娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hongkongpeople 發表於 2008-12-4 01:10 AM

西環便利店書釘王...........

我每天返工時必須路經一間便利店,每天都見一個打扮騎呢,每天身穿同一款衫褲,頭戴帽的男子在書架對面大模大樣地攞住一本雜誌在打書釘............. 其實大家多唔多在便利店打書釘..... 我現在發覺越來越多人愛在便利店打書釘,但係店員好似又完全唔理....????

selena127 發表於 2008-12-4 01:24 AM

店員係完全唔理 , 不論 ok or 7 11 !!

hongkongpeople 發表於 2008-12-4 01:30 AM

個男人可以攞住本壹仔由頭睇到尾咁..........完全係免費睇晒....佢日日都企係度睇新出雜誌..... 真係超勁打釘王.....

cia1hk 發表於 2008-12-4 01:40 AM

最討厭D人,又唔係圖書館喎!
4u&}-WS'zQ 又要睇又唔俾錢!!!

selena127 發表於 2008-12-4 01:00 PM

好多師奶都係咁 !!

pp38957 發表於 2008-12-4 04:27 PM

哈哈, 我最近都多左咁做, 不過係好快速咁睇, 唔會續頁慢慢睇, 睇過覺得值得買先買, 你知啦, 現在D雜誌, 廣告多過乜, 好多時成本野, 只有一版值得詳細睇.:haha:

mnbvc 發表於 2008-12-4 04:27 PM

[quote]原帖由 [i]hongkongpeople[/i] 於 2008-12-4 01:10 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2958385&ptid=194875][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]?z/j1qd&x?3D
我每天返工時必須路經一間,每天都見一個打扮騎呢,每天身穿同一款衫褲,頭戴帽的男子在書架對面大模大樣地攞住一本在打書釘............. 其實大家多唔多在便利店打書釘..... 我現在發覺越來越多人愛在便利店打書釘,但係....???? [/quote]
cp.[+YCX,EF y8?
6n KnABoJ 店員係唔理:yy16: h!T)_n#Yf
雜誌只係便利店增加品種既方法:yy01:
omKWg$UZ2z 算非必要既利潤:yy10: Do'f7z:a'r
係可以吸引多d人入去:yy05:
4R;y B8W} 你如果試過半夜入:yy19: w#og7F D8sq1Hi)_
有d會邊叮野食邊羅d黎睇添:yy13: $O,Gpv/[/L iI
因有幫襯店員多數5敢講野:yy31: .rt)Q%o_9Z
所以你見多數7or ok雜誌離食台通常有段距離:yy04:

hung414 發表於 2008-12-4 09:43 PM

影d 相 post上黎啦

SCM 發表於 2008-12-4 11:23 PM

我睇完個cover就算

cfccfcc 發表於 2008-12-5 12:38 AM

我又覺得咁樣睇法ok wor
2dV)eWE~?}5h,LH'c 第一 便利店店員無阻止
.XU@%]X9^6U 第二 d雜誌無封膠紙 SQ&aKs0\7S(?-Fw8x$\%]
第三 無寫明唔比睇8N0X%dtD5@C
H-^[Cj^s~+F
點解要憎呢d人呢?%qE9W6U^r3S,q
佢地有時間又有腳力企响度睇~

hongkongpeople 發表於 2008-12-6 12:15 AM

我見過有一個便利店員好有技巧咁問打緊書釘的人--- 先 生,有乜可以幫到你呀???

Zeus_001 發表於 2008-12-6 01:27 AM

[quote]原帖由 [i]hongkongpeople[/i] 於 2008-12-6 12:15 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2960255&ptid=194875][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Gwo:tr7IWQ 我見過有一個便利店員好有技巧咁問打緊書釘的人--- 先 生,有乜可以幫到你呀??? [/quote]
y2^1^%]Xd
oW:pH"N-n3f [size=4][color=purple][b]回應:[/b][/color][/size]
j6cvo5x[+E ] C [size=4][color=purple][b]:yy04: [size=5]如果我發現有問題便會立即找你幫忙,謝謝!!!!![/size][/b][/color][/size]

wind69 發表於 2008-12-6 02:41 AM

通常便利店d雜誌架都會放置係近門口ge位置,一玻璃牆之隔就係街,若果空間足夠,又遇o岩無乜生意ge話,純以做生意ge角度,真係應該俾d客企係度打下書釘架排下隊架wor。因為咁,你就唔需要靠熟人幫手,都可以做到零售業界最常用ge招客必殺技~~~"做媒"ge效果。營造舖內人丁兩旺ge假象,引誘更加多ge街客走入黎。

hung414 發表於 2008-12-6 04:23 PM

[quote]原帖由 [i]cfccfcc[/i] 於 2008-12-5 12:38 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2959322&ptid=194875][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
a3KC l"E9M/n 我又覺得咁樣睇法ok word]:hMW
第一 便利店店員無阻止
&c K"Sa1H|,y)u'['rF 第二 d雜誌無封膠紙 v!Q6Q E7^UU7F
第三 無寫明唔比睇
(P[DaI:u)PC 4|Qz6W Mc.X#`3d
點解要憎呢d人呢?
e+f u9hD8]$c!n 佢地有時間又有腳力企响度睇~ [/quote]X?+VS OV B,~

ehF;`X[ R*Y%J 佢地好多都係等巴士...夏天有冷氣又可以有免費書睇
(xS _*f kP!Y 佢地睇有佢地既自由...老細都唔出聲仲有乜好講
6b6N FPko~ 但係我會火滾既係點解呢d人次次企正個架面前又唔郁...q8j o-zc#G\-Z j`]A5p
:^&hq-^.}
咁叫我點買野先.....
@3PZA/b 我有次同個老闆講...我唔幫襯佢買野係因為我買唔到我想買既野

hongkongpeople 發表於 2008-12-7 06:20 PM

wing 69話營造舖內人丁兩旺ge假象,引誘更加多ge街客走入黎????? 好似唔係好通架...通常都係有需要才入便利店啫.....鋪內人丁旺晤旺無乜關係喎,又唔係大減價...............

dinocat 發表於 2008-12-13 01:07 PM

This is very normal... I see this all the time in 7-11...  I think in order to keep these cheap...people from reading for free, the magazine press should start to "封膠紙"...

goonejp 發表於 2008-12-14 12:29 AM

店員 大大声"隨便睇":D :D :D

wind69 發表於 2008-12-14 05:58 AM

[quote]原帖由 [i]hongkongpeople[/i] 於 2008-12-7 06:20 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2962039&ptid=194875][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]yB.qU\4B*R
wing 69話營造舖內人丁兩旺ge假象,引誘更加多ge街客走入黎????? 好似唔係好通架...通常都係有需要才入便利店啫.....鋪內人丁旺晤旺無乜關係喎,又唔係大減價............... ... [/quote]
X,f$H*KHX
p `_S]'}eO 哦...v-}$eh'A8Z s!M
因為依家就係想吸引原本無銷費需求ge客人銷費嘛。
"uh'cB)n a:o;je 正常情況下,店舖俾客人ge第一個印象都係最重要ge。
n9O7A^+K 咁用咩方法可以o係十秒八秒時間內,
9r W.uAWr/Er%` 令路過門市ge街客對你店舖留低一個良好ge印象呢?
-^ b|q6e @p 嗯~~~就係提升店舖形象囉~~r?1o`'a
6ITz6E6L3[;O/}+c
店舖ge裝修外觀整唔整齊吸唔吸引呢?-y N^W1Lhm
商譽如何?賣咩架??產品種類多唔多齊唔齊全呢?
g.t'vQ T jSqy6L 有無進行任何促銷行為或者宣傳廣告呀? {$Lw|5ctf
價錢吸唔吸引?店舖入面係咪有好多人幫襯緊呀?
}"a$JHAn]L 同隔離陳C奶吹水ge時候,佢有無向你推介過該店舖ge產品.....等等等
A*b?O ~d$p+qR/q .. N*T2kScf%D
有好多方法都係用黎提升店舖係你心目中ge印象分數N"c!e1\z:X L+~\

iV1b8n$[xNyi4c^m3JM 只要呢個良好ge形象印係你心入面,
-SBKS,{;]\ q 久而久之浮一浮出黎,
"DY L,R0ai z 慢慢你就會好似中左毒咁,/o"vw-t Cz*K
就算無需要,都會習慣性咁走入去望兩眼,
!U+S x:uEa0R+ZElC 只要你肯走入店內,就會有一半機會購物,|xAO#f#d K y[
若果服務員再落d嘴頭推銷下(真推銷,唔係扮錄音機)H.W/q_IU:zP
嘿!一件極無謂ge貨品好容易咁賣左出去架喇JG%[4\|
(MQL[v2G
所以,扮營造人丁兩旺ge假象只係提升店舖形象ge其中一度板斧,
5@(`&I8qd~N {*e4E!d
%VA+F!U` 正所謂潛移默化....今次引唔到你入去,下次你都會因為中毒而行入去。 :cry:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.