洛威拿一問....
其實有無人知點解洛威拿要剪尾呢 ??`'Ass(^0hw
有d人話為左美觀...
W'n zks F o
有d人話咩剪左尾佢嘅攻擊性唔會向後"罪"...(唔好意思,唔係好記得個字點寫,所以用住同音先)3wFt/P0C'yd
%AO!Jn d'iXG
有d人話剪尾是為了打架時就算夾尾也看不到,因為一夾尾就當輸....(洛威拿都算係打狗)S-C(U!rz
仲有,洛威拿係咪一出世就要剪尾 ?? 大個左唔剪得 ??y~4cc$C2e
8v)~i9EPJ#a
p.s.我見有d唐狗自己咬斷自己條尾 !!
[[i] 本帖最後由 jen01二世 於 2008-11-14 04:44 PM 編輯 [/i]] [quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-11-14 04:26 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2937076&ptid=193963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]}h)v'E8`&B
其實有無人知點解洛威拿要剪尾呢 ??CF7A0c*CcK)`