娛樂滿紛 26FUN's Archiver

head 發表於 2008-12-15 05:58 AM

26 Fun 版友們 ~ 你哋住喺邊架?

26 Fun 版友們,你哋住邊區呀 ?X p0cy*h5\h7Sy

0C B)@y(s#yk 純綷八卦,睇下出街會唔會撞到 26 fun 會員V+[ F4u5T4B`

;x(S7Z/FC?7m5W 小妹住喺南區 :redface:
e+T4]|X.Cw W
WHaaY(@V!@Z [img]http://www.26fun.com/bbs/images/default/sigline.gif[/img]2]EG!u I0W,A
[img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1321347&checkid=05eae&noupdate=yes&nothumb=yes[/img][img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1321348&checkid=ecfc6&noupdate=yes&nothumb=yes[/img]
#F4e w P U9i n)V ZeRk(tG;@.Gj
[color=white]1W0g.C$Ye)Br
B$xDA8B
[[i] 本帖最後由 sfxc0000 於 2008-12-17 03:32 AM 編輯 [/i]]

mnbvc 發表於 2008-12-15 06:10 AM

[quote]原帖由 [i]head [/i]於 2008-12-15 05:58 AM 發表[img=1,1]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1321203&checkid=0c60e&noupdate=yes&nothumb=yes[/img]3V3[q(y6B(XG3M+`2Y

vmD.a;t e0U!Y Sp 4N5C O F$M-h
26 Fun 版友們,你哋住邊區呀 ?
?M*S/ynGO
UO T~2e$rF1N 純綷八卦,睇下出街會唔會撞到 26 fun 會員4\0G};V$D w+~y~
ZB7V)?L4SU8f(Kt?(oN
小妹住喺南區#H*z/aCjAW
[img=1,1]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1321203&checkid=0c60e&noupdate=yes&nothumb=yes[/img] [/quote]5k8jVR:RH6GP
原來你係有米頭

kakeidevil 發表於 2008-12-15 09:20 AM

[color=white]我住九龍:dev:[/color]

seafireson2 發表於 2008-12-15 09:32 AM

我都係南區人~

mnbvc 發表於 2008-12-15 12:23 PM

[quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2008-12-15 09:20 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2971019&ptid=195407][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]#aR%[1bw-Pt7\Q
我住九龍:dev: [/quote]cAJ4I]eV _
甘大你住晒:gun:

LU 發表於 2008-12-15 12:47 PM

東區

weimin 發表於 2008-12-15 12:56 PM

i live in san francisco

benny1219 發表於 2008-12-15 07:02 PM

這裏的會員有唔少都幾富貴 因身在外國的選擇多k&N#xK XT

a U0@f9A'u*|by ~0~""莫非大家不鐘意香港生活

SWK 發表於 2008-12-15 08:08 PM

荃灣區:yy15:

mnbvc 發表於 2008-12-15 08:27 PM

[quote]原帖由 [i]SWK[/i] 於 2008-12-15 08:08 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2971518&ptid=195407][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
F7z^@]2tJuR 荃灣區:yy15: [/quote]+?V{;G8\A2\^x
玩野呀E]4}U2Ql~(Vq
一個住兩度:gun:

~Quatre~ 發表於 2008-12-16 01:10 AM

15. 屯門區 yo

SWK 發表於 2008-12-16 01:19 AM

[quote]原帖由 [i]mnbvc[/i] 於 2008-12-15 08:27 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2971528&ptid=195407][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]m J|N {.fbT*eF

"M5E-[,@X d5j:\ 玩野呀dq^z.BA#_
一個住兩度:gun: [/quote]xT(bFfA"o

h8xZ/UO 一個人唔可以有兩頭住家咩 ?+|tahp}]V0m*m
你妒忌呀 :dev:

mnbvc 發表於 2008-12-16 01:36 AM

[quote]原帖由 [i]SWK[/i] 於 2008-12-16 01:19 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2972237&ptid=195407][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] _Qf tC$I;h

!G.N8p-J&s o2@
;Tgt5J$ka 一個人唔可以有兩頭住家咩 ?
z"tw3c$q-s0U 你妒忌呀 :dev: [/quote]
:M)l.S&op.N'Pq 你隻偽震:gun:

hamsubboy 發表於 2008-12-16 06:39 PM

SHATIN

勇勇 發表於 2008-12-19 11:50 PM

我住山頂........!

也媽嗲 發表於 2008-12-19 11:56 PM

[b][size=6]點解冇海內 >< !![/size][/b]
l}S'Dyl0W
ek0A(Da?z~mnR,Uuc [[i] 本帖最後由 也媽嗲 於 2008-12-20 12:04 AM 編輯 [/i]]

Lee3 發表於 2009-1-13 03:24 PM

想做統計是吧
O:cqG] http://www.alexa.com/data/details/traffic_details/26fun.com)R [-R!sMz
[url=http://www.alexa.com/site/ds/top_sites?cc=HK&ts_mode=country&lang=none]Hong Kong[/url]82.5%
~3A;`v-?]%~
M*sw\"X3^ [url=http://www.alexa.com/site/ds/top_sites?cc=US&ts_mode=country&lang=none]United States[/url]7.1%$J(d0\:@^!Ti_
`]/k+x#f Ej9D!?"~
[url=http://www.alexa.com/site/ds/top_sites?cc=TW&ts_mode=country&lang=none]Taiwan[/url]3.5%9z*O-l,q2Wd7Ks2t'~
9I1Dj!N!cr(]B ifH
[url=http://www.alexa.com/site/ds/top_sites?cc=CA&ts_mode=country&lang=none]Canada[/url]1.4%EYkw!E:Y

\J!WA&W$K0I-au [url=http://www.alexa.com/site/ds/top_sites?cc=MO&ts_mode=country&lang=none]Macao[/url]1.1%
G1^b])r,{#F4~$O Kn
@/X4QR:B*F!q H_X?(HZ [url=http://www.alexa.com/site/ds/top_sites?cc=MY&ts_mode=country&lang=none]Malaysia[/url]1.1%
3Y$C-~Kwe,]3Md}
I"O Bdd!z [url=http://www.alexa.com/site/ds/top_sites?cc=AU&ts_mode=country&lang=none]Australia[/url]1.0%
%\Q~3uK Nsj,_#F IvD l)]|*z L2l,j
[url=http://www.alexa.com/site/ds/top_sites?cc=SG&ts_mode=country&lang=none]Singapore[/url]0.8%i3R+c*kp&Al_,_
P M'x \n#PT
Other countries1.6%

法拉 發表於 2009-1-14 03:59 AM

沙田

艾官 發表於 2009-11-15 02:47 AM

天水圍~:agree:

怪人米不多 發表於 2009-11-15 09:11 AM

[size=7][color=white]屯門區[/color][/size]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.