娛樂滿紛 26FUN's Archiver

maksim2046 發表於 2008-11-5 05:29 PM

Poly既中hkcc (asso) 簡直係垃圾

Poly既中hkcc簡直係垃圾!!!!!!!!!!!!!!!!R3\,tumpf
8KcN YR~
上lecture個個啊sir都勁廢, 又冇heart, 是但講下就算... 特別係account econ呢d可以係AL讀過既科目, 佢地就更加離譜, ''得ga la你地係中學讀過ga la呢d唔洗讀咁明ga la, 返去備下課就得la" 大佬我al冇讀過咁點呀??????zHdT+jp

Uaoetm)m|%e1B 上finance個死肥仔, 1個hour既turtorial佢30分鐘去左講電話, 佢抄股票!!!! 次次一上堂就話 "好, 你地做計住先" 之後就離開左間room去講電話.. 最後就走返泥, project d model answer, 對下就算. 大佬呀, 呢d野我係屋企做就得la洗你上堂做呀!!!!!!!
t/a1qQmd| \'vVM%OyB8E(K
唔夠attendance唔緊要你最後同講幾句就冇事, 好多lecture同turtor都係咁.. 簡直係白痴!!!!!p{@~ X*O'Gy
5w9Qy!qT6W v
功課唔到考mid-term都唔會俾你, 改就勁那西, 是但俾個grade你就算.. 錯係邊呢? 自己諗..."有model answer你唔識睇咩? 咁你讀u點算呀??"..... project 5個人做3個唔做野, 一係就俾d勁cheap既野你, "你唔改咪就咁交囉!".. 同啊sir反映佢又話一個project梗有人唔做野ga la, 你咪幫下手囉 project佔好多分ga, 你點都要做好佢呀"...x佢呀, 最後我一個人做哂全個project!!!!!!!!!!!!!!!!!!!2[@&~*yH4R#c~\^

"{M#s'n(} assignment又話唔可以抄, 個個抄足!!!!!!! 你同果d人反映佢又話 "咁d問題係一樣, 有類似既答法好正常姐" 我話" 係, 完全一模一樣喎?" "咁你洗唔洗我幾百人都check哂丫??? "
O6gr%{+i+J
0}"FJ$aP t!i 所謂既mid-term係mult, i如果你知咩係lecture就知d位好close, 又冇咩access, 原本應該一人一份唔同既paper, 點知好多人都囉一樣既paper, 一齊做!! 再唔係就最尾改做paper名, 抄足旁邊個!!!!!!! d miss啊sir簡直係白痴到爆!!!!!!!!!!!!!!!!!
8G)b'Zn!\w
L [,gS:d(Dl| r!{hp hkcc又話8成人讀反本地大學, 係呀 , top-up丫嗎, d stat完全係佢吹出泥既!!!!  呢d又唔見poly講出泥!!!!!!!!!!!!
v1j3A"N~;nx
A7u"N2ao\ 有人讀完business (year2)去左跟車, 有d做sales, hsbc話你asso咋喎除左clerk同customer service officer你想做咩???
K ]Ig4C+d&\w 去左渣打interview, 個人話"你asso最多由clerk做好d" 下咁我洗咩讀唔asso丫??

chong2002 發表於 2008-11-5 05:52 PM

依個係事實係現實? KT$b@DQ
從無人話hkcc 係勁野正野H4{"B:]~ p0z^
但你要靠佢入大學
ABY7Yg0S{ \vLlF4`PE Vu+m
上堂果part 呀sir真係無咩用,靠自己;`h&l5F&W|vy
做proj 果part, 我諗係你唔識去揀人黎group...
R"p,|.u7\!f#`
1Ftq"uc0CJ'e+\8T? 所謂既mid-term係mult, i如果你知咩係lecture就知d位好close, 又冇咩access, 原本應該一人一份唔同既paper, 點知好多人都囉一樣既paper, 一齊做!! 再唔係就最尾改做paper名, 抄足旁邊個!!!!!!! d miss啊sir簡直係白痴到爆!!!!!!!!!!!!!!!!!
9Y4L7N U![t-_.b`N 依樣我真係唔知你地,因為d卷唔同colour一齊做實知既:R K(LVuSYDb!^

6jP:u.khx ](U(Y e5^ k
ps:讀hkcc 有你好處?遲d 你會知,不過人地認唔認又係一樣野:giveup:
JX0^)G7_S6V4i_| ]9PD&S4_
[[i] 本帖最後由 chong2002 於 2008-11-5 05:54 PM 編輯 [/i]]

maksim2046 發表於 2008-11-5 06:02 PM

[quote]原帖由 [i]chong2002[/i] 於 2008-11-5 05:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926508&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
O,_7Tv6N[ W!JE5l 依個係事實係現實;F7g.zec"~Hm3n
從無人話hkcc 係勁野正野
;j O-B9oc 但你要靠佢入大學&Tl*wE%PU;v se
NJ7k5\SJE y
上堂果part 呀sir真係無咩用,靠自己 o~YS \D{V({X]
做proj 果part, 我諗係你唔識去揀人黎group...9}7AYo1T*gE

l9D|CV,|`4Y~ 所謂既mid-term係mult, i如果你知咩係lecture就知d位好close, 又冇 ... [/quote]4s6WNp9l/Fj

&sr;Y zl+q N ed 一樣colour又點呀?? 張multi唔係丫嗎!!!!!
7H\~Dxs6p"|#s 更何況it 做multi有colour咩?? 得個paper title名唔同
cMe%n)O
2v8v-c:a(l.m1W Et 你最尾改左係paper應該係你colour既名就會冇人知!!!!!!%`r3pRP0A/C~

&h DcAP/{#b6W.h 我個group人, 兩個聖士提反一個華仁, 成績幾個d, 有c
hVA"ng;WH 請問要點choose?? 一開始個個人都唔識,.表面勁到飛起...又係名校泥...講野有紋有路!!$O4E^0[Vcs

d9~ FP La 你year幾?? cgpa幾多???會唔會讀top-up???

hwkeung 發表於 2008-11-5 06:03 PM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2008-11-5 05:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926498&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
"~srHyX x'@ Y [color=red]Poly既中hkcc簡直係垃圾[/color]!!!!!!!!!!!!!!!!gM O8Bz

7t*[Py#v$o w 上lecture個個啊sir都勁廢, 又冇heart, 是但講下就算... 特別係account econ呢d可以係AL讀過既科目, 佢地就更加離譜, ''得ga la你地係中學讀過ga la呢d唔洗讀咁明ga la, 返 ... [/quote]/G.tG*Z,WRV`d6{H
-P'~4e&Dtq-})?i;e
我都讀過asso, 不過唔係呢間, 睇完你o既偉論只有送你一句話,\DT1h&{

2M)\}+T9b5T 你自己都係垃圾, 唔係o既話你咁叻就唔駛入去讀啦.3{ |g$^I

m4S n2I%N2VM6x%L7] 學校是社會縮影, 社會一樣請左班廢柴同事同你一齊做野,:H.w5Dn B"t(Po8lV w'Z'I
唔做野篤你背隻, 但識得偷懶刷鞋巴結高層, 加人工又高過你,
*re7bd!dp }y7j.H-R 你唔like咪轉工囉.
b)vC _k C+h/u
*Zs mR*? 學校一樣, 唔like咪轉校囉, 但想講間間學校/間間公司都一樣,P @2]Su W;t6s
你的怨氣只是在說明自己的適應力何其的低, 亦是說明自己能力是多麼膚淺, EDY$y8^0S:X
m[6yK9K(V0{3a{9On"A
有實力的人會知道呢個世界o既遊戲規則,
a(aL K\4`k 然後係你自己去適應佢, 唔係世界去適應你.

maksim2046 發表於 2008-11-5 06:07 PM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2008-11-5 06:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926518&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] F/fTaMH I$j

xG3XYz m rM l8H$o3AF.S1qC0a#i?
我都讀過asso, 不過唔係呢間, 睇完你o既偉論只有送你一句話,3iXEr!tG

AS"d^!o/Qd 你自己都係垃圾, 唔係o既話你咁叻就唔駛入去讀啦. N.Y;gb4c/E-C&K

e9Ekv%WIj8P*[ 學校是社會縮影, 社會一樣請左班廢柴同事同你一齊做野,
oVx.ATw3R b 唔做野篤你背隻, 但識得偷懶刷鞋巴結高層,  ... [/quote]
-~!b6z+a9kN;~
8{-s&J/U |a4^E 咁你cgpa有幾多??

sage 發表於 2008-11-5 06:11 PM

係咁ga la
-E+H7J5_7o5?Ps,f#SX Asso, HD, ive呢d課程根本就係想賺錢之嘛
BKmF/YH D:a4R ]c%W$ofZr!r&H
不過你做得好啱 nP;sGH'd)\s
呢d黑暗野好應該揚開哂佢*S,\;Km-P,K6}
唔駛等佢地黑箱作yip, 亂來
9J:CJ[H/B+o e"i}-ac1z*?2u
btw 你asso邊科?

sage 發表於 2008-11-5 06:16 PM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2008-11-5 06:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926518&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
j$BU.g'K'p9QBY2z vM4n.@az1V z
A1Z3cE5Ov.D
我都讀過asso, 不過唔係呢間, 睇完你o既偉論只有送你一句話,
:B'PIOM)J)Kg(G:Z
F VWo)x e { ]-T,f 你自己都係垃圾, 唔係o既話你咁叻就唔駛入去讀啦.
*jN7Q$}u-~:R
4cdXt `$A LY 學校是社會縮影, 社會一樣請左班廢柴同事同你一齊做野,
_^4{Zs;g"]'l 唔做野篤你背隻, 但識得偷懶刷鞋巴結高層,  ... [/quote]
F:y5? i:K7\%P%VS 9da9V3ff\
樓主都係呻下姐
H v,Yk~{.\8`tM7e;] 唔駛話人垃圾既
/w+ql$e E
"P'r'[~] 唔講又點知咁多asso, hd野

hwkeung 發表於 2008-11-5 06:17 PM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2008-11-5 06:07 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926526&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
K Q v2\ \#@%Z
8U!x.Nsa'I\!E"g 4bg%X/X3q~x7?)Q)}r
咁你cgpa有幾多?? [/quote])X+o$[-G"k Z)y
無須理我咩成績, 只要你明白點玩呢個遊戲就ok啦.r|%T6`'p+v;~f*s
JM*OE3O|jB-R
讀書只有兩種用途, 一係結識『有用』o既朋友, 二係拎張畢業證書.
5~ t,K~"}&z mx$s N4i l']S WO
我個人認為前者比較實際有用, 所以何必咁拘謹呢畢到業就得啦你.

maksim2046 發表於 2008-11-5 06:24 PM

[quote]原帖由 [i]sage[/i] 於 2008-11-5 06:11 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926531&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]?Va@ M
係咁ga la
Q9U]}3y*@ Asso, HD, ive呢d課程根本就係想賺錢之嘛?9y3K^8_ t8I(k9I
;i5VT)uMti hH
不過你做得好啱
!^$mw*@-f&r H'D-ML 呢d黑暗野好應該揚開哂佢
,p[c|I/q\A 唔駛等佢地黑箱作yip, 亂來q$yj$ZWd,V2c

T+@FnF btw 你asso邊科? [/quote]0ke kfr-l ik
i#^Jt7X7~0n }
Acconut and finance.U"wC'P%I;~qZ5_d
未讀asso前個admission interview個面試啊sir同我講話你呢科account畢業好多公司都認可到接近AL程度^p,k'rL
點知我哥朋友係big4做, 話行內不嬲認為asso account課程最多係中5到程度!!!!!! N(F\G Ae}g
完全同係我in時兩番說話!!!!!!!!!!!

maksim2046 發表於 2008-11-5 06:27 PM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2008-11-5 06:17 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926538&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]t7c nK$^'H FN
p g1GwV:o
無須理我咩成績, 只要你明白點玩呢個遊戲就ok啦.
:Q Z.ke%w-] P
@~a#q)PI g5g 讀書只有兩種用途, 一係結識『有用』o既朋友, 二係拎張畢業證書.
yRLo6LEiO,B(t
{e6q1`?4w 我個人認為前者比較實際有用, 所以何必咁拘謹呢畢到業就得啦你. ... [/quote]NcjKjha
7~/Cgn w\ y
你講到咁勁!! 又話我廢!!i[2K&ki+a$c
而家又話成績唔重要, 咁你讀泥做咩??c*u$P1v&bAD ^
你講到你咁把炮, 我真係好想知你cgpa喎!!

hwkeung 發表於 2008-11-5 06:29 PM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2008-11-5 06:24 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926545&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]"G3F yoy${

cnpS*AQD `S)S5V8xGlPI
Acconut and finance
:YTQv*|,b*Rwe 未讀asso前個admission interview個面試啊sir同我講話你呢科account畢業好多公司都認可到接近AL程度%{#V"Mhl:E"XN'jq
點知我哥朋友係big4做, 話行內不嬲認為asso account課程最多係中5到程度!!!!!!&[b)h {f:~N5J;t
完全同係我 ... [/quote]
+~m"VE?W2K\ 不嬲讀任何account要入行做會計都係報考ACCA嫁啦,J1w1`4{-rh K7z|d
讀呢d course只係幫你免除唔知幾多科嫁咋.

maksim2046 發表於 2008-11-5 06:34 PM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2008-11-5 06:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926550&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
b3agE`G
!N$f)Qk/ND K 不嬲讀任何account要入行做會計都係報考ACCA嫁啦,
]1OLt[Z,YP0K 讀呢d course只係幫你免除唔知幾多科嫁咋. [/quote]
9_l)G9Q6v +V-Cz6|[Oh1a1}
我只係想帶出讀asso有好多被人hide左既真相
9qQ H\J Ti 只係想多d人知, 等佢地知多d asso既野姐
^+EvhHK%QsD ` 如果人人都唔講一d負面既野出泥, 人人都唔會知
(W%Q6MP,T:t f 我絕對冇意冒犯任何人

hwkeung 發表於 2008-11-5 06:50 PM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2008-11-5 06:34 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926553&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]2O\0A%r%\ @)g9u:C M
W`7o!P1l%_I s-Tq
{O;r}!V_
我只係想帶出讀asso有好多被人hide左既真相
,Y!W6V7P8v o-I F8y 只係想多d人知, 等佢地知多d asso既野姐
,G@6oKw 如果人人都唔講一d負面既野出泥, 人人都唔會知VLU)y5O+z!vD pY
我絕對冇意冒犯任何人 ... [/quote]#?_dq6w
M4UE*x!A
我都只係想講返個現實你知, 因為我自己都係過來人,
0A(zS}6A6G3| 現在d後生仔同傳媒一樣剩係鐘意諗負面講負面,"Nr rc2|!d\6S
好少識得積極自我增值, 此風不可長.:( ~&M W1SIUCt#H&P-{K
5TB-sdc
據我所知其實無論個課程有幾cheap,}L2b8FKX
畢左業你再讀上去master或者更高都完全無問題,
D7At8H#Y L;Q,i 所以你又講自己咁有heart咪讀好d成績畢業,@m"oW4q2_
然後升間出名d大學讀master, 咁樣仲實際啦.:agree: 1go2g.g"C7p/m

%HO4PLkK e5Y(~Wh 你咁想知我咩成績咪話你知囉, 我讀左頭一年就無讀,L%o'a5cB`.ek
自己出左來搵錢而家搵五,六萬一個月,
vL+W)?sZ[-G5j
5JY @j3a,`z6mNj{ 成功無偶然, 世上無懷才不遇.:good:

maksim2046 發表於 2008-11-5 06:53 PM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2008-11-5 06:50 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926561&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
"n{%d9fh;l
.[d!~E3@f.o 1O3@'\*vW(A4AU6e
我都只係想講返個現實你知, 因為我自己都係過來人,V,B0J2fs%iU
現在d後生仔同傳媒一樣剩係鐘意諗負面講負面,
^I&o[N%Ic"]d 好少識得積極自我增值, 此風不可長.:( {Y.Eo5j6f ?

+G#pJD'hLQ9UrEC O 據我所知其實無論個課程有幾cheap,
0d'IR P []+a 畢左業你再讀上去master或者更高都完全 ... [/quote]
4mA4Dfh{SW)s
Rd2w#J_ 謝謝你的一番話!

buddhistwan 發表於 2008-11-5 07:02 PM

其實hkcc一d都唔差
1O#T)D bIm4c$A 有些老師有料又有心4Q$I3cU!R.Ig
教到你明白為止 又可以分享工作上既經驗\&~5At h%n#w Wp
當你上到真正既大學.\3wJ#X]
更差既老師都有  mid-term大部份都係mc assignment咪又係你參考下我 我參考下你hu%|JUQ;JqG-o
如果你只係攞住ad張cert出黎社會 就梗係唔多掂啦fH&G|BIX@%u(ua
依家通街都係大學生]B&l%[m*?!?O
你讀得ad 都係想入degree讀ga la
5jrS UE"?5S 不如俾d心機 努力爆4仲好啦'J,R6|vgc l/w,z
加油吧

maksim2046 發表於 2008-11-5 07:12 PM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2008-11-5 06:50 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926561&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
*~}fp5`#v#~
c%bM BN E t#n,N0h xs&b G
我都只係想講返個現實你知, 因為我自己都係過來人,
pBv L*W3N 現在d後生仔同傳媒一樣剩係鐘意諗負面講負面,
^1jM9Q dzFa 好少識得積極自我增值, 此風不可長.:( HqI'Y@#S
-P,z*q&]L^Y#U
據我所知其實無論個課程有幾cheap,!JiB$rl,I
畢左業你再讀上去master或者更高都完全 ... [/quote]
v?S]:pHN;W K2SU2Ir/FFODf

4M2C.\&N E]"d asso如果考得唔好, 只可以讀top-up or self-finance 佢地唔係正式既degreeIN-j4lU
而且要一年6萬幾, 應受性唔高#ZZwve~;W%fY
一舨大學都唔會俾呢d top-up or self-fiance讀master degreeM:_M,Z8P|
普通既UGC degree都要有3.5/4 要有機會讀master$Je'w5RH c?
所以點解方間流傳asso係好容易上返u, 其實呢個係一個misconception
,q ma?W$Cu u要俾大量既位俾jupas既人, 如果唔係果科唔夠人就唔開得p\ V4M5i&_6C@1M
asso, HD要上返u永遠都係最後先consider俾唔俾位你
Ee])h+L b
"@eu }Dt?0B-gj 我真係好想帶出既info係, asso讀既野, 應受性係好weak
a;|3WK4Q8q3u 如果唔係為何之前有大量副學士生向政府complain??
q!}k GI2v3k%W.n asso而家冇4/4.5都好難有u俾你讀, 但要有呢個成績唔係咁易)p,@O2dD.U B L
assign做得好, id-term考得唔好, project做得唔好, 只要其中一樣衰左就冇4
#_ N @$Vk:uV!b +上師資唔好, 那學生囉4又談何容易呢...

maksim2046 發表於 2008-11-5 07:16 PM

[quote]原帖由 [i]buddhistwan[/i] 於 2008-11-5 07:02 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926564&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
f mw*x,Q f 其實hkcc一d都唔差| H AV:TQ6m
有些老師有料又有心'D!B^&~0^
教到你明白為止 又可以分享工作上既經驗sAT V\Ik1h1q
當你上到真正既大學0whIr@t
更差既老師都有  mid-term大部份都係mc assignment咪又係你參考下我 我參考下你]nm-lOCf!ZW C L
如果你只係攞住ad張cert出黎社會  ... [/quote] WH h M ] I

,S aB&y6['m 爆唔到了...6@*W3i aovF
你就好啦可以遇到好老師...
+x3uu P e%zF 爆到都未必讀到u...一係你第一年sem1有4, AL有c有d,中英唔差~U:T:W7f$c"`:u*G
兩年cgpa有4.. 咁就實得

buddhistwan 發表於 2008-11-5 07:54 PM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2008-11-5 07:16 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926572&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]GtT ]}j+j0WJV8s

7Rh^;OS)Ha2t#R
V:@2S/I5s%? 爆唔到了...
+p&d7|@oH 你就好啦可以遇到好老師...-o:|l7[a m$p
爆到都未必讀到u...一係你第一年sem1有4, AL有c有d,中英唔差6qEp[[(v-eKyI'j9N
兩年cgpa有4.. 咁就實得 [/quote]
i7o}y%{KX M8l4e'sy+j
好老師有時係需要自己去揀佢果班讀7zlL3H@
你可能未有得揀住 不過當你可以add/drop 咁你就可以自己揀啦p.sX e0O)FJ(]CL*d
或者 你可以問下我 或者其他師兄 有咩老師有咩科係好ga
e Y C8w8U&qo4OC-v'Xf 咁你又學到野又讀得開心8Dw,C[+j
:K X8DxY+f
'第一年sem1有4, AL有c有d,中英唔差' ~ 呢d係想第一年就入degree既人
e(|9Z b,V 你可以讀完兩年先入ka
G_q AW 有時又唔需要一定要爆4+a-level勁先入得degree)c;g3{ DkI:W[ko
我身邊就有人以上兩個都無 佢都入到ugc _yq{Tnz"B
所以 又唔好睇低自己先 &b(g!t,WEN0n
就算讀咩degree都好, 始終都係degree%b-T1n ? e3]%GY1^

;~ n5X ?/rS [ 你仲有大把機會呀~響呢兩年努力啦

R-Star 發表於 2008-11-5 09:23 PM

學校係社會o既一個縮影
Nx k%g ]\u 就算而家出到黎做野, 真係好多時都要做埋人地o個份, 唯有當體驗下上一代點樣捱出個未來囉r+L:u|*Wd

4eCBhm8g Ub 至於asso跨大升學數字係事實(間間都係), 但依個都只係踏腳石, 努力d讀到ugc再讀埋master, 仲邊個理你係咪asso
;o \]YM^b 至於師資唔好, degree都係一半半咋, 所以先要sit人地堂, 拎隔離班notesf8mkR5SX
有d老師上堂時吹水, 但考試時又真係考番書d野; 所以佢吹水時你咪睇下notes mark下重點, 自己平時就睇下書e.g.case study/書後question

sage 發表於 2008-11-5 09:37 PM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2008-11-5 07:16 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2926572&ptid=193505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]0r1d F(k};|J h^t
b t d PAZ
I$k;G&E z5J
爆唔到了...
-V P+@:VWd*|%j 你就好啦可以遇到好老師...[ {z}"\'n F*@
爆到都未必讀到u...一係你第一年sem1有4, AL有c有d,中英唔差 z0}S%y)jo
兩年cgpa有4.. 咁就實得 [/quote]
0w4Nj L"X~ 3K2N]KR)i
無計, 你要升上ugc bba就要爆4 架喇[M;kZSFiK
除非你肯讀ugc CS, engineering.....
VKB ^;E"he#^ P the requirements are a bit lower

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.