26 Fun 版友們 ~ 你哋住喺邊架?
26 Fun 版友們,你哋住邊區呀 ?X p0cy*h5\h7Sy純綷八卦,睇下出街會唔會撞到 26 fun 會員V+[ F4u5T4B`
小妹住喺南區 :redface:
[img]http://www.26fun.com/bbs/images/default/sigline.gif[/img]2]EG!uI0W,A
[img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1321347&checkid=05eae&noupdate=yes¬humb=yes[/img][img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1321348&checkid=ecfc6&noupdate=yes¬humb=yes[/img]
ZeRk(tG;@.Gj
[color=white]1W0g.C$Ye)Br
B$xDA8B
[[i] 本帖最後由 sfxc0000 於 2008-12-17 03:32 AM 編輯 [/i]] [quote]原帖由 [i]head [/i]於 2008-12-15 05:58 AM 發表[img=1,1]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1321203&checkid=0c60e&noupdate=yes¬humb=yes[/img]3V3[q(y6B(XG3M+`2Y
4N5CO F$M-h
26 Fun 版友們,你哋住邊區呀 ?
純綷八卦,睇下出街會唔會撞到 26 fun 會員4\0G};V$D w+~y~
ZB7V)?L4SU8f(Kt?(oN
小妹住喺南區#H*z/aCjAW
[img=1,1]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1321203&checkid=0c60e&noupdate=yes¬humb=yes[/img] [/quote]5k8jVR:RH6GP
原來你係有米頭 [color=white]我住九龍:dev:[/color] 我都係南區人~ [quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2008-12-15 09:20 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2971019&ptid=195407][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]#aR%[1bw-Pt7\Q
我住九龍:dev: [/quote]cA J4I]eV _
甘大你住晒:gun: 東區 i live in san francisco 這裏的會員有唔少都幾富貴 因身在外國的選擇多k&N#x KXT
~0~""莫非大家不鐘意香港生活 荃灣區:yy15: [quote]原帖由 [i]SWK[/i] 於 2008-12-15 08:08 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2971518&ptid=195407][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
荃灣區:yy15: [/quote]+?V{;G8\A2\^x
玩野呀E]4}U2Ql~(Vq
一個住兩度:gun: 15. 屯門區 yo [quote]原帖由 [i]mnbvc[/i] 於 2008-12-15 08:27 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2971528&ptid=195407][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]m J|N{.fbT*eF
玩野呀dq^z.BA#_
一個住兩度:gun: [/quote]xT(bFfA"o
一個人唔可以有兩頭住家咩 ?+|tahp}]V0m*m
你妒忌呀 :dev: [quote]原帖由 [i]SWK[/i] 於 2008-12-16 01:19 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2972237&ptid=195407][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] _QftC$I;h
一個人唔可以有兩頭住家咩 ?
你妒忌呀 :dev: [/quote]
你隻偽震:gun: SHATIN 我住山頂........! [b][size=6]點解冇海內 >< !![/size][/b]
[[i] 本帖最後由 也媽嗲 於 2008-12-20 12:04 AM 編輯 [/i]] 想做統計是吧
http://www.alexa.com/data/details/traffic_details/26fun.com)R[-R!sMz
[url=http://www.alexa.com/site/ds/top_sites?cc=HK&ts_mode=country&lang=none]Hong Kong[/url]82.5%
[url=http://www.alexa.com/site/ds/top_sites?cc=US&ts_mode=country&lang=none]United States[/url]7.1%$J(d0\:@^!Ti_
`]/k+x#f Ej9D!?"~
[url=http://www.alexa.com/site/ds/top_sites?cc=TW&ts_mode=country&lang=none]Taiwan[/url]3.5%9z*O-l,q2Wd7Ks2t'~
9I1Dj!N!cr(]B ifH
[url=http://www.alexa.com/site/ds/top_sites?cc=CA&ts_mode=country&lang=none]Canada[/url]1.4%EYkw!E:Y
[url=http://www.alexa.com/site/ds/top_sites?cc=MO&ts_mode=country&lang=none]Macao[/url]1.1%
[url=http://www.alexa.com/site/ds/top_sites?cc=MY&ts_mode=country&lang=none]Malaysia[/url]1.1%
[url=http://www.alexa.com/site/ds/top_sites?cc=AU&ts_mode=country&lang=none]Australia[/url]1.0%
IvD l)]|*zL2l,j
[url=http://www.alexa.com/site/ds/top_sites?cc=SG&ts_mode=country&lang=none]Singapore[/url]0.8%i3R+c*kp&Al_,_
PM'x\n#PT
Other countries1.6% 沙田 天水圍~:agree: [size=7][color=white]屯門區[/color][/size]
頁:
[1]
2