如果你係我..你會唔會繼續做
一係忙到廁所都無得去..想去廁所要忍到食飯..因為做得慢會搞到下一手同事好多手尾..廢事得罪人..5RHZ+E9^ y
一係悶到全日都係企係度..9個幾鐘都係咁..
企到隻腳無乜感覺嚕g!Qt]!d(q(y9B
返工都唔係咁開心..但係交通方便..糧準M/Gb8t)A&AlN
;vIXuak2nF1P
其實我諗住拎埋雙糧就走..但係宜家經濟唔係咁好..T7};pV{}&Rx
搵工好似好難咁..宜家份工既糧都夠我比家用同自己洗OcZYc q
你地係我會唔會走..我學歷低..第一份工就係呢份..
做左一年幾..要比家用屋企..所以唔可以唔做野..:crybye:
我都想讀書..但讀書要用屋企錢..半工讀=無返過工 我覺得依家呢個時勢,1a"zX r$u t$I lv9s$?L
最好還是睇定D先.../x6RW4tH!zE3e M.g
除非你有好路數,
否則貿貿然辭左份工,之後或者搵唔返,
到時就大檸樂
工作忙到冇得去廁所,
好多香港人都係咁(包括小弟都係)"n0n6vi7c;t+we
我諗你可以向上頭反映那問題,W.O5wSG:E]VQla
上頭可能有相應解決方法都未定... [quote]原帖由 [i]makin[/i] 於 2008-11-6 01:37 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927004&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]5m8Kh2zL0rP
一係忙到廁所都無得去..想去廁所要忍到食飯..
因為做得慢會搞到下一手同事好多手尾..廢事得罪人..
一係悶到全日都係企係度..9個幾鐘都係咁..
企到隻腳無乜感覺嚕fu:Q/l_A FP
返工都唔係咁開心..但係交通方便..糧準
i zq:}ph!}l
其實我諗住 ... [/quote]
你有冇咁過轉行啊,如果有可以諗諗去"建造業訓練學院",佢地有一年際長期班..........幾個月嘅短期班:)
每日有$100架,雖然學習其間冇錢比家用,但起馬唔雖要問屋企攞錢用都有飯開:) 畢業後每個月起馬有$9000-$10000收入:drool: EC!u"~3b
你可以不斷考牌去提升自己:kicking: 到時人工就會加得好快:agree:
我都係佢地一份子:) :) [quote]原帖由 [i]makin[/i] 於 2008-11-6 01:37 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927004&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
一係忙到廁所都無得去..想去廁所要忍到食飯..l {!Kgd(eP-u LG
因為做得慢會搞到下一手同事好多手尾..廢事得罪人..
一係悶到全日都係企係度..9個幾鐘都係咁..
企到隻腳無乜感覺嚕*taazc"n#|
返工都唔係咁開心..但係交通方便..糧準
6V4I l7nl.\1u
其實我諗住 ... [/quote]!x8s0V9bj,v-p4Ai-RT&]
_-RS2WAEu
你做邊份零售?{Fd`r8{8c
(kf$^%s#eC
咁似我個份ge?:D [quote]原帖由 [i]kenkwan0210[/i] 於 2008-11-6 02:55 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927064&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
7CoC'aF-n
@Y n[`/v s
你做邊份零售?Q e8_%Py"@
5`$m2Wt1x4['\!f
咁似我個份ge?:D [/quote]
?'j h/^"x,XeNU1?
7仔 :yy24: [quote]原帖由 [i]蝦你波凸[/i] 於 2008-11-6 02:57 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927065&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]_,p7J @!h LtM
/{|azv5vu0e-]Y
/D_*cfs#S9gZ
7仔 :yy24: [/quote]:H/].X+f)B:u!i
v`OR!Q4k\y
我都係.....邊間呀?同事~~~~:D [quote]原帖由 [i]kenkwan0210[/i] 於 2008-11-6 03:15 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927076&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]&TsVb([
"Y.B9c9c+R-d7a
F-~o k:HLx p5B8Q
我都係.....邊間呀?同事~~~~:D [/quote]
Y@&L1JZZwI"cn|p
Kowloon某屋邨~~開名就大拎樂la :yy15: [quote]原帖由 [i]蝦你波凸[/i] 於 2008-11-6 03:31 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927088&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]JZ{&A` Vf&X
2^F"? Ce3A BDX
Kowloon某屋邨~~開名就大拎樂la :yy15: [/quote]
我係D15港鐵線某間:naughty: 嗯..都係睇定d先啦..
建造業要學d咩架..PC)L-mNa Gi:wp
七仔相認-.-但我唔係七仔的 [quote]原帖由 [i]makin[/i] 於 2008-11-6 12:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927293&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]9CDZ el3fr9]S#n
嗯..都係睇定d先啦..h}&?*p)P#Cs
建造業要學d咩架..
七仔相認-.-但我唔係七仔的 [/quote]x*d4q8Pnqn.l
睇你讀咩米學咩4c&?,c[Q!uV%Sv
有個別既(泥水,釘板個d) E)?:?*K6\A
又有全面既管工(讀1年) [quote]原帖由 [i]mnbvc[/i] 於 2008-11-6 02:46 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927378&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
睇你讀咩米學咩ve"Ir T%@
有個別既(泥水,釘板個d)
又有全面既管工(讀1年) [/quote] y!M)pC/v^U
/\;uY(VrM
有冇飛機大炮讀?:yy03: [quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2008-11-6 03:36 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927395&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
C? e{.Zi\aE
(} woo3`$W,@
有冇飛機大炮讀?:yy03: [/quote]g O/_I$R%f8Jd9i2G
香港有冇飛機大炮做?[img]http://img153.imageshack.us/img153/9387/cf742eb3xi6.gif[/img] [quote]原帖由 [i]makin[/i] 於 2008-11-6 12:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2927293&ptid=193534][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
嗯..都係睇定d先啦..