娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pcm12345 發表於 2008-12-4 07:43 PM

最憎喺呢D天氣落地鐵站.........

今日氣温都仲keep住21-23度
f#ZF9[BFn 出街著住件褸都覺熱 y_ O$M8SWDh
除左之後淨T岩岩好J@3pt.W9N i8Jf|
放工時間一落MK地鐵站
mt7w:S/fxw(p 嘩...............痴線#c&?(n ~-Oa
熱&焗到我著T都頂唔順
2d)X i3eh 至少26-27度
t%\(NKQ-S1k 好心地鐵啦2D5|2c_-M!g/V)B
以前未裝月台幕門時空氣流通/f%f9sy3e(P
依家裝左就唔好天氣凍少少就關空調啦5]5@'](a{%n
成個站成千人:G @.M8p3~;z
仲要個個著住件褸
)j8L3T u?w!f 空氣又唔流通又無冷氣
Y0I'e+b7bc eH 焗又焗死,熱又熱死:yy34: \I3P BJI-~0I
:yy36: :yy36: :yy36:

chong2002 發表於 2008-12-4 08:18 PM

:agree: :agree: :agree: :agree:
3fs N G!t1Z.Kz7R 絕對認同
/}Aw*{ I&p 根本空氣一d都唔流通!!!
#vLdbgt 我唔病都俾佢整到病
9N"~1C^;lN'H 一冷一熱
]5R6u~#q 想死9v/|C(d-~ D i

l fB7SP&bDK E :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

cia1hk 發表於 2008-12-4 11:28 PM

地鐵有開冷氣,不過政府話要25.5度,
sO&J(?-T 咪攪到又熱又焗囉:haha:

clkgtr 發表於 2008-12-4 11:42 PM

我早兩日試過搭架巴士竟然熄咗空調(冷氣/暖氣), 風都冇滴 :yy29:

seek167 發表於 2008-12-5 12:05 AM

[quote]原帖由 [i]clkgtr[/i] 於 2008-12-4 11:42 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2959193&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]j9L#u(lHN ^q
我早兩日試過搭架巴士竟然熄咗空調(冷氣/暖氣), 風都冇滴 :yy29: [/quote]
nBo;R9Yw1UK 1P}NNn9g
你都會搭巴士 :yy25: :yy05:
elA'^7s u9c7u
&EY/MC}2O 唔信 :yy22:

clkgtr 發表於 2008-12-5 12:19 AM

[quote]原帖由 [i]seek167[/i] 於 2008-12-5 12:05 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2959244&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]+V R"E%@C-c'f

m;yx ^9L`p9r
H.p*H9eJ1MR 你都會搭巴士 :yy25: :yy05: 'p;rz.Cy5O9CM

1J&CQ R|` 唔信 :yy22: [/quote]
%\*T Riz JAm9{,~a8u"z
你估我係大皇咩 :yy29:

pcm12345 發表於 2008-12-5 01:11 AM

[quote]原帖由 [i]cia1hk[/i] 於 2008-12-4 11:28 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2959168&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]~1s/j7g \%n&b&X
地鐵有開冷氣,不過政府話要25.5度,3{Y?xm`v,S
咪攪到又熱又焗囉:haha: [/quote]Dp#UO h!_\ e*`4m

;YW$hz ^ |*r7I1t/? U0YI*eg&vS
25.5度喺夏天都熱到pk:yy26:
ty"[i"P!T6]0d
*_ rT9G}M&K}8S 頭先焗到真係差D嘔出黎:yy29:

mnbvc 發表於 2008-12-5 01:02 PM

[quote]原帖由 [i]clkgtr[/i] 於 2008-12-4 11:42 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2959193&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]zE0D g0mF/X+?3Y
我早兩日試過搭架巴士竟然熄咗空調(冷氣/暖氣), 風都冇滴 :yy29: [/quote]
;~ i]8i/\3W3e-c"k*k 你唔係坐開老鼠老鼠咩:yy25:

SCM 發表於 2008-12-5 09:01 PM

月台幕門係因為幾年前成日有人比人推落路軌先會裝

R-Star 發表於 2008-12-7 08:05 PM

我以為因為地鐵開左暖氣添 :yy04:
7aNa@/d"ece!q 可能因為著得少衫, 覺得好暖 :yy07:

Rated-R 發表於 2008-12-7 08:18 PM

自己揸車鐘意幾涼都得la

clkgtr 發表於 2008-12-7 09:40 PM

[quote]原帖由 [i]Rated-R[/i] 於 2008-12-7 08:18 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2962130&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
%X2J.Xy-F#n 自己揸車鐘意幾涼都得la [/quote]"O2d-t&V$Bp;D"R
i7Nt-^,}4|.L#M
鬼唔知呀媽係女人 :yy13: ` _W#w1dX Y
有錢去買車揸車重會走去迫地鐵迫巴士 :yy01:

SCM 發表於 2008-12-8 09:10 PM

[quote]原帖由 [i]clkgtr[/i] 於 2008-12-7 09:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2962249&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
I5s%~B2jl[!_ ^-pU7o3xc,X
Up1@v:Hv8`6Bg
鬼唔知呀媽係女人 :yy13: rvFN#wv8g] g
有錢去買車揸車重會走去迫地鐵迫巴士 :yy01: [/quote]
$pETvwQ%}2Z 佢可能想話揸地鐵:naughty: :naughty: :naughty:

clkgtr 發表於 2008-12-8 11:34 PM

[quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2008-12-8 09:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2963557&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]n)h"S%M2GL-R*Z

bX.j~n ? S 佢可能想話揸地鐵:naughty: :naughty: :naughty: [/quote]Q rq(lH,yp3A
G7{]9b{3a.~
原來係我怪錯咗佢添 :yy04:

yutakcheung 發表於 2008-12-8 11:49 PM

[quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2008-12-8 09:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2963557&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
$jS$t;z*J
1J%m+_WA2[q 佢可能想話揸地鐵:naughty: :naughty: :naughty: [/quote] H&w+^El
i'y8j6jQ[ Fg
揸地鐵好正:yy03:

SCM 發表於 2008-12-9 08:10 PM

[quote]原帖由 [i]yutakcheung[/i] 於 2008-12-8 11:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2963752&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]7e*eQF o5Y5uh6m
)G,kuG#uu$R!T

(t3Y3{Dk%_;Y8Di 揸地鐵好正:yy03: [/quote]有咩咁正 意外率低???

yutakcheung 發表於 2008-12-9 10:05 PM

[quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2008-12-9 08:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2964634&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]:p*Kp@,RS Z0m2[4C
有咩咁正 意外率低??? [/quote]
!k{7|SSUh 7M{(B2G4Gv
做乜冇人知:yy05: :yy05:

teddybape 發表於 2008-12-9 10:26 PM

其實25.5度係美國的標準,
slT;hel 但香港因為濕度高,2P8b"lNHv
根本係不設實際,
&B%F'Z(g!Z`7l 你睇吓D商場唔跟就知咩事
^;Q`0{K D寫字樓開25.5度, 租客會立刻投訴冷氣不足。

SCM 發表於 2008-12-9 10:31 PM

[quote]原帖由 [i]yutakcheung[/i] 於 2008-12-9 10:05 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2964743&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
v} OX,{-M[ 8x7V*vY+|.s
5B%m/T ZS ns4]
做乜冇人知:yy05: :yy05: [/quote]
6swjwi6W,u[[ 停一個站最耐兩分鐘都要開車$[*yc"ia;tz~}_
做得d咩cB h$U3T;k ]
而且依家揸地鐵係兩條友

2006 發表於 2008-12-12 11:38 PM

入面勁熱,出到去又勁凍:mad: :mad:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.