娛樂滿紛 26FUN's Archiver

0000001 發表於 2008-11-17 12:34 AM

經常思想消極悲觀既人應睇下

Nick Vujicic-Hong Kong Tour
j8`$R0PM6EL
/`7Hs3e3KY:c0eb
jBM1`6FqkP B9e [url=http://hk.youtube.com/watch?v=mu9FPb-TZuk]http://hk.youtube.com/watch?v=mu9FPb-TZuk[/url]
i I/R8j zw 9X1P]2s \j

:da!dC)],|'i$p'|w
DJF|q0Ge1d 我睇完都覺得好感動, 好勵志鼓舞

自由神 發表於 2008-11-17 12:56 AM

性格、態度決定生命:agree:

e_e 發表於 2008-11-17 11:57 AM

咁多囡囡擁我都積極拉(講笑咋)C1d5T"`Vv

.j'b;SL*l8t 或者佢係最有資格消極既人 , 但我覺得消極既人並唔係個個好似你地唸咁~~"Mfo s#Q&|L)}
有d人其實好想去積極 , 但佢地唔知點樣去積極 , 因為佢地唔知咩係岩 ...
TC'L9TFR 美國70年代的嬉皮士其實唔係消極 , 而係佢地果陣認為咁做先係正確 ,
y/B[:qU 但有一定既人 , 係過左好多年回想 , 就覺得咁係錯既 ; 其實談甚麼是對是錯 ,
ZUM\BQ2X n 是非常繁複既問題 , 而答案亦不可能有定論 , 所以最重要既係相信自己那一套 ,
4J.O9T4x g$r*J`X+[ 最慘的人唔肯定自己信邊套 , 或唔肯定自己那一套是否真的 , 咁佢就會成日都驚 ...

0000001 發表於 2008-11-17 04:58 PM

[quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2008-11-17 11:57 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2940337&ptid=194076][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
pt0U)q'W 咁多囡囡擁我都積極拉(講笑咋)
Dla)Ckk-kq"Y{ O,]Dp4H@G
或者佢係最有資格消極既人 , 但我覺得消極既人並唔係個個好似你地唸咁~~yn!o X0TB t!Q KLb.\
有d人其實好想去積極 , 但佢地唔知點樣去積極 , 因為佢地唔知咩係岩 ...
u9xi uZXr 美國70年代的嬉皮士其實唔係消極 ,  ... [/quote]!d9UV_(@7b l#B
M'?p5U,Ex J!LWqa
好玄bor
j"V-P t@+c7u1P Gw F!g|:o3zo6a
but agree with youqxq&TstJKive.y
,H U!SI)[$h:lP x
:agree: :agree: :)

bblee 發表於 2008-11-17 08:59 PM

美國70年代的嬉皮士其實唔係消極 , 而係佢地果陣認為咁做先係正確 ,V/P+aF$s6_
但有一定既人 , 係過左好多年回想 , 就覺得咁係錯既 ; 其實談甚麼是對是錯 ,l2rTsu${z&in
是非常繁複既問題 , 而答案亦不可能有定論 , 所以最重要既係相信自己那一套:agree: :agree:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.