8\U

$W} o bP'[P5a 但我唔會怨CC唔會怨Lecturer:fw8^4KA Hr [
我想講.....當你咁樣批評一間學校之前:zyy5wWlk
我希望你查清楚所有野先
2\"D/e+hTa CC入面好多lecturer對比起大學既lecturer有過之而無不及R `8uf~+K9O;C+Q
計學歷佢地好多都係PhD,就算唔係都有MasterHz:rn*x n
你知唔知....出面D U既lecturer為左有得加point有多D bouns9z_E9w'S9_q/Z]q5T
佢地除左上堂就唔會見學生,點解?U為左排名高,好多時都希望佢地做research
"y2\\'N[QO 學生既野教完就算,佢地成績係點佢地自己造化
1^ n-T$MQph 而家CC你要搵Lecturer問佢功課問佢課堂既野2` F(}|0I
佢地都好樂意答你 Kx:YNl/~!v
你讀商家ma,有聽過MLC掛G E"h}U e#m
你估佢有$$收嫁搞呢個MLC
Y-dgxxxk 佢就係驚果D只係識怨天怨地既學生唔生性,所以搞呢個班黎希望你唔使死
DK*M v/_#c 我問過佢啦,佢老人家不知覺得幾累呀搞MLC
"hu#T%u(an#OD 但佢真心想我地學到野,唔好hea左D時間佢呀
nr,EW8iNjH%@/v6PX
}3~5J,p,^|L1]f Assignment同Mid-term好唔認真?#D3S LL/cxu%J |
:D 笑死人'WG.N@]W,j/k
咁點解學生既分數有高有低呀?Z+Vh'P};B
你知唔知CC好多科讀完可以免左出而社會要考既專業試嫁?
&m#EN5RLm v"|[v 唔知?咁我而家話你知啦;) E GCv ~(T E
你問句心,你覺得評分求其,但點解人地成績好而你卻唔理想?!g C3t[3@
Lecturer其求俾分都唔中意俾高你?[ f,N%[*nn'q C sg
人地係有個系統嫁,你估真係佢話A就A嫁?4vuTb7t2I
我夠同Lecturer fd底啦,一齊食飯添tN*e UCn5OP
咁我就唔使去考試都有A+?你咪笑大人個口啦~0G*y b2N#^

$R Cat!Q@$UO8u 講升學仲好笑e%c7_F4T%er!b C]
有好多先學Talk嫁喎,你有無attend過呀?
z5{+OVc.cg,u6T 聽過先同人講話認受性唔高啦k3m*V1o&_7e6a)fSu
,jwV'L$KS6Y
無錯,的確有D Lecturer學歷高但教得唔係好
s"|;fz!QA!m 所以先會有Add/drop同轉堂姐
mn] F:X.Ui 你連呢D咁基本既專上學生權利都唔識用,我好難幫你嫁喎
t7@ O8{4e.MR 再者...你中學果陣遇到個廢老師你只能接受,連轉既機會都無呀OHT'[VY`K

Ps1hd)~ 努力啦,CC能夠教到你好多野i*\jT C"@(q"c|
同時都幫到你升學嫁
^e*z Y2T)c6p 唔好淨識怨
*f1UA8FWd 哈佛大學既教授黎CC教你都唔代表你升到U嫁
R2q+SA0n 人自強先係最重要呀

sage 發表於 2008-11-7 12:12 AM

不過講真
X:S7Ik\[C6V(X 大學好多計gpa又係唔公平#R2E*VD+LO
有d冇得自由分組%Y1M'K*PN3k
識得多師兄/姐一定較屈機
"S(X1J)b/G VtxR e9P 仲有好多好多...

hwkeung 發表於 2008-11-7 05:06 AM

[quote]原帖由 [i]社民連[/i] 於 2008-11-6 11:08 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927844&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
X Y5O?E*j:@lB 樓主....u|r7u:Fb9H
我都係CC學生
W3XaU/L 我都覺得升UGC既難度真係好高)bZ%]?4P&\@

k'{(l"EX,O5C 但我唔會怨CC唔會怨Lecturer
1R}T*l s _9Al!v3\G.Q 我想講.....當你咁樣批評一間學校之前{6t^A[3wS
我希望你查清楚所有野先
$T BaaJ/[!h7[N CC入面好多lecturer對比起大學既lecturer有過之而無不及wq^ oEpRY
計學歷佢地 ... [/quote]xQCwLr,Th
you are damn right!
.X#J Rh.| L^ 樓主接受人地批評前要先看人地cgpa, 有趣有趣:naughty:
lx'[ a ugP 4N1P"I6I5{1V
我之前果間果科ethics個阿sir好鐘意俾A,_@ Q rQ B|
但俾學校知道左我果個學期就炒左佢,:hitwall: | _d e_wZQ @
仲有d阿sir同佢fd底, 差少少分真係俾埋個合格我:kicking: m)a;W m7}0Nod\

8uz5r0^J-hFwn.[ 我之前讀果間三年後就有degree, 可以去報任何一間大學master來讀嫁啦,
(U,z/~!D,s1W;UE 據我所知收唔收就好睇你interview表現, 多過你本身成績考成點,
#|-V y$S-Fin 因為出來社會interview先最重要, 但好多學生反而莫視左呢樣野,Sc:J J&W9]X t|
其實目標唔駛定太遠住, 求其有個degree出到來都搵到份萬二蚊做住先啦,K4_/s+W8a9rH
而家經濟不景就另計. 反正讀master最好都要有工作經驗.;_ LD5D9DW(Y1m3\

X*n8l K)^Z A/Ow [quote]原帖由 [i]chong2002[/i] 於 2008-11-6 12:03 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926855&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]8PGdX|1V f?

#S p)H-\~b)vh1|
&WoH?.t_1x 依個係我依家諗緊既方法,希望我都好似你咁啦 :( [/quote]1g2h7Z]d#z

^r ^ }5Sr 似我就乞米啦....似李嘉誠個仔好過啦.:gun: 2T8v9a]SJ
坦白講小弟先得21讀書唔多, 只係一個曾經讀唔成書o既過來人,V x8`G(r NVx
而家叫做有點仔社會歷練, 叫做講到一點仔實用野, yG_;?_[ly

{w&z#q_ H6I 其實我好建議時下d後生仔出來社會做下一兩年野先讀返書, ~{ `)O*v7bf3? u;iT
起碼可以知道社會需要d乜, 又可以知道自己需要d乜,
:b w)G/Yf6JC 唔係o既話只會邊d熱門或者人地話讀完可以點點點就揀果個讀,b(h8Jl$X%}
根本唔會有目標去讀.
"S:p W5fzd%\!FZ R
5{^kO5P K5\#^3_+Y 而家通街都係大學生但好似都搵唔到野做呢個現象,i{^tB{
原因係佢地真係似呃飯食, 我之前公司請人我in過好多大學生,
t3mt8aPU5z 好多反應遲鈍言之無物, 問些少時事常識佢都唔識答,
9Bw9Nj/M i*x+z 除左識up兩句港式雞腸, 大佬叫人點請你啊?
8V Lm7W,A)G]#@
6x$S\+d"c 你睇下周融有料就算無大學畢業都做到廣播處長啦,
qPA8Rz"H 我眼見大多數後生讀書原因只係唔想做野住, (逃避)
ZFQuf 怨教得差怨制度屎只係俾藉口自己可以考得唔好.(繼續逃避):nogood:
d z%D)GL!Jds
(QM)[S4s'~5z Fvre 總言之我一開始都講左, 了解透徹世界個遊戲規則,
+P+x^@X/N1g 然後適應佢就做乜都成功.:good:

maksim2046 發表於 2008-11-7 12:37 PM

[quote]原帖由 [i]社民連[/i] 於 2008-11-6 11:08 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927844&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
'] I,{c0_9]P 樓主....
)C8uP;NX 我都係CC學生7M;k^.C2mB
我都覺得升UGC既難度真係好高gqRM \5qW:w

'J*W$HtlH 但我唔會怨CC唔會怨LecturerQ-sm)QC \"voEhc
我想講.....當你咁樣批評一間學校之前
!aG|x b K^)A*YT 我希望你查清楚所有野先
;er$O+gR ?R|Qi CC入面好多lecturer對比起大學既lecturer有過之而無不及
pnY5S'lxL.F 計學歷佢地 ... [/quote]Z't+T5a*mdf)[c

!k7l4i,H!S7E yv+a exempt左社會要考既專業試???!l&~9V?CHU
試問係咩考試呀????  囉真憑實據出泥丫7eb}} u1z \ Qr
你唔會同我講係acca既頭個8張paper呀???
!i8_9yRNv9N7j/? 我唔洗讀asso都考到啦..妖\CG|~k
finance, management, marketing, creative and critical thinking, IT, QM, econ等讀完可以exept左咩試呀0X"[\ ^?;\
講出泥丫!!!!!!!!!
az,f5i8m%a jO2N 社會要考既專業試??你開考ga呢!!!!!!t?2B zA q&M v A
[E;{bf3e(|
我理得你同你老師上床丫&_i:F!a)~)~6t7Y-O
抄 assignment 抄test既機制就係齊齊囉a丫嗎
8O*ItE6r5}1fn } 洗你up咩o)_J%[)[Kd*S
&Sb hOs~
你冇野呀sem1可以add/drop????cc你老豆開ga h5s4wFocMy
sem2一開始咩班佢地自己choose好哂俾你啦
1M!oz&J1F,_*si,j 等add/drop調唔到咁點呀?? 0s%ZmU2r*Wy:H9_
你話add就add到, drop就drop到呀 OU#[!?#A7`7FVC V
冇人讓位你點add/drop呀 K}:ji ]i
b#\uK6x @b
4c}Z/`\\2f\]"D
talk大把人都聽左, 係咪真係有用, 心自肚明!
:``2F9Vq&]^e.r 唔通佢開d talk同你講你讀個科冇用咩!! 低能!
CszO NQ M\2w~
5a Ku!F{ D8J 你咪問下hsbc, big4 , 你咪睇下讀過BA既做到咩囉??yM!gy,\ yZ
即使係一d普通既公司都係請你做clerk咋唔通俾個manager你做呀
|(Q@-Dw`\.{#w*F 7B9{`3]h+@8Y
讀nurse既大把人出到呢都唔知可以做咩
6rL Sj2i I5du9` hb 如果asso係無問題, 點解會有咁多asso人向政府complain??"oE6Y }-A2H"zJZ
佢真係有75%既學生可以讀返u???係呀, 係呀 佢自己做ga問卷調查丫嗎 top-up都係u丫嗎
%\ Vve&b]Cn k-T !p"o5N ?mw kM a
zR"n RE
你咪笑死人啦-` N_L+p

vS%G5f*_b!@2Yj [[i] 本帖最後由 maksim2046 於 2008-11-7 03:20 PM 編輯 [/i]]

maksim2046 發表於 2008-11-7 12:44 PM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2008-11-7 05:06 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2928484&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]N v3A&w O

X+TB"Id7\'Una/o,U you are damn right!
}BK Qtlb;SR 樓主接受人地批評前要先看人地cgpa, 有趣有趣:naughty: F_k+G^$Dg#E phl0S0ga
K9@t'u$A E+n
我之前果間果科ethics個阿sir好鐘意俾A,5h1\ mllt j p!l
但俾學校知道左我果個學期就炒左佢,:hitwall:
"Q2N.n'P u!p'FT 仲有d阿sir同佢fd底, 差少少分真係俾埋個合格 ... [/quote]
Q3X O+p k E7k_Q8k
唔睇cgpa咁點知你適唔適應遊戲規則?? 4oN%iNUquK@Xk5@
適應到, 唔係就represent到你考得好??*t x!Z+X%aS9?

*L\j8l7E$F Sc 你得21可以個wage有5,6萬, 可否分亨下你既經歷:naughty:LDd[^2q)` g/e/H J

YYd*n]+wxx [[i] 本帖最後由 maksim2046 於 2008-11-7 03:18 PM 編輯 [/i]]

maksim2046 發表於 2008-11-7 12:48 PM

[quote]原帖由 [i]sage[/i] 於 2008-11-7 12:12 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927949&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] AbG:Ow:~
不過講真vq(?F*n jA c@0n.j
大學好多計gpa又係唔公平
B9O)kO `"w8n 有d冇得自由分組
)Eawpt _I 識得多師兄/姐一定較屈機QK-l FA w[
仲有好多好多... [/quote]'0s8\GhHo7M

Q}h AY2kF 我好concur你既講法s0a+R?l
的而且確只要同啊sir/miss熟改分唔係問題.. [ oZ-qy4w/o(F Rx
囉返上一年人做既project照交一樣冇問題:agree:

maksim2046 發表於 2008-11-7 02:09 PM

[color=black]我只想再重申, asso係有黑暗面, 我只係想disclose佢!!![/color]-vG^}7r y

+?oM6D-cW [[i] 本帖最後由 maksim2046 於 2008-11-7 03:12 PM 編輯 [/i]]

maksim2046 發表於 2008-11-7 04:39 PM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2008-11-7 12:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2928624&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url],opu3O'L

IzXRJ_;E 4\g*Z,E bh)y5P&E1x3j
唔睇cgpa咁點知你適唔適應遊戲規則?? Q Y8b!q4ut ys
適應到, 唔係就represent到你考得好??*s5C}(lWh;q_l/C
]lI~H V1y.{j
你得21可以個wage有5,6萬, 可否分亨下你既經歷:naughty: [/quote]W E}Q*\9?Y N.Q

N,mVF$i])u 既然你做得in你會唔知點先可以讀degree同master??
G O7ks7]+u 你知唔知讀master最基本條件係咩呀?? 你唔係以為是但有個DEGREE就實到MASTER呀??? ""亦是說明自己能力是多麼膚淺"";@[:C5N2t(`_)z
做得in人既, 你有5,6萬一個月既, 你應該係高級行政人員, 應該represent你掌握好多大學副學士等內裡關於點分grade 同升學既野
lZ.e M/wN?7m 咁基本既野你都唔知?你點樣in大學生?? 你唔知self-fiance, top-up, ugc既degree有咩分別??9GVjL-F$gLm"C

3F6Y]iv }n 你話你asso一年就走左, 你又話讀ASSO廢|:awSx/@B
咁你咪仲廢??
}&EPk'?r$I'{ "你的怨氣只是在說明自己的適應力何其的低, 亦是說明自己能力是多麼膚淺, c\Ke]l:l1|q
有實力的人會知道呢個世界o既遊戲規則!}:i^*W[4Kqu i
然後係你自己去適應佢, 唔係世界去適應你."_9Mc9p'o*MK3P*V,f
呢句唔係你講GA咩??%v LaCe0z:I Zz
仲你講到自己適應力何其高
4KC`&H a}p*FP 你唔係適應唔到呀MA
!{I$OK^&d
xb8D].U &O/LpH0`
而家21歲可以做到5,6萬一個月??
8s8t;k*Tv4s y 大學生就算係master都做唔到喎.V3_vN+FXq#XA
+N ~-j i[4ST
[[i] 本帖最後由 maksim2046 於 2008-11-7 05:47 PM 編輯 [/i]]

sage 發表於 2008-11-7 06:30 PM

所以我時時都覺得1k$J:vK|3Eg-uiU/_
non jupas 有太多external factors 你未必控制到
/gTie\*wT:T9cd 除非你repeat 過AL 都唔得!Je+W6~TG?`:x
否則就無謂行呢條路/ip:ZxT9Y:RV3e
)L!wF0^t|$vw }
我識好多non jupas上來既人都係讀得好顛
r-Cd+\m2y 為成績好搏命 IUh ?&k4C
拎上年assign. project 呢d佢地必做3B Oqp;jw
不過社會都算公平{:A3@g vQ7b6k~0q
1st hon既始終去番能力高又努力既人果度

maksim2046 發表於 2008-11-7 07:40 PM

[quote]原帖由 [i]sage[/i] 於 2008-11-7 06:30 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2928822&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
yx%g\?(u 所以我時時都覺得W W"\z&RG*]{ye:H@9@*s
non jupas 有太多external factors 你未必控制到
'H'w;|;~'j!j]@~,c 除非你repeat 過AL 都唔得#E&gmh,Hn{
否則就無謂行呢條路5pp)f&|uB

Z%q"LE!bB ] 我識好多non jupas上來既人都係讀得好顛
dG I7D;OE$h| 為成績好搏命
!v],H:iX2F3I|6m 拎上年assign. project 呢d佢地必做$T.p Xrv1Zu
不過社 ... [/quote]
0Kg/})l KC@;G]
+ttPN$K.^A#BT 完全同意:agree: :agree:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.