一套有關小朋友參加美國串字比賽o既戲
請問大家有冇睇過一套係講美國o既學生參加串字比賽o既戲呢?我之前睇過一次覺得幾好睇,想睇番
但係唔記得左套戲叫咩名
唔知有冇大佬幫到我呢??ep3EjL
%x6Gv9y Q uyiD
我記得套戲個女主角係一個黑人女仔黎o架v6X\6f T d"H*[5b
唔該各位幫幫手]?*Wg3v
感謝!!! [quote]原帖由 [i]chrislovegill[/i] 於 2008-11-7 08:19 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2928907&ptid=193605][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
[/quote]
long time no c [i]gill[/i] [i]gill[/i] :yy06:
我冇睇過 [quote]原帖由 [i]mnbvc[/i] 於 2008-11-7 09:21 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2928953&ptid=193605][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]7M4z'fs~%c8JK
long time no c gill gill :yy06: !Xi3c+F#A}3p%RygASo
我冇睇過 [/quote];]/}J!P,II8r
})W1S4B5WF-K
係呀
比較忙
上黎都係睇下就算
少左講野~p(dK6Q(R5tg+U0X+b
但係點解我好似唔識你o既......??
[[i] 本帖最後由 chrislovegill 於 2008-11-7 09:49 PM 編輯 [/i]] 冇睇過:yy29: 如果我無錯,你應該係搵緊 ”Spellbound",2002 年上映。
^O w `k
IMDb 介紹:[url]http://www.imdb.com/title/tt0334405/[/url] [quote]原帖由 [i]vandervaart[/i] 於 2008-11-7 11:45 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2929192&ptid=193605][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
如果我無錯,你應該係搵緊 ”Spellbound",2002 年上映。
V+{:dq(g I Os
IMDb 介紹:[url=http://www.imdb.com/title/tt0334405/]http://www.imdb.com/title/tt0334405/[/url] [/quote]$v4~ Vz+g
%RxY,F_Q;_;G
應該唔係喎:AX$CIl0tb
都冇o個個女主角o既~
不過先唔該左你先~ 我睇過但唔記得咩名喇..
好熟..有個老師教佢打拍子..佢隻手係咁打大脾架我記得WY,]'v/EV'J
SORRY真係唔記得咩名 [quote]原帖由 [i]chrislovegill[/i] 於 2008-11-7 09:48 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2928982&ptid=193605][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]^ R!cp&Z-@'{4D
係呀
比較忙
上黎都係睇下就算 X8D/C3b8BR} Wf.P
少左講野~
但係點解我好似唔識你o既......?? [/quote]
5記得左用緊分身添:yy03:
我係你d波友:yy15: Akeelah and the Bee
[url=http://www.imdb.com/title/tt0437800/]http://www.imdb.com/title/tt0437800/[/url]
?p9~;E$@*_Bt
Great movie!! [quote]原帖由 [i]mnbvc[/i] 於 2008-11-8 01:17 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2929289&ptid=193605][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
5記得左用緊分身添:yy03:
我係你d波友:yy15: [/quote]
mk仔? [quote]原帖由 [i]alan15[/i] 於 2008-11-8 02:52 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2929424&ptid=193605][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url])z8HROQ[S
Akeelah and the Bee
4M/`r+nw
[url=http://www.imdb.com/title/tt0437800/]http://www.imdb.com/title/tt0437800/[/url]
Great movie!! [/quote]
+u'? dJf%y K
係呢套喇~!~!~
唔該晒!!!
頁:
[1]