最憎喺呢D天氣落地鐵站.........
今日氣温都仲keep住21-23度出街著住件褸都覺熱 y_ O$M8SWDh
除左之後淨T岩岩好J@3pt.W9N i8Jf|
放工時間一落MK地鐵站
嘩...............痴線#c&?(n ~-Oa
熱&焗到我著T都頂唔順
至少26-27度
好心地鐵啦2D5|2c_-M!g/V)B
以前未裝月台幕門時空氣流通/f%f9sy3e(P
依家裝左就唔好天氣凍少少就關空調啦5]5@'](a{%n
成個站成千人:G @.M8p3~;z
仲要個個著住件褸
空氣又唔流通又無冷氣
焗又焗死,熱又熱死:yy34: \I3P BJI-~0I
:yy36: :yy36: :yy36: :agree: :agree: :agree: :agree:
絕對認同
根本空氣一d都唔流通!!!
我唔病都俾佢整到病
一冷一熱
想死9v/|C(d-~ D i
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: 地鐵有開冷氣,不過政府話要25.5度,
咪攪到又熱又焗囉:haha: 我早兩日試過搭架巴士竟然熄咗空調(冷氣/暖氣), 風都冇滴 :yy29: [quote]原帖由 [i]clkgtr[/i] 於 2008-12-4 11:42 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2959193&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]j9L#u(lHN ^q
我早兩日試過搭架巴士竟然熄咗空調(冷氣/暖氣), 風都冇滴 :yy29: [/quote]
1P}NN n9g
你都會搭巴士 :yy25: :yy05:
唔信 :yy22: [quote]原帖由 [i]seek167[/i] 於 2008-12-5 12:05 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2959244&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]+VR"E%@C-c'f
你都會搭巴士 :yy25: :yy05: 'p;rz.Cy5O9CM
唔信 :yy22: [/quote]
JAm9{,~a8u"z
你估我係大皇咩 :yy29: [quote]原帖由 [i]cia1hk[/i] 於 2008-12-4 11:28 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2959168&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]