娛樂滿紛 26FUN's Archiver

oz2 發表於 2008-11-15 05:45 PM

五斗米折腰

[color=black]著名詩人陶淵明有一句話:[不為五斗米折腰!],結果他辭官歸隱。現實社會真的可以嗎?現實就是不論你對工作/boss如何不滿,不要說[五斗米],即使只有[一碗米],你都要"折腰"![/color]
#F:lTAC {7y6o+s:zc-r
[color=black]人生不如意事十常八九,特別是投身社會工作後,你便會發覺不論是做事、人際、言行都是十分艱難復習的。而且在社會越久,會越覺得自己的言行沒有自我,甚至覺得十分虛偽。但沒辦法,因為這是天地萬物的規律--[適者生存]。[/color]0Kz[H.aN h;T$xj/g

_Ar;B sq2]~nL [color=black]長期在工作上受很多不公平的待遇,有時我真的想像陶淵明般"辭官歸隱"(辭職)。但是一想到自己的媽媽年老,加上整個家庭都是要靠我支撐時,我都會吞了這怒氣,咬緊牙關地工作,繼續[為五斗米而折腰]。[/color]

自由神 發表於 2008-11-15 06:20 PM

男人大丈夫%z:~ QM M)d$F"~
一個正常男人一定要為自己父母、女人負責任
%gJ TP/o uf"A 當然...頂天立地既男人...仲要為呢個社會負責任6l1E~5^,q(t D0~uc8Z@

{d1Rpkt,M 有時無法啦..真係要做自己唔願意做既野...vj'Fx2M3J0YpB MM'v
不過...為左“責任”都要頂硬上A)m3qhSoY
為既係自己家人、自己女人I t _k[ h,G i
PID;V xc1f#e
PS:我只係一個小學生,有咩講錯唔好怪我:)

kaing 發表於 2008-11-15 06:42 PM

其實係lee 個世界....可以講...除非你係最有權力果位....不然誰都要為五斗米折腰..../n%D#AY%P,k
無論你多努力...多勤勞...也要為五斗米折腰....SyT_TK'T
無論你是老闆,員工....
/N(g'E W1?t
m6a:i8n&Y!t h*E;i 好似對整個世界都很灰... uM,r$MT%K
KQ6} [4}*g
但係有位名人...巴菲特講過...為錢而工作...錢就不會來找你...lf6q9W2W5n7Q8C
為自己喜歡而工作...錢就會越來越多..."x3{o5iK&L

HA8z tOM why>?-D8U1i X\2\'L*V
因為喜歡所以不怕辛苦,不怕做多了...而是因為喜歡所以越做就想越多...
1r~.rz/X)T.h/o1l0E` 任何工作只要在一個角度睇...都可以是為五斗米折腰dhMZ0H q zB
但係在另一個角度睇什麼工作也有人覺得不是為五斗米折腰...
5dv/y5N&zXa/I ]qL*OR X8n7\
但是尋找到自己喜歡既工作同女人一樣難找...找到也要有勇氣去追求做這個職業
/d,Yhu%`?6o 希望幫到年青既一代...因為當你年齡大了..負擔大了...才明白就遲了...

cheery 發表於 2008-11-15 07:54 PM

工作=機會+心態

jen01二世 發表於 2008-11-15 10:02 PM

[color=red]我地呢班打工仔 通街走糴直頭係壞腸胃
6ipZ'_qeZ7~ 搵個些少到月底點夠洗(奀過鬼)
,nS!Y+~/N)A^ 確係認真濕滯
ANc`WXL)r9K4Q 最弊波士郁D發威(癲過雞)
4t@;O/L(Vo 一味係處係唔係亂黎吠I|#d%R.Pzs#e nX7@d
嗡親加薪塊面拿起惡睇(扭下計)
Y-B { yhaN9y7\-h 你就認真開胃y J3O o?

\_:rgLUH_8n1c8\E (半斤八兩)做到隻積咁既樣
#H])B!IF'N e (半斤八兩)濕水炮仗點會響
)QQOd,lWc_ (半斤八兩)夠薑鎗走去搶pa6uMx I P
H2`'Y:FEw
*出左半斤力 想話羅番足八兩
m7my,\F+`U 家陣惡搵食 邊有半斤八兩咁理想(吹漲)
\ @ap/?Z,gW 我地呢班打工仔 一生一世為錢幣做奴隸
#j%{go)y$W X_:X 個種辛苦折墮講出嚇鬼(死俾你睇)~7|YhD)^L
咪話冇乜所謂6q @r1r]T N
3]{$e7R!t+R:]d
(半斤八兩)就算有福都冇你享J!A{V \ g7s
(半斤八兩)慘過滾水淥豬腸Y ^V-?(S[,m\!mf
(半斤八兩)雞碎咁多都要啄[/color]r3_5].m1i
7s&?7?Yo Zc T+e
唔知點解,我淨係諗到呢首歌:dev:

andyho 發表於 2008-11-16 11:11 AM

[quote]原帖由 [i]oz2[/i] 於 2008-11-15 05:45 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2938151&ptid=194005][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
vV9G F,^3PK_qh 但是一想到自己的媽媽年老,加上整個家庭都是要靠我支撐時,我都會吞了這怒氣,咬緊牙關地工作,繼續[為五斗米而折腰]。[/quote]
U [i2NHh s
B%A TU9W 樓主言重了,為五斗米折腰是指有選擇而言,w&u"Fv3G/d;W)_
例如你幫A公司打工賺2萬,幫好賤的B公司打工賺3萬,
)|K-Lm Wc^ { 你有得選擇而仍為賤人打工至叫做為五斗米折腰。*D3L7s*H$N
cG*I)]!PGcw
正如陶淵明自知有得揀才退隱,如退隱會餓死家人,U X!L&G9yu#fN f
陶淵明也要被逼繼續做官吧?
\a1` J:p:re 樓主的做法是人之常情。:)

Hkwan 發表於 2008-11-16 04:01 PM

做人唔好咁greedy, 錢其實唔晒太多..真係足夠生活就好夠啦..[1| P2WD
為家人,為下一代,就係要努力啦..7|-dS!].Mw9I_
如果要去做一份你做左會唔開心但好多錢既工..真係會好辛苦架..
0P?JG4d CK 但香港咁competitive, 想rest都無時間..ij$J6uF8_(]
唯有向好方面諗啦...知足常樂啊.."V)A\&Q2k3E
(\ li&Y/|T%K})G
真係平凡是褔...成日諗住錢錢錢錢....咪仲比pressure自己...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.