娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01二世 發表於 2008-11-14 04:26 PM

洛威拿一問....

其實有無人知點解洛威拿要剪尾呢 ??
,N c]!b ~)f%H"^ `'Ass(^0hw
有d人話為左美觀...
S.d8I.l}Ub W'n zks F o
有d人話咩剪左尾佢嘅攻擊性唔會向後"罪"...(唔好意思,唔係好記得個字點寫,所以用住同音先)3wFt/P0C'yd
%AO!Jnd'iXG
有d人話剪尾是為了打架時就算夾尾也看不到,因為一夾尾就當輸....(洛威拿都算係打狗)S-C(U!rz

?}p$pFl,d*G i*x 仲有,洛威拿係咪一出世就要剪尾 ?? 大個左唔剪得 ??y~4cc$C2e
8v)~i9EPJ#a
p.s.我見有d唐狗自己咬斷自己條尾 !!
b,mhn1J v m3V!KP
9e:^ ? gC\ [[i] 本帖最後由 jen01二世 於 2008-11-14 04:44 PM 編輯 [/i]]

勇勇 發表於 2008-11-14 06:13 PM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-11-14 04:26 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2937076&ptid=193963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]}h)v'E8`&B
其實有無人知點解洛威拿要剪尾呢 ??C F7A0c*CcK)`
n;PP0pwTX
有d人話[size=6][color=red]為左美觀[/color][/size]...,D4o hmu.rS3`{
-Vh],`D+r'E6rx!_
有d人話咩剪左尾佢嘅攻擊性唔會向後"罪"...(唔好意思,唔係好記得個字點寫,所以用住同音先)
#Z7Er t2Cj a
"F:CJ&J5E(G9C D0J(L 有d人話剪尾是為了打架時就算夾尾也看不到,因為一夾尾就當輸... ... [/quote]%C\7\f{0^/b1PD;f
[size=4][color=navy][b][size=5]首個理由[/size][/b]係為美觀[/color][/size]:) :) 你諗諗.........如果一隻老虎仔條尾成支野咁飛起,係相當難睇:giveup: :giveup:
Ghw+cR9x/T!G E"i9vo 後期有d人話驚佢地會自己轉圈咬尾,所以BB時期就剪左佢條尾:( :( T H1EfR(y4T E+J\
其實唔關事架:kicking: 經醫學証明...........如果佢地咬尾,係佢地已經患上精神病,要快D帶佢醫生喇:) :)

勇勇 發表於 2008-11-14 06:19 PM

不過大佬..........你係唔係post錯區呢:haha: :haha:

jen01二世 發表於 2008-11-14 07:56 PM

[quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2008-11-14 06:13 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2937131&ptid=193963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Q,X@]LFW j tb h6ZPR Y2HX8]3w3U1A5P
首個理由係為美觀:) :) 你諗諗.........如果一隻老虎仔條尾成支野咁飛起,係相當難睇:giveup: :giveup:
M {'r BH 後期有d人話驚佢地會自己轉圈咬尾,所以BB時期就剪左佢條尾:( :( s/@U$SR+O$ldI
其實唔關事架:kicking: 經醫學証明...........如 ... [/quote]a*]QE,|\\

&rp4S-}^4}c8M 剪佢條尾,純粹為左美觀:giveup:  ??
E.D:sXsE,~/SWt 無其他特別原因:eek:  ??

勇勇 發表於 2008-11-14 08:03 PM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-11-14 07:56 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2937172&ptid=193963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]'I G.f-lJtV;O M+@

1^eTk[8b![
$k"B`^6@m(x G0R9a 剪佢條尾,純粹為左美觀:giveup:  ??~"a!r5Z:w gPX2K P
無其他特別原因:eek:  ?? [/quote]
{u x~;@$O v%z 養狗果d大師傅係咁講:) kZ!L b#M
人道d嘅理由..........就係驚佢會玩尾道至心理不平衡:haha: :haha:

mnbvc 發表於 2008-11-14 08:39 PM

[quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2008-11-14 08:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2937175&ptid=193963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
)xJ b6m(W ~Q-O
9YP w`o~ [color=red]養狗果d大師傅[/color]係咁講:) &W&P4@#KG ?(d*B
人道d嘅理由..........就係驚佢會玩尾道至心理不平衡:haha: :haha: [/quote]!A}'@-`N6b-X
乙專業既人乙搵笨:yy11:
e+J,XBL @ 佢地自已玩o者o者!Q1sM%BKQ-]$qH
米要剪o者

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.