娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 冇品超人
Tokyo2040
發表於 2008-12-1 10:46 PM
冇品超人
邊有超人咁衰格, 唔夠人玩就打人, 認真冇品. :mad:
h/dJ(H7DK#I
[9P"o5\y_LA$z^
[url=http://hk.youtube.com/watch?v=p75IP0HsmU8&NR=1]http://hk.youtube.com/watch?v=p75IP0HsmU8&NR=1[/url]
小心兒
發表於 2008-12-2 02:19 PM
:D :D :D
9cp8j mkV
睇左真係幾好笑
.s'N R6zt5c ?#S
0e6uJ~C"o1l t
果然係超人 唔係應該係超賤人先岩 :naughty:
頁:
[1]
Powered by
Discuz! Archiver
7.0.0 © 2001-2009
Comsenz Inc.