娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kwan1320 發表於 2008-12-9 10:25 PM

海 洋 公 園 熊 貓 「 安 安 」 咬 人

[size=2]安 安 傷 人 後 慌 忙 逃 回 洞 穴 , 護 理 員 受 傷 躺 地 。
^t5W5yn0k)E8eU$Q        r"\'fa9D A"tsm

KY6fw-|/vT E&X@ 「 國 寶 」 大 熊 貓 咬 人 !
sE9T/N]3|3n 4S7d5]Dr'[YF
現 年 22 歲 在 港 居 住 超 過 9 年 、 是 香 港 現 有 四 隻 大 熊 貓 中 的 老 二 「 安 安 」 , 日 前 在 海 洋 公 園 熊 貓 館 內 一 名 女 護 理 員 面 前 突 然 「 發 老 脾 」 , 在 她 的 左 腳 小 腿 上 咬 了 一 口 , 女 事 主 小 腿 當 場 披 血 受 傷 ; 安 安 傷 人 亦 「 知 衰 」 慌 忙 逃 回 洞 穴 , 傷 者 事 後 被 送 院 治 理 , 至 今 已 留 醫 九 天 , 事 件 懷 疑 有 人 餵 飼 程 序 出 錯 。 消 息 稱 , 海 洋 公 園 已 將 意 外 歸 類 為 非 熊 貓 之 錯 , 屬 人 為 行 政 錯 誤 。 IpM&z _DFfX
'uJ/O)Y:_i\ r
安 安 咬 人 期 間 , 有 市 民 拍 下 20 秒 短 片 , 將 短 片 放 上 YouTube 網 站 ( [url=http://hk.youtube.com/watch?v=GY4bWo-0FSA]http://hk.youtube.com/watch?v=GY4bWo-0FSA[/url] ) 。 從 短 片 所 見 , 安 安 將 海 洋 公 園 女 護 理 員 咬 傷 後 , 電 光 石 火 間 飛 奔 走 回 背 後 的 獸 舍 匿 藏 ; 片 段 清 楚 看 見 女 職 員 遇 襲 後 倒 地 , 表 情 痛 苦 , 吃 力 地 掙 扎 起 身 但 卻 未 能 站 立 , 蹣 跚 地 以 手 代 足 爬 向 山 坡 。
%j^7L8Ym0Z8Apr
2Y/bs2wq&h_ 片 段 亦 播 出 遊 人 的 驚 呼 聲 , 一 名 女 士 惶 恐 說 : 「 走  喇 ! 」 一 名 小 女 孩 擔 心 地 輕 聲 叫 : 「 熊 貓 走  喇 , 熊 貓 唔 見  。 」 有 公 園 人 員 則 透 過 對 講 機 大 叫 兩 次 : 「 熊 貓 館 over... 」 之 後 又 說 : 「 冇 事 啦 、 冇 事 啦 。 」 Y1h'Nv ?6GS

6\o3{2TFwq 海 洋 公 園 公 共 事 務 經 理 劉 慧 證 實 大 熊 貓 襲 擊 員 工 事 件 。 她 表 示 , 11 月 30 日 ( 周 日 ) 中 午 , 一 名 大 熊 貓 女 護 理 員 在 安 安 的 展 覽 區 工 作 期 間 , 突 被 安 安 咬 傷 左 腳 小 腿 。 劉 慧 指 出 , 事 發 後 , 海 洋 公 園 即 時 將 她 送 院 治 理 , 現 時 正 在 醫 院 休 養 中 。 TTSx/x:H6w{
5u;U{iH^T$\4l3p@
劉 慧 表 示 , 遇 襲 職 員 送 院 期 間 一 直 保 持 清 醒 , 目 前 精 神 不 錯 , 由 於 她 遭 動 物 咬 傷 , 必 須 經 特 別 護 理 程 序 , 包 括 清 洗 傷 口 等 工 作 , 故 仍 需 要 留 醫 休 息 。 安 安 經 獸 醫 觀 察 後 , 確 認 健 康 正 常 已 返 回 大 熊 貓 園[/size]
gzX?t.}
`.e,~_P? [size=4][/size]
[i:A kF.LoE [color=red][size=4]我想問一個問題啦....希望讀生物d人解答...點解熊貓會咬人呢?.....[/size]W!SW~`7s(yZ
[size=4]佢又吾系一隻肉食的動物[/size] P-?4YCb,T
[size=4]到底有咩原因會令到一隻溫馴的動物發狂呢[/size][/color]

mnbvc 發表於 2008-12-9 10:40 PM

[quote]原帖由 [i]kwan1320[/i] 於 2008-12-9 10:25 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2964775&ptid=195173][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
vijQ*Ge 安 安 傷 人 後 慌 忙 逃 回 洞 穴 , 護 理 員 受 傷 躺 地 。
2jm|e2Ewgl       
dc9n2NI `7B5r k:g"?v|`6]
「 國 寶 」 大 熊 貓 咬 人 !
'q8_ IMSf.q;b
H)A/a3x+E]I 現 年 22 歲 在 港 居 住 超 過 9 年 、 是 香 港 現 有 四 隻 大 熊 貓 中 的 老 二 「 安 安 」 , 日 前 在  ... [/quote]
P:Xsm9}W [size=4][color=#ff0000]熊貓系肉食的動物;) [/color][/size]
.f*mb)F5W7|f 後期先變左食素:naughty:

kwan1320 發表於 2008-12-9 10:44 PM

[quote]原帖由 [i]mnbvc[/i] 於 2008-12-9 10:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2964795&ptid=195173][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]'Mg S1|cz0MC!L
mK RRZZO]
熊貓系肉食的動物;) 5E![^Q+kq dI
後期先變左食素:naughty: [/quote] a6{E1W"Y/a

k6L2W#Ny_\ 真架= =!?!?.......佢好似一出世吾系已經食竹葉咩= =?

slwong3 發表於 2008-12-9 10:59 PM

食素 does not necessarily mean it is 溫馴
1]:S y2N+Uj:[[O
+j#Htka9D N :confused:

kwan1320 發表於 2008-12-9 11:27 PM

[quote]原帖由 [i]slwong3[/i] 於 2008-12-9 10:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2964835&ptid=195173][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]7W!_ u7y ?
食素 does not necessarily mean it is 溫馴
rP-Q| ioBA nG[y%h:R/s(N0A4~9O6rsv
:confused: [/quote]7pq-yV$C
T5t@ g1I8^ q,a
但系以佢平時d動作行為都吾會無啦啦變到咁
~/Q2OT)qyH`] 咁出左d和尚由細細個開始因心靜平和都不會動怒啦O{]'vke ca
(吾好將武俠小說...電視劇取代入去= =)

炒花蟹 發表於 2008-12-9 11:53 PM

[quote]原帖由 [i]kwan1320[/i] 於 2008-12-9 10:25 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2964775&ptid=195173][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]8~vK akX
[color=red][size=4]我想問一個問題啦....希望讀生物d人解答...點解熊貓會咬人呢?.....[/size]4cN#`}V)DfC,m
[size=4]佢又吾系一隻肉食的動物[/size]3|8i!x7i}
[size=4]到底有咩原因會令到一隻溫馴的動物發狂呢[/size][/color][/quote]
,cI+si1f,N,]t 'cJ9JAR
有咩點解...衣度有隻[ bobo2X ]都咬人 :yy22:

selena127 發表於 2008-12-9 11:54 PM

如果咬人果隻係狗 , 那隻狗將會人道毀滅 , 如果咬人果隻係熊貓 , 那人道毀滅的就不是熊貓 , 是人 !!

kwan1320 發表於 2008-12-10 12:09 AM

[quote]原帖由 [i]炒花蟹[/i] 於 2008-12-9 11:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2964958&ptid=195173][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]4o Aj7B+\j_ @ jS[
b$BQl~`];ZMT
O9d)~`/N[
有咩點解...衣度有隻[ bobo2X ]都咬人 :yy22: [/quote]6i+QJ0^?3r d;t?N[

6}efc)x*m t ,Y'` F"p3x'|}R\
我新黎= = bobo2X是誰= =?

d228216 發表於 2008-12-10 12:49 AM

[quote]我想問一個問題啦....希望讀生物d人解答...點解熊貓會咬人呢?.....7bC+I"IAEt
佢又吾系一隻肉食的動物
Fk4w5? T(g&l 到底有咩原因會令到一隻溫馴的動物發狂呢[/quote]
(T$[*G2Rn l)ssN
!h5C5l)H0TM 當自身或領土受到威脅就會自我保護, 根據海洋公園守則, 熊貓係絕對與人分開的, 個護理員未删閘就入去, 奶咗野唔関隻熊貓事...JhNr$F ]
...至於點解熊貓會咬人呢?.....重有個可能...個女護理員有血腥味或濃烈氣息, 刺激到隻熊貓..

mnbvc 發表於 2008-12-10 01:07 AM

[quote]原帖由 [i]kwan1320[/i] 於 2008-12-9 10:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2964808&ptid=195173][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
#w5d c&eKD +?3]+@Lb

3^KGGt,c[ 真架= =!?!?.......佢好似一出世吾系已經食竹葉咩= =? [/quote]`Q+kYcD:d
[size=2][font=Arial][color=#3366ff]仲有仲有……. 大熊貓嘅食物成份中99%是森林中各種竹類植物,只有1%係其他植物性或動物性概食物。 無錯![color=red]熊哋其實都食肉架!!大熊貓嘅祖先是肉食性動物,所以熊哋 仍然保留住一啲食肉的特性,[/color]野生嘅大熊貓主要係執其他動物食剩嘅動物殘骸嚟食,不過响飼養園住嘅熊哋同盈盈就唔會食肉喇,因為管理員哥哥姐姐一早為我哋準備好唔同嘅「補品」,有高纖維營養餅,蔬菜水果等等…….嚟滿足熊哋嘅需要 (流口水中....) [/color][/font][/size]0WAE6FB"[|a
我以前睇野生片刀講過:yy16:

mnbvc 發表於 2008-12-10 01:08 AM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2008-12-10 12:49 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2965035&ptid=195173][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]2Y"J[1z#m Y1F9p
!sD5g"x7Y#}$m N-YN
_#rL%d4s3]F+x
當自身或領土受到威脅就會自我保護, 根據海洋公園守則, 熊貓係絕對與人分開的, 個護理員未删閘就入去, 奶咗野唔関隻熊貓事...:W!o1]2FJ+~"N2\Sx
...至於點解熊貓會咬人呢?.....重有個可能...個女護理員有血腥味或濃烈氣息, 刺激到隻 ... [/quote]Aq-]+G4b%ijY9q
可能搽左香水:yy03:

birdlee7 發表於 2008-12-10 01:24 AM

也有可能是M到:yy03:

Lee3 發表於 2008-12-10 01:41 AM

[quote]原帖由 [i]kwan1320[/i] 於 2008-12-9 10:25 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2964775&ptid=195173][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url])z;f ]k-];hI

y3L kz2Y"} [color=red][size=4]我想問一個問題啦....希望讀生物d人解答...點解熊貓會咬人呢?.....[/size]8kV]c+nhC
[size=4]佢又吾系一隻肉食的動物[/size]/VE;[U#j&U
[size=4]到底有咩原因會令到一隻溫馴的動物發狂呢[/size][/color][/quote]
]2j+p[b
goE)g3b R xg 熊貓是熊而不是貓,就是這麽簡單。g%y.|K:NIA
熊貓是omnivorous, 也就是素肉都吃,他們其實很喜歡吃田鼠。!u8o k\Tl
熊貓不是一只特別溫馴的動物,只是懶得動而已。不過,像其他的熊類來説,他們也不常攻擊人類,但是如果他們聞到食物的話,就會攻擊人類。

kwan1320 發表於 2008-12-10 06:46 AM

[quote]原帖由 [i]Lee3[/i] 於 2008-12-10 01:41 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2965111&ptid=195173][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]}n|;V_\[s
-B7t y O ]1c1b

I*dUX*\C 熊貓是熊而不是貓,就是這麽簡單。
6zqW,]}.dCd 熊貓是omnivorous, 也就是素肉都吃,他們其實很喜歡吃田鼠。4[rg\L;|
熊貓不是一只特別溫馴的動物,只是懶得動而已。不過,像其他的熊類來説,他們也不常攻擊人類,但是如果他們聞到食物的話,就會攻擊 ... [/quote]
Hs,^$jv!a!x aYChVZ4P
哦= =......原來是這樣= =.........真系吾知...以為佢地只系鐘意食竹葉= =

mnbvc 發表於 2008-12-10 12:09 PM

[quote]原帖由 [i]kwan1320[/i] 於 2008-12-10 06:46 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2965293&ptid=195173][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
oc V7}LC.V z
F)JO On'h0y~)V y$u3C`*e
哦= =......原來是這樣= =.........真系吾知...以為佢地只系鐘意食竹葉= = [/quote]
#J S f4NY 竹葉其實唔岩佢食 _P4sI4A
佢唔可以全完消化到同竹葉係低能量食物
8VH"R4g'g 所以佢地要一日食10幾個鐘

waynewi 發表於 2008-12-10 07:12 PM

...下...真係咁咩...f!c/c B?~^z
我問個係U有讀bio既朋友
Q"L9u$Qx}"] wc9u 佢話佢會咬人只係單純因為佢以為自己既地盤(領域)被人侵犯o6Ev\G
所以先會咬人
*JB^;] A(_X 雖然佢地係肉食...但其實唔關事K p{`6m5u4@ K

(B(\4{4I&u c~| 我頭先都見好似文匯報都有寫
:{f3F7I#jp-h'Qj\J 可以睇下

frendaso 發表於 2008-12-10 07:38 PM

佢開始步入晚年喇

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.