娛樂滿紛 26FUN's Archiver

2210777 發表於 2008-11-15 11:46 PM

{轉貼} 澳門 格蘭披治 RQ 現場直擊

[color=red][size=6]PART I[/size][/color]  :yy07:   :yy07:
L7E/[ H yWQd6L6Q #r E,K9og7l
[img]http://img390.imageshack.us/img390/2581/dsc3560ft0.jpg[/img]fH'D7u2g0c K2x)W
9nBF9CFW0pI
[[i] 本帖最後由 2210777 於 2008-11-15 11:57 PM 編輯 [/i]]

2210777 發表於 2008-11-15 11:47 PM

[size=5][color=blue]PART II[/color][/size]
T.L5qEp*o
,n"w"^s3ta'b [img]http://img390.imageshack.us/img390/9443/dsc3595we8.jpg[/img]
{.}hZt
Y!x.VDi-z:p o&C [[i] 本帖最後由 2210777 於 2008-11-16 12:03 AM 編輯 [/i]]

2210777 發表於 2008-11-15 11:47 PM

[size=5][color=red]PART III[/color][/size]!b;wUa4A"c5s
7`a.?*q/G
[img]http://img390.imageshack.us/img390/1386/dsc3575vb5.jpg[/img] ]8a;jMF.hE[W

1F:f6nT"T8}&Gm"u [[i] 本帖最後由 2210777 於 2008-11-16 12:00 AM 編輯 [/i]]

2210777 發表於 2008-11-15 11:48 PM

[size=5][color=cyan]PART IV[/color][/size]
~7SPO~Y&`e #bQ#{#v4FGD
[img]http://img390.imageshack.us/img390/1151/dsc3606xr2.jpg[/img]
:V5}3w6blk C d$t7o+~ K"^
[[i] 本帖最後由 2210777 於 2008-11-16 12:03 AM 編輯 [/i]]

2210777 發表於 2008-11-15 11:48 PM

[size=5][color=green]PART V[/color][/size] S,WL6^EPu)M/~*xu.z
E,]$tgt^9\
[img]http://img390.imageshack.us/img390/3851/dsc3950uk3.jpg[/img]
Ugp ^TD0e
0n C}JI6n/~vj8i YD [[i] 本帖最後由 2210777 於 2008-11-16 12:04 AM 編輯 [/i]]

2210777 發表於 2008-11-15 11:49 PM

[size=5][color=red]PART VI[/color][/size]:TFB-E,]#tI?

`!n!@ n/v4t/]Z [img]http://img390.imageshack.us/img390/8636/dsc3954dp7.jpg[/img]^6j"xTW]|;~

o]"f'vF9X [[i] 本帖最後由 2210777 於 2008-11-16 12:07 AM 編輯 [/i]]

2210777 發表於 2008-11-15 11:49 PM

[color=Teal][size=5]PART VII   {END}[/size][/color]JLKB6`&n
D2|J LYQLt}
[img]http://img390.imageshack.us/img390/5968/img0421et1.jpg[/img]W S%rX0@E
3wB%Gng
[[i] 本帖最後由 2210777 於 2008-11-16 12:09 AM 編輯 [/i]]

neoplan03132003 發表於 2008-11-15 11:55 PM

888888888888888888888888888888888888888888:yy31:

Abba 發表於 2008-11-16 12:16 AM

thank you gooooooooood

ATX-828 發表於 2008-11-16 12:28 AM

阿POON:yy07: :yy07: :yy07: ...........件上衣側看仲:yy20: :yy20: :yy20:
!JfR].AMpzF
#v&h1z6Yy| [img]http://img390.imageshack.us/img390/5968/img0421et1.jpg[/img]

alexly 發表於 2008-11-16 12:41 AM

:dev: :dev: :dev: :dev: :dev: :dev: :dev:  great great photo

amuro 發表於 2008-11-16 12:48 AM

Thanks a lot! good shots!

chouban 發表於 2008-11-16 02:06 AM

thank you

byebyela 發表於 2008-11-16 02:28 AM

Pooh Ho 那件衫幾靚 !!@*j.S-?:p L9S%ha)?
我鐘意 !!

mnbvc 發表於 2008-11-16 12:06 PM

[url=http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1312449&checkid=20a72&noupdate=yes&nothumb=yes]http://www.26fun.com/bbs/attachm ... ate=yes¬humb=yes[/url]TqP9Dr-Tj(odq
左邊個個邊個:yy25: 即企右邊個個 [@w6J!n;{ f+B
好熟面口甘:yy17:

B777-300ER 發表於 2008-11-16 07:01 PM

孖二大佬出品,必屬佳品:yy02: :yy02: :yy02:
0PI+n V'V*IpFZ B6WZvjJ
[[i] 本帖最後由 B777-300ER 於 2008-11-16 07:02 PM 編輯 [/i]]

jimjim12 發表於 2008-11-17 12:18 AM

肉騰騰,好嘢~:yy05:

DB-Bahn 發表於 2008-11-17 01:46 AM

[quote]原帖由 [i]mnbvc[/i] 於 2008-11-16 12:06 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2939259&ptid=194021][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
C!`@ne5|&f9~ [url=http://www.26fun.com/bbs/attachm]http://www.26fun.com/bbs/attachm[/url] ... ate=yes¬humb=yes
3^c:o} h~2K~ [color=red]左邊個個[/color]邊個:yy25: 即企右邊個個
0Ynv.o9A+u 好熟面口甘:yy17: [/quote]-z[zgulS

-u4P+P.f5T Angle Chu --(Elite):yy17:

hedy001 發表於 2009-3-2 09:06 PM

耗流量操作 咩意思

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.