有無搞錯?係圖書館見到有人上咸網同搞咸相.........
成日係圖書館見到有人係圖書館一邊上咸網, 一邊搞咸相,....... 係圖書館公眾地方居然可以咁做,離譜............... [quote]原帖由 [i]hongkongpeople[/i] 於 2008-12-7 01:31 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2961384&ptid=195025][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] P1U%yMv4Jun成日係圖書館見到有人係圖書館一邊上咸網, 一邊搞咸相,....... 係圖書館公眾地方居然可以咁做,離譜............... [/quote]W q2Ys.S4C8x
有乜咁奇 :yy22: `+`|+t \b(R
'~*Z,_F*}(j r,W
我見過有人係 pacific coffee 上 dmm 添 :yy04: [quote]原帖由 [i]hongkongpeople[/i] 於 2008-12-7 01:31 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2961384&ptid=195025][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
成日係圖書館見到有人係圖書館一邊上咸網, 一邊搞咸相,....... 係圖書館公眾地方居然可以咁做,離譜............... [/quote]0}&c$W6v+F)r3Q
'a D2j-Y7x
搞咸相 :yy31: [quote]原帖由 [i]seek167[/i] 於 2008-12-7 01:40 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2961394&ptid=195025][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
w P;s~ DT/dZ
有乜咁奇 :yy22:
&g$Xn}9@B~!i
我見過有人係 pacific coffee 上 dmm 添 :yy04: [/quote]
唔通係隻衰雞 :yy04: [quote]原帖由 [i]hongkongpeople[/i] 於 2008-12-7 01:31 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2961384&ptid=195025][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]|:R0E}I^j
成日係圖書館見到有人係圖書館一邊上咸網, 一邊搞咸相,....... 係圖書館公眾地方居然可以咁做,離譜............... [/quote](d+@)}A-m4~t/D
吓, 你啱啱喺伊甸園出嚟? 只要不傷害別人, 圖書館上咸網有乜問題?0V_&s