娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pcm12345 發表於 2008-12-4 07:43 PM

最憎喺呢D天氣落地鐵站.........

今日氣温都仲keep住21-23度
L H'Gu] ~JC*x 出街著住件褸都覺熱
2N1p;P-ghBA 除左之後淨T岩岩好/s#L/\S T.| i)z3O _ {
放工時間一落MK地鐵站qn+A"X.ruM
嘩...............痴線
M1v}RQ T1Oa"@@5F 熱&焗到我著T都頂唔順
&Z*K EI#Y%Fv)c@a!Z f 至少26-27度d4ExR'oj
好心地鐵啦lww-S*z#r'W]7O{
以前未裝月台幕門時空氣流通
W1x!RAq*M` e 依家裝左就唔好天氣凍少少就關空調啦0Z6I E?!f/X8Wm
成個站成千人&^9V+b[ Wo
仲要個個著住件褸
R\$OC/D 空氣又唔流通又無冷氣
)OUA&Pk{,f 焗又焗死,熱又熱死:yy34: +_ ^nW4R}%@8xW
:yy36: :yy36: :yy36:

chong2002 發表於 2008-12-4 08:18 PM

:agree: :agree: :agree: :agree:
!X"Mg|9Q'j\4? 絕對認同
n,k$HigsS 根本空氣一d都唔流通!!!
5is'`/m!?/g;b{*o3| 我唔病都俾佢整到病
;hxD8G5x!P]i'F 一冷一熱
jd%N,T&\{9k O 想死
S1u4o#tRl|"o#aXs"X
,]D2^N3S E;O :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

cia1hk 發表於 2008-12-4 11:28 PM

地鐵有開冷氣,不過政府話要25.5度,
CWcr&Q|'Hc-}%R,@ 咪攪到又熱又焗囉:haha:

clkgtr 發表於 2008-12-4 11:42 PM

我早兩日試過搭架巴士竟然熄咗空調(冷氣/暖氣), 風都冇滴 :yy29:

seek167 發表於 2008-12-5 12:05 AM

[quote]原帖由 [i]clkgtr[/i] 於 2008-12-4 11:42 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2959193&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]?2yF5ku#Z
我早兩日試過搭架巴士竟然熄咗空調(冷氣/暖氣), 風都冇滴 :yy29: [/quote]h|,[^;nUNA
@)g5y2t'n:N
你都會搭巴士 :yy25: :yy05:
%J f0aI#N]}
by1P{dR 唔信 :yy22:

clkgtr 發表於 2008-12-5 12:19 AM

[quote]原帖由 [i]seek167[/i] 於 2008-12-5 12:05 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2959244&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]@%c} xx8`;mp5_8N
9O9w"^^'U

\Kq,\h @` 你都會搭巴士 :yy25: :yy05:
v@ snL
P\:~C4A'~` 唔信 :yy22: [/quote]Zb9~\M.X$\-f,A,@
p%A-OOC;O(~
你估我係大皇咩 :yy29:

pcm12345 發表於 2008-12-5 01:11 AM

[quote]原帖由 [i]cia1hk[/i] 於 2008-12-4 11:28 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2959168&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url](W'IPkn@
地鐵有開冷氣,不過政府話要25.5度,0[A9\;A6C(F8hA8p
咪攪到又熱又焗囉:haha: [/quote]
0U&KDP"l"l-g?p
+Riw(O!_k
e x`.z2i O+W7y 25.5度喺夏天都熱到pk:yy26:
U+es tu
4[YU:~1|dj2bO 頭先焗到真係差D嘔出黎:yy29:

mnbvc 發表於 2008-12-5 01:02 PM

[quote]原帖由 [i]clkgtr[/i] 於 2008-12-4 11:42 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2959193&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]-X+z5nKye
我早兩日試過搭架巴士竟然熄咗空調(冷氣/暖氣), 風都冇滴 :yy29: [/quote]
7s$t ^*G8nB Jg 你唔係坐開老鼠老鼠咩:yy25:

SCM 發表於 2008-12-5 09:01 PM

月台幕門係因為幾年前成日有人比人推落路軌先會裝

R-Star 發表於 2008-12-7 08:05 PM

我以為因為地鐵開左暖氣添 :yy04:
d~2m#d#gs2ZI7~H 可能因為著得少衫, 覺得好暖 :yy07:

Rated-R 發表於 2008-12-7 08:18 PM

自己揸車鐘意幾涼都得la

clkgtr 發表於 2008-12-7 09:40 PM

[quote]原帖由 [i]Rated-R[/i] 於 2008-12-7 08:18 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2962130&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
!iW|}+t B#y 自己揸車鐘意幾涼都得la [/quote]"C@ ~X?

{;B8_'@/n*[3pa 鬼唔知呀媽係女人 :yy13:
%n8L\p$yf 有錢去買車揸車重會走去迫地鐵迫巴士 :yy01:

SCM 發表於 2008-12-8 09:10 PM

[quote]原帖由 [i]clkgtr[/i] 於 2008-12-7 09:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2962249&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]$f@u].i$Az_@h

}8hNE~
I ~8`R%D 鬼唔知呀媽係女人 :yy13: -} l5y7am*^D
有錢去買車揸車重會走去迫地鐵迫巴士 :yy01: [/quote]B*sSaBQ+J
佢可能想話揸地鐵:naughty: :naughty: :naughty:

clkgtr 發表於 2008-12-8 11:34 PM

[quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2008-12-8 09:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2963557&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]Z-[K%yhg;K;N'm
r.p*t-j {_?
佢可能想話揸地鐵:naughty: :naughty: :naughty: [/quote]p6G?i"Tg?[

N)qo,i,X [ Z-S|Q 原來係我怪錯咗佢添 :yy04:

yutakcheung 發表於 2008-12-8 11:49 PM

[quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2008-12-8 09:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2963557&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
5t6f5E*li,dQ
Dy3~&a}@$d)r 佢可能想話揸地鐵:naughty: :naughty: :naughty: [/quote]5Auy)Q1l8o@sg

si[E A6P/o1bp(p 揸地鐵好正:yy03:

SCM 發表於 2008-12-9 08:10 PM

[quote]原帖由 [i]yutakcheung[/i] 於 2008-12-8 11:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2963752&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]ex `X!We,Z9ju(`'s
R,T4xLnVz;m:Z?4g!l
(nr)I'XX8C} J
揸地鐵好正:yy03: [/quote]有咩咁正 意外率低???

yutakcheung 發表於 2008-12-9 10:05 PM

[quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2008-12-9 08:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2964634&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
@2h@\9tQ(T 有咩咁正 意外率低??? [/quote]5a*p}5OtR
$M WKta g\
做乜冇人知:yy05: :yy05:

teddybape 發表於 2008-12-9 10:26 PM

其實25.5度係美國的標準,
OGn8qXoi 但香港因為濕度高,
6u'Q \&b$Gm2X 根本係不設實際,
*iA|,gR 你睇吓D商場唔跟就知咩事
ym1C:K'h2fCx D寫字樓開25.5度, 租客會立刻投訴冷氣不足。

SCM 發表於 2008-12-9 10:31 PM

[quote]原帖由 [i]yutakcheung[/i] 於 2008-12-9 10:05 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2964743&ptid=194907][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url](u5u(\pi

F!T zme \ ^g5d4M&l
做乜冇人知:yy05: :yy05: [/quote]
qf:Ek?v$j_bO(}Z 停一個站最耐兩分鐘都要開車
#XuQ#b)qk;q3H 做得d咩
b'S[;VIvPC 而且依家揸地鐵係兩條友

2006 發表於 2008-12-12 11:38 PM

入面勁熱,出到去又勁凍:mad: :mad:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.