娛樂滿紛 26FUN's Archiver

makin 發表於 2008-11-6 01:37 AM

如果你係我..你會唔會繼續做

一係忙到廁所都無得去..想去廁所要忍到食飯..
XUj C;OS o.x 因為做得慢會搞到下一手同事好多手尾..廢事得罪人..5RH Z+E9^ y
一係悶到全日都係企係度..9個幾鐘都係咁..
/n_W @9v-R%[6~ 企到隻腳無乜感覺嚕g!Qt]!d(q(y9B
返工都唔係咁開心..但係交通方便..糧準M/Gb8t)A&AlN

/}E;D|q ;vIXuak2nF1P
其實我諗住拎埋雙糧就走..但係宜家經濟唔係咁好..T7};pV{}&Rx
搵工好似好難咁..宜家份工既糧都夠我比家用同自己洗Oc ZYc q
你地係我會唔會走..我學歷低..第一份工就係呢份..
#U"i7{ p)A.^ b 做左一年幾..要比家用屋企..所以唔可以唔做野..:crybye:
?)@P)q(Y|/j 我都想讀書..但讀書要用屋企錢..半工讀=無返過工

infjlam 發表於 2008-11-6 01:45 AM

我覺得依家呢個時勢,1a"zXr$u t$I lv9s$?L
最好還是睇定D先.../x6RW4tH!zE3e M.g
除非你有好路數,
/\ ~3S A_ _X 否則貿貿然辭左份工,之後或者搵唔返,
tF-d0l Bs3f1|+T 到時就大檸樂
nlLK a6Z1l8F.n
/K2rp/J5ETt 工作忙到冇得去廁所,
t+s;X0L$h.O\fh*} 好多香港人都係咁(包括小弟都係)"n0n6vi7c;t+we
我諗你可以向上頭反映那問題,W.O5wSG:E ]VQla
上頭可能有相應解決方法都未定...

勇勇 發表於 2008-11-6 02:07 AM

[quote]原帖由 [i]makin[/i] 於 2008-11-6 01:37 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927004&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]5m8Kh2zL0rP
一係忙到廁所都無得去..想去廁所要忍到食飯..
nH _ ZL D 因為做得慢會搞到下一手同事好多手尾..廢事得罪人..
V"I8H3Q7H 一係悶到全日都係企係度..9個幾鐘都係咁..
nt P3h V4K(Yp 企到隻腳無乜感覺嚕fu:Q/l_A FP
返工都唔係咁開心..但係交通方便..糧準
-p9Ca m/m&DgF i zq:}ph!}l

}%P_M-GEm8vC 其實我諗住 ... [/quote]
-j:B#jMvQU 你有冇咁過轉行啊,如果有可以諗諗去"建造業訓練學院",佢地有一年際長期班..........幾個月嘅短期班:)
ITD bWa/Y 每日有$100架,雖然學習其間冇錢比家用,但起馬唔雖要問屋企攞錢用都有飯開:) 畢業後每個月起馬有$9000-$10000收入:drool:   EC!u"~3b
你可以不斷考牌去提升自己:kicking: 到時人工就會加得好快:agree:
,dzXz'|4I DrGn 我都係佢地一份子:) :)

kenkwan0210 發表於 2008-11-6 02:55 AM

[quote]原帖由 [i]makin[/i] 於 2008-11-6 01:37 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927004&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
} | H3q d/{5? o 一係忙到廁所都無得去..想去廁所要忍到食飯..l {!Kgd(eP-u LG
因為做得慢會搞到下一手同事好多手尾..廢事得罪人..
0o(Y6UH8yC 一係悶到全日都係企係度..9個幾鐘都係咁..
k[ O6o{ A@e 企到隻腳無乜感覺嚕*taazc"n#|
返工都唔係咁開心..但係交通方便..糧準
.kI/f$K+\+O&eO:wbW 6V4I l7nl.\1u

%qn8Fa0bp8c#Ug` 其實我諗住 ... [/quote]!x8s0V9b j,v-p4Ai-RT&]
_-RS2WAEu
你做邊份零售?{Fd`r8{8c
(k f$^%s#eC
咁似我個份ge?:D

蝦你波凸 發表於 2008-11-6 02:57 AM

[quote]原帖由 [i]kenkwan0210[/i] 於 2008-11-6 02:55 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927064&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
-wB!Y&b4b;S)S 7CoC'aF-n
@ Y n[`/vs
你做邊份零售?Q e8_%Py"@
5`$m2Wt1x4['\!f
咁似我個份ge?:D [/quote]
e2R:kCX m
N$` G'k7N6ENS)F#F ?'jh/^"x,X eNU1?
7仔 :yy24:

kenkwan0210 發表於 2008-11-6 03:15 AM

[quote]原帖由 [i]蝦你波凸[/i] 於 2008-11-6 02:57 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927065&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]_,p7J @!h LtM
/{|azv5vu0e-] Y
/D_*cfs#S9gZ

gk5a@/aE:Tf9G;I 7仔 :yy24: [/quote]:H/].X+f)B:u!i
v`OR!Q4k\y
我都係.....邊間呀?同事~~~~:D

蝦你波凸 發表於 2008-11-6 03:31 AM

[quote]原帖由 [i]kenkwan0210[/i] 於 2008-11-6 03:15 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927076&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]&TsVb([
"Y.B9c9c+R-d7a
F-~o k:HLx p5B8Q
我都係.....邊間呀?同事~~~~:D [/quote]
3JFt&E:lU&u)K Y@&L1JZZwI"c n|p
Kowloon某屋邨~~開名就大拎樂la :yy15:

kenkwan0210 發表於 2008-11-6 04:04 AM

[quote]原帖由 [i]蝦你波凸[/i] 於 2008-11-6 03:31 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927088&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]JZ{&A ` Vf&X
2^F"? Ce3A BDX

6N(@r&@(~ Z6km Kowloon某屋邨~~開名就大拎樂la :yy15: [/quote]
i.B2l.?ze
M4Fn1XmF)^ 我係D15港鐵線某間:naughty:

makin 發表於 2008-11-6 12:52 PM

嗯..都係睇定d先啦..
*H2w/l K,wje 建造業要學d咩架..PC)L-mNaGi:wp
七仔相認-.-但我唔係七仔的

mnbvc 發表於 2008-11-6 02:46 PM

[quote]原帖由 [i]makin[/i] 於 2008-11-6 12:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927293&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]9CDZ el3fr9]S#n
嗯..都係睇定d先啦..h}&?*p)P#Cs
建造業要學d咩架..
:h Qe s Xoz 七仔相認-.-但我唔係七仔的 [/quote]x*d4q8Pnqn.l
睇你讀咩米學咩4c&?,c[Q!uV%Sv
有個別既(泥水,釘板個d) E)?:?*K6\A
又有全面既管工(讀1年)

kakeidevil 發表於 2008-11-6 03:36 PM

[quote]原帖由 [i]mnbvc[/i] 於 2008-11-6 02:46 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927378&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
r/t y5u u4Yl9ai
h1CVH8FiZ 睇你讀咩米學咩ve"Ir T%@
有個別既(泥水,釘板個d)
%NJo/pLG&K 又有全面既管工(讀1年) [/quote] y!M)pC/v^U

O0A[8^OA-E /\;uY(VrM
有冇飛機大炮讀?:yy03:

mnbvc 發表於 2008-11-6 03:51 PM

[quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2008-11-6 03:36 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927395&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
?Sz)I_7L7` C? e{.Zi\a E

o(`r*ig7`&Bm/t;V (} woo3`$W,@
有冇飛機大炮讀?:yy03: [/quote]g O/_ I$R%f8Jd9i2G
香港有冇飛機大炮做?[img]http://img153.imageshack.us/img153/9387/cf742eb3xi6.gif[/img]

勇勇 發表於 2008-11-6 04:04 PM

[quote]原帖由 [i]makin[/i] 於 2008-11-6 12:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927293&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
v+C0z9Kt,P4B&?3d 嗯..都係睇定d先啦..H(nNB`Yt,Ez
建造業要學d咩架..X \2{B8Tt
七仔相認-.-但我唔係七仔的 [/quote]
j#U3F@:]l_Jw 讀1年果D......畢業後出做野嚟會他條D:good:
h(XEu&K8TR ]5G 程期課程果D..........畢業後會比較勞力:( )yx-TJiF
如果你真係去讀,我就提意你去讀1年際嘅電工課程,因為畢業後會有好多大公司請:agree: "S g.Q/L7g-rj3lb
我都係中3程度.......我都係讀建造業........我宜家收入係$14300:)

mnbvc 發表於 2008-11-6 04:28 PM

[quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2008-11-6 04:04 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927418&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]~8}6_*}r\E/a0u9@

?#FKz2^;P0y;{ 讀1年果D......畢業後出做野嚟會他條D:good: dVG"bq3t^9I
程期課程果D..........畢業後會比較勞力:( qAp iwv(lR5e
如果你真係去讀,我就提意你去讀1年際嘅電工課程,因為畢業後會有好多大公司請:agree:
W~Bpyu@ 我都係中3程度.......我都係讀建造業... ... [/quote]
Y)A OC-M Q :yy23:

sage 發表於 2008-11-6 04:49 PM

actually, even university graduates find difficulty in hunting a job
9CE*?z&h2{ O so suggest that you work hard and study hard~~

makin 發表於 2008-11-7 02:11 AM

哇-.-差唔多我兩倍啵..!^n7jYl!e
想問下你係讀邊間..講唔講得名..比我參考下@@
+_k6w.r4NjU `J 同埋係咪一定要9月開始讀起-.-咁洗唔洗等下年..
l!MjHb8J4y x Z 樓上的..我宜家已經WORK HARD..但係好似成日都唔得醒目
$bYO1e-Oj0T.^9U!n 成日唔記得d野..我都想study hard但我工作唔定時..:o

sage 發表於 2008-11-7 06:18 PM

[quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2008-11-6 03:36 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927395&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]$u^Cr+W|7[W

F(_ jt8TLZE ;L2CbR-~8c3iL(m;|}
h,e;a)t5pq Z
有冇飛機大炮讀?:yy03: [/quote]
Z!~YU z2e!DC 6{H.{;mKK#|%P#V
i know a company HAECOwtx|6m$Y Ct
做飛機工程, 有課程讀)O9[Q%a\:p3A4ox
The HAECO Technical Training Department &_6W!f Xx'h
好似要讀完ive先得...J b_.K8~b
mainly for repairing
/EtITe;P p#x%oW5f(D-vZb
[[i] 本帖最後由 sage 於 2008-11-7 06:20 PM 編輯 [/i]]

benny1219 發表於 2008-11-10 12:09 PM

[quote]原帖由 [i]sage[/i] 於 2008-11-7 06:18 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2928818&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
"M.c:t,v`}.n
9sN:lki-Yl f \;D 5c4\-I#e1Ecd$B/l
i know a company HAECOYF?4\O7o0R
做飛機工程, 有課程讀F#P;~"?6@#x i0G6ys:t
The HAECO Technical Training Department
1oJnF s)o-Z v3D\ 好似要讀完ive先得...
b6Z [.f1] mainly for repairing [/quote]
re}t:@],Zd3X 飛機工程技術很複雜 年年都要進修
'O a.s]%z6Q8[ 工作很辛苦的 唔易做架

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.