最憎喺呢D天氣落地鐵站.........
今日氣温都仲keep住21-23度出街著住件褸都覺熱
除左之後淨T岩岩好/s#L/\ST.|i)z3O _ {
放工時間一落MK地鐵站qn+A"X.ruM
嘩...............痴線
熱&焗到我著T都頂唔順
至少26-27度d4ExR'oj
好心地鐵啦lww-S*z#r'W]7O{
以前未裝月台幕門時空氣流通
依家裝左就唔好天氣凍少少就關空調啦0Z6I E?!f/X8Wm
成個站成千人&^9V+b[ Wo
仲要個個著住件褸
空氣又唔流通又無冷氣